2 juni 2007 - Big Brother België

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Ik weet niet of je het op video of dvd hebt opgenomen, maar ik heb binnenkort de mogelijkheid op mijn werk om videobanden op de computer te zetten (een speciaal kastje met software: waarmee je de videorespeler via USB op de computer kan aansluiten).

Dus mocht het niet lukken, is dat misschien een optie.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Ik heb hier zo een kastje voor thuis gebruik liggen maar heb het nog maar één keer gebruikt...
Kwestie van dit ding eens samen met de computer en de video bij elkaar te leggen als niemand anders één van die dingen nodig heeft en ik tijd heb ....
Maar zoals reeds in vorige mail gemeld stelt het allemaal niet veel voor hoor :?
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

g-lap schreef:commentaar van de winnaar het volgende is: het is veel moeilijker dan het lijkt
Op zich leuk dat we op deze manier toch een soort van veer in onze... nou ja daar, krijgen. Anderzijds niet echt bemoedigend voor potentiele nieuwe deelnemers. Ik hoop dat de uitzending gunstig is voor onze naamsbekendheid. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitzendig.
Hoe dan?
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Hard's bungiecord carabiner had het begeven. Ik heb er niet goed naar gekeken in het verleden.. maar mogenlijk dat deze al bijna R.I.P. was en dat de test flip voor de final hem op het randje bracht. En de enkele flips van de BBster, welke allemaal air shots waren, de carabiner over de rand drukte en het deedt begeven. In het gevecht werdt de arm weer terug gezet (mazzel). Een opvolgende wapen-fire deedt de nu ongeremde arm overstrekken en zat stevig klem. Einde oefening. Mogenlijk dat door de keuze de accu's niet te wisselen/laden er tewijnig inzat voor de final. want alleen bij vol gas wilde hij niet echt. daarom zag je hem nog wel rond draaien en als hij ff had stil gestaan, weer een stukje goed rijden voor hij weer ging haperen. Dus het bekende half-stick rijden om nog wat uit te kunnen halen. maar als je toch al geen wapen meer hebt, en je de bot amper (niet) kent, geef je al snel op..

Ik hoop dat endemol/vtm toch blij was met wat wij hebben verzorgdt.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Mischa schreef: Ik hoop dat de uitzending gunstig is voor onze naamsbekendheid. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitzendig.
Buiten Endemol zelf zal er geen enkele naambekenheid uit voortkomen...
buiten de robots en de arena ( waar zelfs de DRG naam was afgeplakt) was er helemaal niets te zien.
Hopelijk dat Endemol nog ergens eens "iets" kan gebruiken van DRG maar verder zal het helaas niets opleveren vrees ik....
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

flex schreef:Hard's bungiecord carabiner had het begeven. Ik heb er niet goed naar gekeken in het verleden.. maar mogenlijk dat deze al bijna R.I.P. was en dat de test flip voor de final hem op het randje bracht. En de enkele flips van de BBster, welke allemaal air shots waren, de carabiner over de rand drukte en het deedt begeven.
Ik veronderstel dat "carabiner" het zelfde wil zeggen als "musketon" en dan is dit wel verbazingwekkend want ik had er juist een nieuwe RVS versie in gestoken omdat ik wat jij verteld al min of meer voorzien had... :?
In het gevecht werdt de arm weer terug gezet (mazzel)..
De normale truk om die terug te zetten is gewoon achteruit tegen de wand rijden, maar dat we dit als normale truk kennen wil wel zeggen dat we het al zelf een paar keer (teveel) hebben voorgehad. :(
Een opvolgende wapen-fire deedt de nu ongeremde arm overstrekken en zat stevig klem. Einde oefening. Mogenlijk dat door de keuze de accu's niet te wisselen/laden er tewijnig inzat voor de final. want alleen bij vol gas wilde hij niet echt. daarom zag je hem nog wel rond draaien en als hij ff had stil gestaan, weer een stukje goed rijden voor hij weer ging haperen. Dus het bekende half-stick rijden om nog wat uit te kunnen halen. maar als je toch al geen wapen meer hebt, en je de bot amper (niet) kent, geef je al snel op..
Ik had nochtans een extra stel volgeladen batterijen meegegeven en Frank had nog gebeld om te vragen of ze wel degelijk vol waren.... :?:

Alleen is het wel verbazingwekkend dat er tijdens de uitzending van dit alles helemaal niets te zien is ??? Geen enkele flip ??? Ik dacht dat de deelnemers gewoon niet begrepen hadden hoe ze het wapen moesten doen afvuren.
Erg raar als je dan toch een ietwat spectaculair beeld wil geven ???
Maar bon, de programma makers zullen zo wel hun redenen hebben.... :roll:
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Die gasten vinden ze vast beter beeld vulling dan de robots...

En de flipper arm.. na de laatste misfire was deze zover door geslagen dat het zelfs met de hand niet makkelijk was terug te draaien. en ook was hij te ver overstrekt om mbv de muur weer te dichten.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Alleen al hun gezichtsuitdrukking...
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

die forum gasten lijken wel net zo duf als de BB gasten zelf.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

De indringersfoto is wel geinig.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Ik heb ondertussen een digitale versie van de big brother uitzending, althans het robotgedeelte.
Alleen heb ik het met een zeer oud video toestel moeten opnemen en dus is de kwaliteit alles behalve.... wat er met het digitalizeren natuurlijk ook niet echt beter op wordt...
Het bestand is 14 meg groot, naar wie moet ik het sturen zodat het ergens kan gepubliceerd worden om er voorlopig naar te kijken tot ik een beter video toestel ter beschikking heb om een degelijke opname te maken?
Maar misschien vinden jullie het helemaal niet meer nodig om het in betere kwaliteit te bekijken want het is echt niet leuk om naar te kijken en dan bedoel ik niet de video kwaliteit :wink:
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

O ja, ik heb voor de lol ook vandaag eens gaan kijken op de BB site en de winnaar is Diana, maar wat veel schokkender is: ze houd aan die 3 maanden ook nog eens 81000 euro over ..... :cry:

En dan maar beweren dat er niet veel geld is om DRG te betalen.... :?:
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Dat is stukken minder dan een winnaar van jaren terug won.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

'tja ik heb dit soort van programma's nooit opgevolgd maar 80000 euro vind ik gewoon schandalig voor zomaar 3 maanden rond te hangen en blijkbaar moet je alleen ook nog wat kunnen liegen ????
Voor dat geld kunnen ze volgens mij toch wel wat leukere programma's maken (Robot wars om er maar één te noemen) waarmee ze meer kijkers kunnen bereiken. En dan wil ik nog geen mening geven over de ethische kant van dit alles want die is bij sommige TV makers gewoon onbestaande... :?