Series 7

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Aflevering 21 - Spoilers up ahead!






















Gevecht 1

Panic Attack - Bigger Brother - Kat 3 - Firestorm V

Een 'Let's-all-gang-up-on-the-housebots'-gevecht. Geweldig om te zien hoe de vier bots allemaal na activate richting Shunt gingen en daarna Cassius Chrome gingen lastig vallen. Firestorm verdween a-la Cassius 2 in de pit en Bigger Brother volgde niet lang daarna. Kat 3 en Panic Attack door.

Gevecht 2

Dantomkia - Behemoth - King B Powerworks - Pussycat

Een beetje een tag-team gevecht tussen Pussycat + Dantomkia en King B + Behemoth. Behemoth werd al snel uit de arena geflipt en nadat King B wat door Pussycat was bewerkt verdween die ook buiten de arena. Pussycat en Dantomkia door.

Gevecht 3

Dantomkia - Panic Attack

Het duurde niet lang voordat Panic Attack pootje was gelicht. En aangezien deze PA ging srimech heeft, verdween Panic Attack al snel buiten de arena.

Gevecht 4

Pussycat - Kat 3

Kat 3 werd - om kort te zijn - helemaal kort en klein gekrabd door Pussycat, die de bijl van Kat 3 steeds weer te snel af was. Pussycat door na JD.

Gevecht 5

Pussycat - Dantomkia

Een goed gevecht met Pussycat die een paar maal goed uithaalde naar Dantomkia en Dantomkia die Pussycat een paar keer bijna uit de arena flipte. En toen viel Dantomkia stil, waarna Pussycat maar Cassisus Chrome ging lastigvallen.

Winnaar All Stars Tournament:

Pussycat

Algemeen oordeel: 7.5

Goeie aflevering. Het eerste gevecht was het beste naar mijn mening...één en al chaos met de floorflipper en zelfs de dropzone die tijdens het gevecht gebruikt werden :)

==

Exitrant:

Jonathan Pearce: 'It is sheer roboteering lunacy! Is it a full moon?''

:)

==

Volgende week: World Championship
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Waar blijft de review van het WK?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Aflevering 22 - Spoilers up ahead!






















Gevecht 1

Supernova - Hard - Spartacus

(Nee - Supernova is gewoon een Britse bot. End of story)

Diezelfde Supernova zorgde voor de meeste actie in dit gevecht. Na wat klappen te hebben utigedeeld aan Spartacus en onze vrienden van Hard, vielen de Belgen stil en was er bij de Amerikanen een wiel vastgelopen. Supernova werd echter bijna uitgeteld toen er ontvangstproblemen de kop opstaken maar wist net tijdens de countdown te ontsnappen. Supernova door.

Gevecht 2

Crushtacean - Snakebite - Pulverizer

Crushtacean opende hier direct de pit en werd daarna lastiggevallen door de PCP-ers. Na wat klappen begaf de disk het van Pulverizer en was het voor de rest een duw en trek wedstrijd, terwijl de Zwitsers van Snakebite werden uitgeteld aangezienze niet al teveel deden. Pas toen de crusher was utigeteld kwam er leven in de brouwerij bij de Alpenbroeders en wisten bijna Crushtacean in de pit te dumpen. Ondertussen waaren Mischa & co de aandrijving aan de rechterkant kwijtgeraakt en zigzagden door de arena. Crushtacean door na JD.

Gevecht 3

Storm 2 - Tornado - Ansgar 3

Met z'n allen op de walker eigenlijk. Toen deze vakkundig in de pit was gewerkt kregen we een re-run van de halve finale in Series 7 met het rondjes-om-elkaar-heen-draaien en Tornado die weer eens omgekeerd werd door de lifter van Storm 2, waardoor de rode doos in de rest van het gevecht kansloos was. Storm 2 door na JD.


Gevecht 4

Tough as Nails - Rawbot

3-2-1 -> Rawbot in de pit. Klaar. Toch jammer dat Typhoon niet meedeed...ik had dat ding weleens willen zien tegen het hardox van TAN (en bovendien is Typhoon volgens mij de perfecte vorm om te grijpen voor TAN - heehee)

Gevecht 5

Supernova - Crushtacean

Crushtacean probeerde met een snelle, vroege aanval de disk van Supernova tot stoppen te dwingen, maar leek uiteindelijk meer het onheil over zichzelf dan over Supernova uit te roepen aangezien een wiel goed geraakt werd door de disk. Na een paar verder klappen was het dan ook einde verhaal voor de krab. Supernova door.

