Bronebot, Moskou, Rusland

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Bronebot, Moskou, Rusland

Post by leo-rcc » Thu Jan 28, 2016 5:40 pm

Team RCC is uitgenodigd om mee te doen aan een 3 daags evenement genaamd Bronebot. Informatie is te vinden op Facebook https://www.facebook.com/bronebot/

of http://bronebot.ru/
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Carlijn » Thu Jan 28, 2016 6:02 pm

Leuk! Veel succes :)
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by MJM » Thu Jan 28, 2016 9:38 pm

Veel plezier.
Ik heb wat moeite met het Moskouse dialect op hun site en FB-pagina :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Mischa » Thu Jan 28, 2016 9:48 pm

MJM wrote: Ik heb wat moeite met het Moskouse dialect op hun site en FB-pagina :-)
Ik kan niet eens de datum ontcijferen, wanneer is het? In het filmpje zie iik trouwens alleen maar engelse robots....
Hoe dan?

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by MJM » Fri Jan 29, 2016 12:13 am

Volgens mij is het 21 - 23 februari. Een paar maanden terug (toernooi oktober?) zijn er een handvol Engelsen geweest (Ripper, Thor e.a.). Blijkbaar helpt dat bij de promotie van het evenement.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by leo-rcc » Fri Jan 29, 2016 9:17 am

Het is inderdaad 21-23 Februari als onderdeel van een groter robot evenement wat de hele week loopt.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by leo-rcc » Fri Feb 05, 2016 1:01 pm

Hi Leo, if any of your teams that didn't get in want to go to russia, can you let them know.
Voor diegene die nog interesse hebben, als je met spoed een visum kan regelen kan ik je in contact brengen met Sergey om mee te doen in Moskou.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by leo-rcc » Sat Feb 20, 2016 10:20 pm

Ok, de eerste opbouw dag zit er op. Niels zit hier al een paar dagen voor PR, wij zijn gisteren binnen gevallen. Vanochtend zijn we met zijn allen naar 1van de hogste torens ter wereld geweest om op 350m hoogte over Moskou te kijken. Deze middag zijn we vooral aan het wachten geweest op Kan-Opener die voor dezelfde PR nog in hun kantoor stond met ons gereedschap, Hannibalito 3, en een zender. We kregen rond een uur of 3 Kan-Opener terug, maar nog steeds geen H3, zender, en gereedschap. Pas rond 17:00 konden we onze bots laden en gas vullen. Ondertussen zou rond 17:00 de arena af moeten zijn maar tegen 22:00 met veiligheid zorgen over de manier waarop het lexan bevestigd is gaat de organisatie nog de hele nacht door mogen draaien om alles op spec te krijgen.

De Russische robots zijn leuk, beetje seizoen 2 en 3 van de UK wars. Veel te groot gebouwd met dun pantser en kwetsbare bekabeling. Gelukkig wel 2.4GHz, dus dat hebben ze alvast op ons voor als startende roboteers.

Ik zal binnenkort wat fotos plaatsen, er staan er al een aantal op mijn Facebook pagina.

Morgen eerste gevechten, eens zien of alles het houd. We proberen de Russen iig tot Dinsdag in 1 stuk te houden.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by kalme nelis » Sun Feb 21, 2016 11:47 am

Enige kans om via Twitch of een andere livestream dit te bekijken?

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Jeroen » Sun Feb 21, 2016 11:16 pm

Ik zie maar weinig engelse robots op de fotos / filmpjes.
What goes up must come down...

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by leo-rcc » Mon Feb 22, 2016 12:41 am

Er zijn er ook niet veel. Ripper, Beast, Stinger, DTK, Dozer, en Halo.

De eerste event dag was een redelijk drukke. Veel publiek, echt veel meer dan ik verwachtte. Door het lage robot gehalte (7 UK en Benelux bots, 4-5 Russische) moest het vooral van de side-shows komen. Skelly de touw klimmer, de draak robot, fanfare, doedelzak spelers, cheerleaders, alles om maar tijd te vullen. Ze weten wel een goede show neer te zetten overigens dat moet ik deze organisatoren nageven.

De eerste sessie was om 17:00, met Bullfrog en Hannibalito 3 in goede vorm. Kan-Opener deed het op zich maar echt helemaal happy ben ik er niet mee. Ik denk dat we nu echt te laag zitten qua voltage. Maar dat kunnen/gaan we nu niet oplossen, we doen het er mee. Perun doet ook mee met de feathers en met de middleweights (ja een raptor bij de middleweights) en doet zijn ding.

De late sessie ging al wat moeizamer. Bullfrog ging nog lekker, Hannibalito had maar een beetje flauwe flips tot halverwege het gevecht. Perun tussen de middleweight had last van een los wiel. Kan-Opener viel stil door een gesmolten zekering.

Morgen gelukkig maar 1 sessie, we gaan de ochtend spenderen aan wat tlc aan de robots geven.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by iceman » Mon Feb 22, 2016 3:11 pm

Brutus deed het niet goed in het eerste gevecht . Op de DX5 zit een flipfunctie maar op de een of andere manier rijdt hij dan maar op 1/4 van zijn power . Ik hoorde net dat ze de DX6 hebben gebruikt en de problemen zijn opgelost ... Toch jammer dat ik niet kon gaan , ongelooflijk veel publiek en een totaal andere aanpak . Blijkbaar zijn die russen wel gek op kleurtjes want veel engelse robots met een roestig uiterlijk moeten frisse kleurtjes krijgen , zelfs Major Damage :) :) :)
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Jeroen » Mon Feb 22, 2016 5:06 pm

5 uur beeld!
What goes up must come down...

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Jeroen » Mon Feb 22, 2016 5:23 pm

op 26 minuten een interview met babs en op 30 het eerste gevecht.
What goes up must come down...

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Bronebot, Moskou, Rusland

Post by Jeroen » Mon Feb 22, 2016 7:02 pm

bullfrog lijkt op zijn best trouwens, nu hij de ruimte krijgt in gevechten zie je echt de kracht en snelheid.
What goes up must come down...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests