22-23/09/2007 ABC - DRG 2007, Bree, België

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Benjamin
Posts: 294
Joined: Thu May 24, 2007 8:15 pm

Post by Benjamin » Mon Aug 13, 2007 12:31 pm

je hebt in utrecht denk ik ook nogwel op veel meer plaatsen in nl opslagruimte te huur vanaf 1 vierkante meter, daar kan je naar zoeken als je dan bijv. groot genoege opp. kan vinden kan je hem daar gewoon neerzetten en afspreken omheen te gaan :wink:

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Aug 13, 2007 12:32 pm

backyard robot rumble dan maar toch ;)

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Aug 13, 2007 12:49 pm

Verkopen van de arena is niet aan ons, dat is een beslissing van de eigenaar van de arena. Wie weet trekt ABC ineens een enorm konijn uit de hoge hoed en is er geen vuiltje aan de lucht.

Maar dit uitstel is erg pijnlijk, en de timing is nog pijnlijker met Heerenveen zo vers in het geheugen. Alle goodwill die we nog hadden in Engeland zijn we nu zeker kwijt.

@benjamin: Met de oppervlaktes die we nodig hebben en de prijzen per vierkante meter zo hoog, dat kunnen we als DRG leden nooit opbrengen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Benjamin
Posts: 294
Joined: Thu May 24, 2007 8:15 pm

Post by Benjamin » Mon Aug 13, 2007 2:09 pm

oh ok
is zeker meer voor als je schuur te klein is huur je 2 vierkante meter en daar dump je al die zooi :P

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Mon Aug 13, 2007 3:58 pm

leo-rcc wrote:Verkopen van de arena is niet aan ons, dat is een beslissing van de eigenaar van de arena.
@benjamin: Met de oppervlaktes die we nodig hebben en de prijzen per vierkante meter zo hoog, dat kunnen we als DRG leden nooit opbrengen.
Inderdaad maar ik vrees (en kan hem geen ongelijk geven) dat de eigenaar niet gaat betalen voor stockage van iets dat waarschijnlijk nooit of slechts 1 keer per jaar gaat gebruikt worden.
Dus als er geen gratis stockage manier kan gevonden worden lijkt het mij op zijn minst logisch dat er aan verkopen gedacht wordt.
Tenzij DRG voor stockage wil gaan betalen en de eigennaar er helemaal niet mee inzit dat er voorlopig geen enkele return komt uit zijn investering.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Mon Aug 13, 2007 7:40 pm

hoogovens (corus) is geduldig :cry:
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Mon Aug 13, 2007 8:25 pm

Laten we nu niet op de feiten vooruitlopen en afwachten wat verdere gesprekken met ABC opleveren.
Zij zijn ook geduldig met ons. Ik snap de pijnlijke situatie van nog een (voorlopige) aflassing, maar er is nog wel een goede hoop op een of meerdere evenementen.

Staat nog wel mijn vraag of er iemand op een of andere manier aan een goedkope opslag kan komen?
It is just a machine!!!

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Aug 14, 2007 9:08 am

Grant Cooper op het FRA forum wrote:Its a shame really as its set me back from seriously wanting to attend a DRG event in the near future - Nearly every event i've heard abouts been cancelled or moved in too short notice (I would have booked the ferry/hotel in that time).
Dit verwoord het denk ik prima voor de overgrote meerderheid van de Engelsen. Ja we zijn wel sneller in het melden van een afgelasting of verplaatsing van een evenement dan wanneer Engelsen een event aflasten, maar naar mijn idee komt dat omdat we daar nu al veel te veel ervaring mee hebben en er te goed in worden.

We hadden Bree keihard nodig, misschien wel meer dan we beseffen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon Aug 27, 2007 3:38 pm

Ik ben afgelopen zaterdag in Bree geweest. Expodroom is een mooie accomodatie. De hal is groot genoeg voor ons, misschien zelfs iets te ruim (de tribunes staan wat hoog). De houten basketballvloer kan geheel afgedekt worden met stalen panelen.
De beheerder is zeer possitief en wil graag meewerken aan een goede promotie.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Mon Aug 27, 2007 4:47 pm

Mooi, dan wordt het tijd dat ze wat posters opsturen. Ik kreeg een mailtje terug van de kanoboerderij, dat we ze gerust mogen ophangen. Ook dat ze in september veel boekingen hebben. Dus veel reclame!!
Technically speaking, Whiskey is a solution.

Friet
Posts: 183
Joined: Thu Aug 07, 2003 5:34 pm
Location: Belgium, beer country

Post by Friet » Mon Aug 27, 2007 9:26 pm

Gaan we er dan toch naartoe????

of menen ze het echt dat uitstel hier geen afstel is?

MVG

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun Sep 09, 2007 3:40 pm

dat wordt ops-ale drinken... ;) Bree leuk plaatsje btw..
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests