125CC Skyteam Bubbly

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

125CC Skyteam Bubbly

Bericht door maddox »

Nu Babs er 2 seizoenen heeft mee gereden, en ik op toch niet onregelmatige basis, weten we de sterktes en de zwaktes.

Het is een leuk, vinnig stadsmotortje, dat zich gezwind tussen het verkeer door kan manouvreren. De afmetingen vind Babs het meer dan prima, wat het voor mij oncomfortabel maakt.

Enkele kinderziektes zijn er tijdens het eerste jaar, onder garantie uitgehaald.

Nu, Babs heeft wel 1 probleempje. Het koppelingshendel, voor mij licht, is voor haar aan de zware kant. Met RSI en fybromyalgie is die repetitive beweging pijnlijk na een paar dagen op en neer naar het werk.

Geen probleem, maar wel een ongemak voor wat Babs dit dingetje gebruikt, is de klassieke opbouw. Bij het minste het weer wat natter wordt, is het of een grote verkleedpartij om haar werkkledij proper te houden, of het grote inpakfeest.

Ergo, Babs wil een andere motor. Een 125 cc scooter, aangezien die automaat zijn (de uitzonderingen zijn zelfzaam en duur), redelijke bescherming tegen de elementen, en er zijn types die klein genoeg zijn om voor Babs comfortabel te zijn.

Dus, 1 Skyteam Bubbly 125 cc te koop. 1 jaar oud, 1650 km , met alle papierwerk die iemand zou kunnen wensen. (de topcase is een leuk extraatje)
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 125CC Skyteam Bubbly

Bericht door Jeroen »

heeft hij een sremec?
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: 125CC Skyteam Bubbly

Bericht door maddox »

Met de juiste verzekering en wegenwacht wel ja.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.