Cheque WK

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Cheque WK

Bericht door Carlijn »

Ik heb al een paar keer gemaild naar Ed Hoppit om te vragen of hij de cheque naar mijn tante wou sturen, zodat ze die kan innen en het geld mee kan nemen als ze hier op vakantie komt. Ik had niks gehoord en nam aan dat Ed het zou regelen, maar laatst kreeg ik een mailtje van mijn tante dat ze nog niks gezien had. Nog een keer gemaild en weer geen reactie. Dus geprobeerd zijn telefoonnummer te vinden, maar geen geluk. Nu hoorde ik dat er meer engelse dit probleem hebben en dat die het hebben laten liggen. Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en misschien dat als we samen iets doen, dat er iets te regelen valt.

BTW. Als iemand dus telefoonnummer of adres van Ed weet, kan je dat dan ff mailen?
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
CreepDth
Berichten: 990
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:20 pm
Locatie: Waar de zon niet schijnt
Contacteer:

Bericht door CreepDth »

tjsa.. en zo komt mijn mening die ik in de UK had tijdens het afgeblazen WK gewoon goed uit :) t zijn gewoon een stelletje onproffie honden daar klaar..
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

Ik heb deze week twee berichten gehad dat het in orde wordt gemaakt. Beter laat dan nooit.... :roll: En Ed de Hobbit heeft mooi ff rente kunnen trekken van het geld.
Hoe dan?
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

juist ja , hij zal flink wat geld hebben kunen trekken van alle kosten wat hij heeft gemaakt ; ECHT NIET ! ! !
Jullie hebben tot nu toe elk jaar het trapmancomplex geregeld en je weet wat dat al geeft aan organisatie . Afgelopen jaar liep het ook al niet zoals het moest , te afhankelijk van andere mensen , die zich niet houden aan afspraken .
Behalve dat probleem , heeft Ed en consorten ook nog veel moeten voorfinancieren , wat in totaal gezien , veel geld heeft gekost .
Probeer het allemaal maar eens zelf betre te doen , pas dan mag je mopperen ......................................................................................................................Ik heb het dus geprobeerd , samen met Andre en Werner ;het valt echt niet mee .
Maak geen stomme opmerking , voordat je er tenminste ff over nagedacht hebt !
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
CreepDth
Berichten: 990
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:20 pm
Locatie: Waar de zon niet schijnt
Contacteer:

Bericht door CreepDth »

iceman schreef:juist ja , hij zal flink wat geld hebben kunen trekken van alle kosten wat hij heeft gemaakt ; ECHT NIET ! ! !
Jullie hebben tot nu toe elk jaar het trapmancomplex geregeld en je weet wat dat al geeft aan organisatie . Afgelopen jaar liep het ook al niet zoals het moest , te afhankelijk van andere mensen , die zich niet houden aan afspraken .
Behalve dat probleem , heeft Ed en consorten ook nog veel moeten voorfinancieren , wat in totaal gezien , veel geld heeft gekost .
Probeer het allemaal maar eens zelf betre te doen , pas dan mag je mopperen ......................................................................................................................Ik heb het dus geprobeerd , samen met Andre en Werner ;het valt echt niet mee .
Maak geen stomme opmerking , voordat je er tenminste ff over nagedacht hebt !
Pardon ??(&&%%%*&^%% domme opmerking, als je een evenement organiseerd waar VEEL geld aan verdient gaat worden en wordt weggegeven moet je weten waar je mee bezig bent klaar.

Tevens waar ik op doel met me volgends jouw stomme opmerking is het feit dat iets twee dagen van te voren word gecanceld, er allemaal geruchten door de lucht gaan en dat nergens een knap uitleg/antwoord op krijgen. Zelfs niet in Engeland, waar was JIJ ?? juist met je reet in belgie dus ga mij niet vertellen van hoe of wat.. het heeft ons als team enzo wel meer mensen veel heel veel geld gekost ! en dan is een excuus ter plaatse wel terecht.

En ja ik weet waar ik over praat wat organiseren betreft, heb het in trapman een kleine 5 jaar gedaan dus ik heb wel degelijk recht van spreken ben ik van mening. Ik draaide weken van 20 tot 30 uur extra per week om dingen daar te regelen en dat allemaal naast een 40 uur durende baan door de weeks.

Tuurlijk kost het geld, maar dat zoiets 2 maanden moet duren is gewoon te lang, als geld niet uitgegeven is kan je het ook zo weer teruggeven. Je kan het gewoon niet maken om je deelnemers te betrekken in JOUW verliesen, als jij failliet gaat moet die klant die bij jouw 5kg vis heeft gereserveerd ook niet 5kg betalen en dan die 5kg niet krijgen..

En dan buiten dat nog ff dat geintje van Trapman, en nou ga ik het hier neergooien ook, dat ging helemaal onbeschoft grof gewoon. Andre maakt met Ruud een afspraak voor een bepaald bedrag en toen kwam het nieuwe bestuur en toen was de prijs opeens EXCL btw, sorry hoor maar dat kan niet. Ok wij slikte dat, en dan nog eens om 13.00 13.30 aankomen kakken met die bak en dan nog eens de volle bak betalen.

Dat is nog niet eens het ergste, het ergste is nog dat er later in de nieuwsbrief zoiets staat van "mocht je een ruimte vinden die we eventueel kunnen lenen laat het dan weten"

andere woorden dan hoeft er niet betaald te worden !

