Portsmouth 8th / 9thOctober 2005 Engeland

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

iceman schreef:Ik ken er geen een van alleen Holiday Inn a 55 pond pp per overnachting . Da´s toch ongeveer 80 euro ? Als jullie nix anders weten neem ik die . Wat doen jullie ?
is er geen travellodge? is goedkoper.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

De travelodge kost meestal ook 55 pond per kamer per nacht. Overigens heeft de travelodge in portsmouth geen familyrooms meer vrij.

Ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen of ik mee kan doen aan alleen whiteboard events
Technically speaking, Whiskey is a solution.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Anders bel Jonno ff ( ik heb zijn nr. ieder geval) . Da´s sneller geregeld .
Oke , wie gaat dus mee en met welk vervoer ;
Marco met caddy , Leo/Kos auto delen ? Wie nog meer ? Bugsie niet mee ?

Nu nog hopen dat m´n 4qd 200 speedo op tijd uit engeland terug is .....Kos , wat bedoel je met familyrooms , zijn er dus wel aparte kamers nog vrij , want namelijk volgens Ed zijn : Holiday Inn - Venue = 17miles (28k) Travel Inn - Venue = 21miles (33k) vanaf portsmouth . Da´s toch een behoorlijk stukje rijden ....
Kan je dus beter een travellodge in portsmouth nemen , niet ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik kreeg gisteren een mailtje dat het geen probleem is als ik alleen white board fights doe. :)

Bugs kan niet mee voor zover ik weet. Hij had geloof ik een bijeenkomst van de Koornbeurs.

Ik moet zelf even kijken of ik op vrijdag al ga, of gewoon zaterdags.
Een familyroom is een 4 persoonskamer. Een 2 persoonsbed en uitklapbare slaapbank.

Een doubleroom is dus 2 persoonskamer, maar volgens mij is dit hetzelfde als een familyroom. Ik weet nog steeds niet waar het verschil in zit.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Dus als ik het goed heb zijn we met z´n 3-en ? Leo , kos en ik ; Da´s makkelijk dan . TAN in Kos zijn auto , Hannibal en Hades in die van mij of zoiets . In principe wil ik op zaterdagmorgen vertrekken ....Als je rond 8 a 9 uur in Calais bent , ben je dus rond 11 uur in Dover , 2 uur rijden en om 17.00 uur begint show op zaterdag ....tijd zat dus . oke , hoe zit het met ophalen / bijeenkomen ?
Kos , kan jij ff contact opnemen of ze daar bij travellodge dus plaats hebben voor 3 man ?
Nog iemand mee ? heb dus plaats over voor 1 man , overtocht / diesel betaal ik , overnachting en rest zelf betalen ....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Als we toch met 2 auto's gaan en 3 of 4 man kan ik net zo goed met de fiat rijden. Gezien de hoeveelheid koffers die kos altijd meeleurt (en daar ben ik ook blij mee af en to want ik kom altijd gereedschap te kort) lijkt me dan veel laadruimte wel handig.

Ik weet dat Ridouan graag mee wil rijden. Maar hoe hij bij jou terecht moet komen weet ik ook niet.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

da´s een van de voordelen die je hebt als KOS meegaat , je hoeft eigenlijk zelf geen onderdelen mee te nemen :wink: ............ . Maakt mij niet uit , maar 2 auto´s is genoeg . Wil je ook op zaterdagmorgen vertrekken ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Als jullie zaterdag morgen vertrekken zou ik ook nog mee kunnen gaan :)
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

aahhh , da´s goed nieuws :D ; fijn om bugsie d´r bij te hebben ................niet voor je persoon zelf natuurlijk , maar voor je vonkenkennis :wink:
Kan toch in principe met Kos mee ?
Kos hotelletje al geregeld ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

2 auto's is inderdaad genoeg. Ik weet alleen niet was Kos doet, vrijdagavond of zaterdagmorgen. Ik prefereer absoluut zaterdagmorgen, dan kan ik op vrijdag mijn nieuwe dual conversion reserve kristallen ophalen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Ik prefereer momenteel ff helemaal nix , vandaag 4qd-speedo uit engeland binnen gekregen , netjes aangesloten , 10 minuten lekker rond gereden en prul stopt in een keer , na lang zoeken blijkt ontvanger van nog geen 4 maanden oud het te hebben begeven ....... tsja ....snel andere besteld , komt morgenavond binnen .........benieuwd wat komende week nu weer kapot gaat ....wordt tijd voor andere(goedkopere) hobby ........kick-dammen of zo
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Leo , kunnen wij iets afspreken om samen naar Portsmouth te gaan . Kos en Bugs gaan samen , rest ons , ergens afspreken ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

In het mailtje dat ik vandaag kreeg staat dat bonx ook mee doet met de feathers. Weet tim daarvan?
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

lol, ehm, jaha
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Tim hoe laat moet jij maandag terug zijn? Ander stel ik voor om zondagnacht bij Bugs te overnachten, als dat kan. En dan maandag ochtend vroeg ( 6 uur ofzo) terug naar huis te rijden. Anders moet ik midden in de nacht nog naar Eindhoven en naar huis toe rijden.
Technically speaking, Whiskey is a solution.