Ik kap met RW.

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

WJ
Berichten: 1955
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:35 am
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Ik kap met RW.

Bericht door WJ »

mensen, na lang beraad heb ik besloten te stoppen met het hoogste niveau van robotwars. Gravity 4 gaat gebouwd worden van troep wat ik nog heb liggen. Ik ga er NIET meer geld in investeren.
Robotwars is dying... En ik stap af. RW heeft me nu al veel tijd, geld, en niet te vergeten een goede relatie gekost, dus no more.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

:shock:
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

treu wj, Ik wil er ook minder geld in gaan steken. Roeien met de onderdelen die ik heb en de paar die in de maak zijn,,
kalme nelis
Berichten: 1708
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 8:37 pm
Locatie: wormer
Contacteer:

Bericht door kalme nelis »

...ik vind het zonde om dit te horen, zeker na het behaalde succes in engeland...
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Zonde om dit te horen. Veel succes in de toekomst ;)
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Ik kan het begrijpen. Ik zou op dit moment ook niet investeren in een heavyweight als je mee zou willen doen met de televisie serie. Deze heeft afgelopen zaterdag maar 600.000 kijkers getrokken.
Het lijkt er op dat er geen Serie 8 meer komt, mischien niet eens een extreme.
Ga je nog wel een fethertje maken ofzo?
WJ
Berichten: 1955
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:35 am
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door WJ »

op basis van mijn huidige onderdelen misschien. Maar dan word het eerder een 20 kg feather, met 3 pbq accu's erin.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Het is daarom dat de Engelse roboteers aan een permanente arena aan het denken zijn èn zich eindelijk verenigen in een nationale vereniging. Zij willen de hobby levend houden en de opkomst op de meeste live events plus het gestaag groeiende aantal featherweightbouwers geeft aan dat het publiek nog altijd geïnteresseerd is.
De Engelsen vermoeden dat de sport gaat evolueren naar wat op dit moment de andere RC hobbies aan het doen zijn: plaatselijke events, een harde kern enthoesiastelingen en internationaal contact. Dus ik zou de moed niet opgeven !

Van Alan Gribble weet ik dat het feit dat de Series 7 verplaatst werd naar zaterdagavond een teken was dat Channel Five de kijkcijfers hoog genoeg vond om ze in de belangrijkste timeslot van de week te zetten. Ik deel zijn mening, vanuit mijn opleiding gezien is het een belangrijke beslissing van Channel Five: je moet als zender wel erg veel vertrouwen hebben in een programma om deze op zaterdagavond (uitgaansavond !!!) uit te zenden.

Dus ik deel WJ's pessimisme niet. Maar een mens evolueert voortdurend en ik kan het begrijpen dat een hobby minder belangrijk wordt en zelfs ermee wordt gestopt.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
docproc
Berichten: 228
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:28 am

Re: Ik kap met RW.

Bericht door docproc »

WJ schreef:mensen, na lang beraad heb ik besloten te stoppen met het hoogste niveau van robotwars.
Als ik dat zo lees lijkt het me dat WJ nog gewoon op live-events zal verschijnen en er dus weinig aan de hand is. Dus mensen niet getreurd.
RobotWars != onze hobby
RobotWars is slechts de naam van een televisie-show. Zolang de live-events blijven, blijft onze hobby ook bestaan en het is niet eens zo slecht als het wat realistischer wordt.
kalme nelis
Berichten: 1708
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 8:37 pm
Locatie: wormer
Contacteer:

Bericht door kalme nelis »

...nu nog een fatsoenlijke arena :? ...
docproc
Berichten: 228
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:28 am

Bericht door docproc »

Tss, als RW S8 niet doorgaat kunnen we vast wel de Mentorn arena overnemen ;)
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

docproc schreef:Tss, als RW S8 niet doorgaat kunnen we vast wel de Mentorn arena overnemen ;)
Niet zo'n bijster leuke gedachte als je weet wat dat beest per uur kost :)
docproc
Berichten: 228
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:28 am

Bericht door docproc »

Het levert ze meer op dan wanneer ze hem moeten opslaan in een loods, niet dan?
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Dat ongetwijfeld, maar waar halen wij het geld vandaan? :)
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Re: Ik kap met RW.

Bericht door Greasy claw Ruud »

WJ schreef:mensen, na lang beraad heb ik besloten te stoppen met het hoogste niveau van robotwars. Gravity 4 gaat gebouwd worden van troep wat ik nog heb liggen. Ik ga er NIET meer geld in investeren.
Robotwars is dying... En ik stap af. RW heeft me nu al veel tijd, geld, en niet te vergeten een goede relatie gekost, dus no more.
Hm,waarschijnlijk zal je de eerste zijn in een lange rij stoppers(waar ikzelf hopelijk niet bij hoor)en ik kan het me ook nog wel voorstellen,zolang we de kliek maar wel bij elkaar houden wat betreft live-events.
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.