Bring Back... Robot Wars (HD)

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Bring Back... Robot Wars (HD)

Post by Jeroen » Tue Aug 07, 2012 11:09 pm

What goes up must come down...

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Bring Back... Robot Wars (HD)

Post by maddox » Wed Aug 08, 2012 6:34 am

Zitten wel een hoop fouten in, en de bewierroking van Storm II is er een beetje over. Maar al bij al, een sterk stukje.

De voornaamste reden van falende kijkcijfers voor zowel de UK als de Nederlandse series was het jongleren van de uitzendtijden.

Maar voor nu, met het internet zo sterk wordende. Waarom zouden we nog TV producenten in de weg willen zien lopen? Keiharde presentators, zoals Craig Charles of Rob Kamphuys. Pitspoezen zoals Jayne Middlemiss of recht in de schoenen staande Philippa Forrester, die zie ik met plezier terug komen.
Poenpakkers zoals Jeremy Clarkson (die het alleen deed als "job) of de totaal van enige interesse ontdane Plastic Barbie Bridget da's niet nodig.

Nu bijvoorbeeld Youtube "volwassen" aan't worden is, en voor een prikkie uren uitzendtijd geeft, hetgeen we kunnen proberen, is de oude sfeer terug te creeren. We kwamen in de buurt met het 2001 Zwolle Event, alhoewel de arena daar te wensen over liet als het op "airborne" spul aankwam.

Helaas is er niks aan te verdienen op youtube. Tenzij sponsors bewust zijn van de internet publiciteit. En dat komt steeds meer en meer boven water. Ik ga nog geen namen noemen, maar een zaak waar ik veel van mijn machines gekocht heb, heeft een eigen facebook pagina....
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Bring Back... Robot Wars (HD)

Post by leo-rcc » Wed Aug 08, 2012 8:04 am

Helaas is er niks aan te verdienen op youtube.
Er is bakken met geld te verdienen op youtube. Personen als Shane Dawson en Ray William Johnson harken per jaar meer dan 100.000 euro binnen met hun videos.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Re: Bring Back... Robot Wars (HD)

Post by inventor » Mon Oct 01, 2012 5:53 pm

Ik wil ook net zeggen, met YouTube kan je toch een zakcentje bijverdienen. Ik maak sinds medio Mei gebruik van Google Adsense (YouTube Monetization) wat mij sinds dien €40 heeft opgeleverd.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Bring Back... Robot Wars (HD)

Post by Jeroen » Sat Jan 26, 2013 4:47 pm

What goes up must come down...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 35 guests