Zo dat is eruit ! doe ermee wat je der mee doen wilt maar ga niet tegen mij lopen vertellen dat ik niet nadenk over mijn uitspraken, voor de rest weet je dat ik altijd respect heb voor iedereen zijn werk ongeacht wat en van fouten kunnen mensen leren. Maar wat er in de UK gebeurd is omtrent dat WK keur ik gewoon in alle fronten af.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Ik heb vandaag met hem gebeld en zei dat hij idd net een mail gestuurd had en dat er iets mis moet zijn gegaan dat ik hem niet gehad heb. Hopelijk dus wel een goede uitkomst, alleen maar met wat vertraging.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

CreepDth schreef:En dan buiten dat nog ff dat geintje ..... dan hoeft er niet betaald te worden !
Praat of mail daar eens direct met mij over.

Marien
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik heb ook geen mail gehad, dus carlijn je bent niet de enigste.

In eerste instantie dacht ik zoiets van laat ze het geld maar houden wegens de grote onkosten die ze gemaakt hebben. Maar als ik dan tijdens Billing aquadrome hem een paar keer tegenkom en begroet, dan wordt je gewoon keihard genegeerd. Ik had hem graag mijn medeleven getoont, maar nu mag hij van mij doodvallen, ik wil gewoon mijn geld terug. Hij had op zijn minst een keer hoi kunnen terug zeggen. Dan komen er ook nog mensen aanzetten met "hij is gewoon erg verlegen" nou ik geloof er geen reet van.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Ed is absoluut niet verlegen, anders zou die zijn job als klantenronselaar op hoog niveau bij BT niet kunnen doen.
Maar zijn ego gehalte is vrij hoog, en hij maakt snel de beslissing in welke categorie iemand valt. Bruikbaar of onbruikbaar. De onbruikbaren worden genegeerd.

Dit is wel een persoonlijke opvatting, gebaseerd op een aantal MSN gesprekken, en de ontmoetingen tijdens Series 5 tot en met 7 en natuurlijk een hoop live events.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

@Iceman, zou je zo vriendelijk willen zijn je post te verwijderen, voordat ook ik mijn gal over jou moet gaan spuwen. Ik mag je graag namelijk, maar bovenstaande uitlating schiet mij wel ff in het verkeerde keelgat. We zullen je uitspatting maar wijten aan dwaling ok?

@MJM, ik heb je dat al eens verteld en dacht dat het daarmee uit de wereld was. No hard feelings van mijn kant en mijn excuus dat het weer is opgehaald. Het werk dat jij afgelopen tijd voor drg hebt gedaan wordt in onze kringen zeer gewaardeert. Dat geld trouwens ook voor het werk van anderen.

Wij hebben alle recht om te mopperen, ongeacht of we het zelf beter kunnen of niet, we zijn er namelijk de dupe van geworden.
Hoe dan?
CreepDth
Berichten: 990
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:20 pm
Locatie: Waar de zon niet schijnt
Contacteer:

Bericht door CreepDth »

MJM schreef:
CreepDth schreef:En dan buiten dat nog ff dat geintje ..... dan hoeft er niet betaald te worden !
Praat of mail daar eens direct met mij over.

Marien
Beste Marien,

Ik wil je hier best over mailen maar het maakt voor mij niks meer uit,er zijn afspraken gemaakt en die zijn niet nagekomen. Wij zijn daar niet boos over maar het is wel een lering geweest.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
CreepDth
Berichten: 990
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:20 pm
Locatie: Waar de zon niet schijnt
Contacteer:

Bericht door CreepDth »

maddox schreef:Ed is absoluut niet verlegen, anders zou die zijn job als klantenronselaar op hoog niveau bij BT niet kunnen doen.
Maar zijn ego gehalte is vrij hoog, en hij maakt snel de beslissing in welke categorie iemand valt. Bruikbaar of onbruikbaar. De onbruikbaren worden genegeerd.

Dit is wel een persoonlijke opvatting, gebaseerd op een aantal MSN gesprekken, en de ontmoetingen tijdens Series 5 tot en met 7 en natuurlijk een hoop live events.
Nou dat scheelt want in vind Ed zeer onbruikbaar, sterker nog hij staat te vaak zelfs in de weg en heeft absoluut geen gevoel voor humor dus vandaar dat ik hem ook gewoon links laat liggen, je kan tenslotte niet met iedereen goed door een duur.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Je bent even een paar dagen offline omdat de internetprovider dwarsligt en kijk wat er gebeurd ;)

Koest mensen...geen conspiracytheories graag (bewaar dat voor de Roboteers Only - daarbuiten is het niet goed voor ons imago als we gaan lopen ruziën). Verder ontopic blijven als 't kan ;)
CreepDth
Berichten: 990
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:20 pm
Locatie: Waar de zon niet schijnt
Contacteer:

Bericht door CreepDth »

Zenith schreef:Je bent even een paar dagen offline omdat de internetprovider dwarsligt en kijk wat er gebeurd ;)

Koest mensen...geen conspiracytheories graag (bewaar dat voor de Roboteers Only - daarbuiten is het niet goed voor ons imago als we gaan lopen ruziën). Verder ontopic blijven als 't kan ;)
Wij maken toch geen ruzie hier wij constateren alleen feiten hier ;)
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Persoonlijk vind ik dat je je frustraties niet moet opkroppen. Zolang het niet uit de hand loopt moet dat ook gewoon kunnen op een forum.