19/20 September Colchester

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Re: 19/20 September Colchester

Post by kos » Mon Sep 21, 2015 10:26 pm

De enige andere optie was de radio afzetten. De Vito kon niet meer zenders ontvangen. :P

Verders ondanks wat problemen met TAN toch een heel gezellig weekend gehad.

In het eerste gevecht een Sidewinder stuk. Om die op tijd te vervangen was het helaas te druk om even bij te praten met onze Nederlandse gasten.

In de tweede ronde is een knelkoppeling losgeschoten, waardoor de klauwen niet meer werkten. Maar gelukkig weer op tijd terug in elkaar kunnen zetten.

Met dank aan de Jury de looser melee gewonnen, maar daarbij wel schade opgelopen door Tiberius. De bevestiging van de tandwielen in het scharnierpunt zijn afgebroken, waardoor de klauwen niet meer symmetrisch blijven tijdens het rijden. Nu zwalken ze wat heen en weer.
Het gaat nog een hele klus worden om dat te repareren.

De kwartfinale verloren doordat ik mijn eigen regel heb verbroken, om in gevechten met flippers niet bij de open zijde van de arena te komen. Met als gevolg heel snel door Manta uit de arena te zijn geflipt.

Het 5e gevecht was een whiteboard gevecht en veel plezier gehad. Dat was de enigste ronde waar ik zelf het gevoel had de robot onder controle te hebben.

Jammer te horen van de Tol. Ik had gehoopt het nog op tijd op het forum te hebben gepost.
Als je de boete binnen 14 dagen betaald scheelt het de helft, maar dan is het nog 35 pond per overtocht die je niet op tijd hebt betaald.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

stijnovic
Posts: 19
Joined: Tue Jul 21, 2015 3:50 pm

Re: 19/20 September Colchester

Post by stijnovic » Mon Sep 21, 2015 11:16 pm

Ja die tol hadden ze ook niet echt duidelijk aangegeven ofzo, mogen ze wel wat toerist-vriendelijker maken. Heb nu alsnog betaald voor zondag, hopelijk was het op de heenweg net na 22:00 want dan is het wel gratis...

Hier is nog een gevecht van TAN:


iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: 19/20 September Colchester

Post by iceman » Tue Sep 22, 2015 6:04 pm

Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests