Kalender 2011

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Kalender 2011

Bericht door MJM »

- Omdat DRG een opdracht heeft binnengehaald een robot voor promotiedoeleinden te maken, zijn vooral Mischa en Kees vreselijk druk bezig. De deadline is 25 mei, dus voor die tijd hebben we misschien nog hulp nodig, en pas na die tijd is er ruimte voor het volgende toernooi. Ik verwacht in de 2e helft van juni.
- 18 juni is de HCC Robotica-dag in Maarssen, waar we onze robots kunnen laten zien, en die van anderen bewonderen.
- Voor begin augustus zijn we uitgenodigd in Weert. Of we er heen gaan, en wat we gaan doen moet nog besloten worden. Ik hik nu aan tegen het in- en uitladen van de arena, wat een grote belasting is voor een kleine groep.
- Begin oktober is weer E-Pulse van Noisivision, ook hiervoor zijn we uitgenodigd. Wat voor show willen we daar graag laten zien? Misschien alle HW robots van Nederland en omstreken verzamelen?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: Kalender 2011

Bericht door maddox »

Marien, voor de Promotiebot.
Als je de tekeningen kan doorsturen van klein draai/freeswerk wat niet al te nauwkeurig moet zijn, dat moet er wel tussen te nemen zijn.
Ik kan me ook vrijmaken voor laswerk, maar dat moet dan wel goed afgesproken worden.
25 mei is wel kort dag.

Voor de arena. 1 van de problemen is de opslag en transport van het polycarbonaat en de stelling. Zoals sommigen onder ons besproken hadden, zou een 2de aanhanger voor die delen een optie zijn.
Alleen, hoe een 2de aanhanger te verwerven en wie heeft de juiste wagen om die te trekken, of zelfs maar de plek om die te zetten. 'k geloof nooit dat Kees ermee weg komt 2 aanhangers neer te poten om de parkeerplekken bij hem.

Het E-pulse gebeuren, leuke atmosfeer en interessante alternatieve denkbeelden. Maar hoe om met onze machines er in te passen , dan is FCC niet ideaal. De heavies, da's aan de "roboteers" zelf om die mee te brengen/beschikbaar te stellen.

Maar, als we over show bezig zijn. Bij de eerste outing van TAN , the Oundle Mill, nabij Peterborough, waar ie de Beuk en Deuk van Beta, de testopstelling heeft gekregen, hebben we ook een preview gekregen van de BBC poging tot cyberpunk ontmoet roboteers "Mechanoïds". Helaas lijkt het erop dat die preview nooit verder is geraakt. In alle geval, ik heb dit ervan teruggevonden.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Kalender 2011

Bericht door Jeroen »

Een aanhanger mag altijd bij mijn gestald worden kosteloos. Maar er mee rijden doe ik niet.
What goes up must come down...