(11-)12 sept: demo/clubdag Ahoy R'dam

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Als het een beetje wil lukken de gasflessen van DRG-Blusbot te vullen komt die zondag ook naar Ahoy.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
marc
Berichten: 209
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 8:56 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door marc »

Als je er na 10uur bent kun je dan ook nog via de roldeur van hal 5 naar binnen?
Waar wordt verwacht dat je parkeert?
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Op het laad-los terein bij deur 5 zal waarschijnlijk wel genoeg ruimte zijn om je auto te parkeren. Waarschijnlijk zal het meerendeel van de LAN-ers naar het reguliere parkeer terein worden gestuurt.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Zuidplein, Ahoy. Richting P2. Vanaf de snelweg Ahoy links laten en dan linksaf bij verkeerslichten. Na zo'n 50 - 100 meter links de exposanteningang in, naar The Hybrid. Doorrijden tot achterin, deur 5. Ik heb entreebewijzen (polsbandjes) voor iedereen die zich aangemeld heeft. 3 daarvan voor 2 dagen. Wanneer diegenen die zaterdag willen overnachten hun polsbandje bij mij thuis afhalen is dat erg handig (bel me even). De mensen die zich niet hebben aangemeld zal ik proberen de €5 entree te besparen, maar ik weet niet of dat zal lukken.
Als iedereen om 9:00 uur aanwezig is, kunnen we op tijd beginnen.

De heavyweights kunnen op de grote (niet heel erg stevige) tafels worden neergezet. Liefst aan de kant van het hek zodat kijkers ze goed kunnen zien. Feathers en kleiner spul kunnen op de kleinere tafels. Er is stroom, neem wel een verlengkabel met verdeeldoos mee, a.u.b.
We hebben ook tafels neergezet voor verkoop, daar kun je gebruik van maken.

Laten we allemaal goed de veiligheid in het oog houden. Wijs elkaar gerust op gevaren. Er is nog geen CO2 plek ingericht. Een vulslang is nog niet aanwezig, heb je er 1 neem die dan mee.

Tot zondag.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

hoezo , er is nog geen co2 plek ingericht , het is toch de demo-arena , zeg maar dat we mogen flippen en Hades is klaar ( lijkt me sterk)
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

MJM schreef:We hebben ook tafels neergezet voor verkoop, daar kun je gebruik van maken.

Verkopen we tafels dan?



Sorry, die was zo makkelijk, ik kon de verleiding niet weerstaan. :wink:
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
CyberRat
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 9:58 am
Contacteer:

Bericht door CyberRat »

j0ris schreef:
CyberRat schreef:Ik begreep van Leo dat de Lan party pal naast ons is en dat 2x 180 watt te licht kan zijn?
Ik denk dat Leo daar wel gelijk in heeft, volgens mij wordt het ook niks met het geluid deze keer.

Dus ipv. mijn en jullie tijd en energie hieraan te verspillen kunnen we het beter helemaal schrappen: deze keer geen geluid en geen Joris (heb 't helaas ook druk met andere dingen).
Eventueel kan ik nog een 2de versterker + 2x 180 watt boxen mee nemen. Ook heb ik nog een mengpaneel staan, dus totaal 2 versterkers en 4 boxen en mengpaneel. Tis gewoon (heavy) huiskamer apparatuur maar herrie maken zal wel lukken

De presentaties en muziek worden vanaf een PC gedraait heb ik begrepen?

Eventueel mis ik luidspreker kabel, ik kan nu de speakers 4 meter uitelkaar zetten
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com
CyberRat
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 9:58 am
Contacteer:

Bericht door CyberRat »

flex schreef:De arena staat opgesteld achter in de hal recht tegen over de roldeur van hal 5.
Cees 'Mytras' Sieking heeft een goede versterker met boxen en een microfoon mee.
Ik had deze gemist, dus dan hoeft mijn apparatuur niet mee?
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

iceman schreef:zeg maar dat we mogen flippen en Hades is klaar
Er kan geflipt worden.
iceman schreef:( lijkt me sterk)
Mij ook.
leo-rcc schreef:Verkopen we tafels dan?
Neen, die verhuren we alleen. 8)

Beelden worden verzorgt vanaf een centraal punt in Ahoy, dat is dus uitbesteed. Wij takken het geluid af naar een mengpaneel (Joris), versterker (Kees) en boxen (Kees). Er is een (audio) kabel nodig van beamer naar mengpaneel. Het probleem was vandaag een verloopstekker (zat die niet bij die Hasselt-kabel, Joris?). En kabels naar de boxen (regelt Kees). Bij mijn weten is er nog geen microfoon geregeld dus wie die heeft mag hem meenemen. Liefst een kabelloze.
Laatst gewijzigd door MJM op vr sep 10, 2004 9:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Cees neemt zijn microfoon mee. Moest nog een goede steker aan...
Ik zal kijken mijn CO2 vulslang mee te brengen.

Waarschijnlijk komt Richard ook mee. (polsbandje, Marien?)

Cees heeft 2x 250W stage-speakers mee en een versterker die nog zwaarder is (maar heeft hij een demper voor geknutselt)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
WJ
Berichten: 1955
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:35 am
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door WJ »

Gravity niet af, wel mee voor show...
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

rijdt G 4,5548557459236547895 al ? ben benieuwd naar pushpower van je moters......
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Be (or not)
Berichten: 812
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 10:05 pm

Bericht door Be (or not) »

Ik ben er niet... whatever ik dan ook ga doen.. geen idee, maar ik ben gegarandeerd te moe. Have fun daar.
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Mijn CO2 vulslang komt niet mee :( Vanddag bij het vullen sprong er een lek in :( vreemt voor een 180bar hydrualische slang...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik weet niet of iemand anders dan een vul slang heeft? Ik heb iig een grote fles CO2 bij.

En TAN rijd weer!!!!
Technically speaking, Whiskey is a solution.