Robot Rumble - 15th / 16th April Colchester

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Ik ben het helemaal eens. Een uur naar HvH klopt wel.
Wie zegt dat RW geen zware sport is...
We kunnen het beste bij de werkplaats samenkomen.
Ik mail het adres wel even.
It is just a machine!!!
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik heb nog geen email ontvangen over het adres, maar ik meen te herinneren dat dit de Sprundelseweg 51 is. Ik ben daar morgen ochtend om 5 uur om de spullen over te laden.

De email over de kosten heb ik nog neit verzonden gehad. Dit lijkt mij ook handiger om morgen een lijstje van te maken.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Adres is juist.
It is just a machine!!!
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

cu all tomorrow .........veel en veel te vroeg , maar stja , voor een hobby moet je iets over hebben ......
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

En hoe is het gegaan daar?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

zo te zien wel relaxed :)

Afbeelding
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Zaterdag viel het erg tegen, de robot viel in de eerste ronde al uit. Na wat bellen met bugs en doormeten van wat dingen bleek dat iig 1 pbq al stuk was. De electronica gaf nogsteeds problemen dus de interface uitgebouwd. Na het open maken van het kastje bleek alles weer te werken. Dus kastje weer gesloten en terug ingebouwd. Alles werkte weer tot na de eerste keer geflipt te worden in de arena. Daarna de robot op dewerkbank gezet, link erin en hij werkte weer.

De volgende ochtend nog eens getest en enkele ledjes begonnen eerst te knipperen en doofde daarna uit. Dit leek op problemen met de interface batterij. Beide 9V blokbatterijen bleken niet goed te werken. Deze zijn vervangen door een geleende 9,6V zenderaccu. Sindsdein deed de robot het weer goed. de eerste mellee op zondag gewonnen samen met Beast. De 2e mellee verloren op jury beslissing verloren van nightmare. Waarbij ik nog steeds van mening ben dat ik het beter gedaan heb dan nightmare.

De bootreizen zijn verders goed verlopen. 2 keer een filmpje gekeken, wat de reis een stuk aangenamer maakt. Ook heb ik weer een hoop kunnen bijbuurten met bekenden. Was erg gezellig om die weer eens te zien.

De rest kan beter zelf beschrijven hoe ze het weekend ervaren hebben. :)
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Voor ons was het wel een relaxt, gezellig en leerzaam weekeinde.
Op zaterdag hoefde wij bij de eerste show nog geen competitie te rijden en heb ik een plekje bemachtigd in een melee. Deze hebben we vooral gebruikt om te oefenen, omdat ik nog nooit fp-Spike gestuurd had in een wedstrijd en Victor nog nooit aan de bediening van de bijl had gestaan.
Ondanks dat we vele malen geflipt zijn, hebben we rijdende het einde van het gevecht gehaald; een goed begin.
In de tweede show, gingen we met Pressure (flipper) en Danto (duwbot) in de arena. Pressure werd al snel uitgeschakeld door Danto en Spike. Daarna ontstond een kat en muis spelletje, waarin de pit een keer of wat op een haar werd gemist. Ook deze wedstrijd weer uitgereden. De jury ging voor Danto, ondanks dat wij meer schade gedaan hadden.
Op zondagmorgen was het tijd voor de losers-melee, waarin wij mochten deelnemen, als nr. twee van ons eerder gevecht. We begonnen met acht robots (dacht ik) en er zouden er twee door gaan. In deze wedstrijd zijn we flink tekeer gegaan en tegen het einde reden er alleen nog twee flippers en Spike. Helaas werden we nog geflipt, terwijl we ver door het gas heen waren; einde wedstrijd.
In de tweede show van de dag reden we in de melee met oa TAN, Hades en Danto. Tussen het aktiveren van de robot tot vlak na het startsignaal, hadden we echter heel erg veel last van storing, wat er voor zorgde dat onze fles al leeg was voor we konden beginnen. Toch wilde ik graag revange op Danto, dus ik heb de pit geopend en ben weer aan het kat en muis spelletje begonnen. Op een gegeven moment viel de bijl over Danto, wat mij volledige kontrole gaf. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt en Danto verdween in de pit.
Spike is dus zonder krassen of andere schade het toernooi doorgekomen. Ook is het gelukt om ons als nieuwkomer in Engeland ons bij de beste helft te vechten. Dit stemt mij goed en heeft moed/zin gegeven voor meer evenementen....
It is just a machine!!!
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ok even voor de duidelijkheid. Het is Tanto. Gedeeltelijk naamgenoot. :)
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Foto's bij Bugs op de site...
It is just a machine!!!
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

tsja , voor ons een beetje teleurstellend weekend . Had thuis alles goed getest , zowel het flippen als rijden ging perfect en ben dus zo naar colchester gegaan ...... daar was ook Murphy aanwezig , tjesus , alles ging fout .....had aan crew gevraagd of ik voor de show ff met hades mocht rijden om gyro af te stellen en vanaf toen begon het .... na ongeveer een minuut rijden stopte het pokkeding keer op keer ....George francis heeft er zaterdag zeker 3 uur naar gekeken maar kan de problemen met de 4qd´s niet oplossen ...... niet heel het eind gereden om niet deel te nemen , dus Hades toch in de arena gezet tijdens melees om in ieder geval toch ff te kunnen rijden en mischien zelfs iets te flippen .....zondag was ook nix beter.......besloten om perms eruit te halen en te vervangen door boshes .....fot´s en filmpies binnenkort op site bugs ....Tim heeft ook nog kunnen spelen met antje Caesar , zie ook filmpies ......toch fun gehad en alweer veel geleerd ...volgend jaar zeker terug .....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
stef
Berichten: 1058
Lid geworden op: zo dec 04, 2005 2:09 pm
Locatie: aalsmeer, nederland
Contacteer:

Bericht door stef »

veel flippers:D

stef
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

aan de ceasar filmpjes te zien heeft iemand hem onder controle gekregen :D

het "hé, nu doet het weer niet" is waarschijnlijk voornamelijk te danken aan onvoldoende lading in de batterijen cq daar moeten echt nieuwe in, beneden de 6 volt ontladen bij een 7,4v lipo is dodelijk voor de accu. Als je je adres ff door pm'd kan ik ze opsturen
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

rechteraandrijving van caesar slipt af en toe , stuur caesar wel ff op naar je Tim , kan je meteen accuutjes vervangen ; Klopt idd , als je Caesar volledig oplaad , doet spinner het perfect , na ong. 10 minuten rijden stopt spinner af en toe na een aantal seconden . Tim had trouwens een antje gesloopt bij eerste gevecht , helaaas geen filmpie van ...
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

10 min rijden ???????? Zo krijg je die wel helemaaal leeg, tis maar 250 mah.

Hij is totaal gemaakt voor gevechten van max 3 min en aangezien het een spinner is max 30 sec :D

en dat is nog groot ingeschat voor een verticale spinner, meestal duren die gevechten een seconde of 5.

AWS18 heb ik gewonnen met één lading van 160 mah en 14 gevechten
gemiddelde lag op 1,5 sec :D

Als je hem opstuurt als het kan de zender erbij.