Gevecht 6

Storm 2 - Tough as Nails

Er bleek weinig te pushen tegen de moeder aller pushers, zo bleek. Toen na een paar rammen het rechterachterwiel van TAN last kreeg van het Enderbot-syndroom leek het helemaal gedaan, ware het niet dat TAN er bijna in slaagde over de pit te rijden en Storm 2 achter zich aan te trekken. De wielen kregen echter geen grip om de rand van de pit en dus was het enige wat TAN nog uit de pit hield zijn eigen grijper. Toen Jeroen losliet was het dan ook gedaan, helaas. Storm 2 door.

Gevecht 7

Storm 2 - Supernova

Wederom Storm tegen een hele goeie spinner. Het ging mijns inziens gelijk op, totdat Supernova van de wig van Storm afketste en zijwaarts om de arenawand kwam te liggen, ondertussen zich weg-etend in de arenavloer met z'n disk. Naar verluid deed de counter van Refbot het niet, en dus probeerde de scheids Supernova maar van de arenawand te halen. Ondertussen legde Shunt Storm vakkundig op de arenawand (Waarom eigenlijk? Wat deed Shunt uit z'n CPZ?) om daar later door de bevrijde Supernova afgeslagen te worden. Het gevecht werd voortgezet en een paar klappen van de spinner was het 'Cease'. Het gevecht werd beoordeeld totdat Supernova op de arenawand lag. Mijns inziens weer een 'Dodgy Judges Decision' aangezien het niet Supernova's schuld was dat de counter van Ref het niet deed. En als je dat weet, waarom zou je Supernova dan van de arenawand af gaan halen? Niet om een uti te tellen ofzo, lijkt me. Nou ja...het was waarschijnlijk een goedmakertje voor de finale van Series 7.

Winnaar Wereld Kampioenschap:

Storm 2

Algemeen oordeel: 7.2

Supernova was weer lekker bezig en TAN liet weer zien waar'ie goed in is. De finale deed alleen een beetje afbreuk aan het geheel...nou ja...

==

Exitrant:

Craig Charles: 'Why dress like Elvis?'
Mischa: 'Why not? Why dress like Craig Charles?'
Craig Charles: 'Well because I am Craig Charles'
Mischa: 'Oooh I am Elvis!'

==
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

Zenith schreef: Craig Charles: 'Why dress like Elvis?'
Mischa: 'Why not? Why dress like Craig Charles?'
Craig Charles: 'Well because I am Craig Charles'
Mischa: 'Oooh I am Elvis!'

==
Shit, hebben ze dat er in gelaten? Ik wist zo snel ff geen bijdehand antwoord op die vraag en al helemaal niet in het engels... :roll:

Shunt kwam uit de cpz omdat storm probeerde te verhinderen dat supernova van de wand werdt gehaalt.
Hoe dan?
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Binnenkort gaan de bestanden van de server af. Het neemt 7 Gig in beslag en die ruimte kan beter gebruikt worden. Dus als je ze nog wil downloaden dan kan dat nu nog.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Op mijn server blijven ze staan, dus is er altijd wel een back-up.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Ik heb al twee keer een mailtje gestuurd naar foxkids Nederland om te vragen of ze net als de engelse afdeling de serie gaan uitzenden. Tot nog toe heb ik geen antwoord gehad.
Mischien is geen nieuws wel goed nieuws?
Heeft iemand anders mischien iets soortgelijks geprobeerd of weet iemand meer? Mischien wel leuk om achteraan te gaan.
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Donderdag zijn de bestanden weg. Daarna kan je ze altijd nog wel via via krijgen.
defecto
Berichten: 467
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 1:35 pm

Bericht door defecto »

Kan ik dan nog een acount ofzoiets krijgen om ze nog te downloaden? Ik heb ze nog niet eens allemaal gezien.. :(
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Nee, regel het maar op een andere manier. Wees inventief. Dit was alleen voor mensen die ook mee gedaan hebben.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Ik dacht dat iemand alles op DVD ging branden ? Ik krijg amper 1 à 2 afleveringen op een cd-rom gebrand dus ik denk dat Defecto helpen een dure zaak wordt.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Als je het op DVD brand zijn het er gelukkig maar twee. Moet ik eigenlijk ook een keer doen als back up. Ik heb wel een DVD brander. Maar ja logistiek gezien is het ook niet echt handig.
If I ever find my inner child I will shoot it.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Als mensen de thread niet willen lezen moeten ze het ook zelf maar weten.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Voor de duidelijkheid dan maar weer eens...
leo-rcc schreef:Op mijn server blijven ze staan, dus is er altijd wel een back-up.
Staat N.B. op deze pagina. Lees de draad voordat je blaat.
defecto
Berichten: 467
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 1:35 pm

Bericht door defecto »

Maar ik had het ook al een keer aan Leo gevraagd (als ik het goed heb) en daar kon ik ze ook niet meer vandaan halen. Ik had wel toegang tot een andere server maar die deed het op een gegeven moment niet meer. Als iemand (anders) toegang wil geven tot zijn/haar server met de afleveringen, graag.