Live-evenement Genk 11 & 12 oktober

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sat Oct 18, 2003 10:29 am

Olla , een beetje late reactie van mijn kant uit , maar was een beetje moe na afgelopen weekend .
Mijnerzijds vond ik dat het allemaal goed was verlopen, op natuurlijk een paar puntjes na .
Ik ga nu ff niet in op een aantal op-en aanmerkingen in dit topic , daar ik dit eerst met Andre en Werner wil bespreken .
Als Bestuur van DRG is voor ons vooral belangrijk dat zo'n evenement VEILIG verloopt , wat ook nu is gebeurt ( op 1 pleisterje na ) .
De rest kom ik nog op terug als ik wat uitgerust ben .
Toch wil ik WJ in speciaal bedanken voor z'n beheersing en sportiviteit ( je ziet het , iedereen kan bijleren en misschien zelfs volwassen worden !!! ) .
Ook kan ik jullie vermelden ( zoals de tussenstand er nu uitziet ) dat Genk waarschijnlijk het eerste grote evenement wordt wat we financieel gezien niet negatief afsluiten , dus ..... volgende grote evenement + ?

ff een persoonlijk vraagje : Ik heb geen tijd gehad om van Caesar een paar foto's te maken , wie heeft er toevallig wat en kan ze mailen naar :
visboer@skynet.be .

Grtz ,

Marco
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

BokkieWokkie
Posts: 31
Joined: Wed Jul 30, 2003 6:56 pm
Contact:

Post by BokkieWokkie » Sun Oct 19, 2003 8:37 pm

Ook van mij nog ff een verlate reactie: Ik vond het een geweldig weekend en heb dan ook enorm genoten. Het meeste is in het voorgaande alwel gepost. Ik wil iig de crew en de roboteers bedanken. We kunnen nog zoiets moois organiseren, maar zonder een enthousiaste crew en roboteers valt een evenement alsnog.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sun Oct 19, 2003 10:04 pm

...en dan een verdomd late reactie :D

ben na Genk direct verder op vakantie geweest en dus niet meer online geweest. Over het event... fantastisch mooi geweest, veel gelachen en mezelf lekker handig gemaakt met de belichting (zondag dan). Als we vaker in dergelijke locaties geplaatst worden doe ik dit graag weer want ik had onderhand het beste uitzicht van iedereen.

Eenmaal thuis krijg ik van Carla te horen dat ze al weer zin had in het volgende event, jammer dat dit nog wel even op zich laat wachten. Vooral de vraag van Carlijn blijf haar in het hoofd doormalen: "wanneer ga jij een bot bouwen" dit heeft tot gevolg dat ik extra aan het werk wordt gezet :roll: och arme ik :twisted:.

De zaterdag avond was bere gezellig en ik ben op me best op de foto genomen. De ants deden weer goed hun best en vooral El Toro deed het leuk (weet TanYa onderhand al wie hem bestuurde?)

De volgende keer zijn Carla en ik uiteraard weer van de partij (vooral omdat ze haar rijbewijs gehaald heb) en wellicht met HOEBA of in ieder geval de beginselen.

Aan de organisatie en medewerkers aan dit geslaagde event, zo lusten wij er meer!!!

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Mon Oct 20, 2003 6:12 pm

Is El Toro dat botje met dat horizomtale schijffie?In dat geval denk ik dat ik de schuldige ben.En zo niet,dan niet 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

Be (or not)
Posts: 812
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:05 pm

Post by Be (or not) » Mon Oct 20, 2003 8:12 pm

wat een beetje bier in combi met hoofdpijn al niet kan doen zeg.. :?
Ik dacht heerlijk te dromen, is het verdorie de realiteit.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Tue Oct 21, 2003 3:52 pm

ben bezig alle foto's van Kees en Ellen online te gooien op Bugs' server. Ben van thuis af bezig met alle foto's en video's van Jeroen (kasap) te uploaden.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Tue Oct 21, 2003 8:49 pm

Mooi zo
Euhm...

BokkieWokkie
Posts: 31
Joined: Wed Jul 30, 2003 6:56 pm
Contact:

Post by BokkieWokkie » Fri Feb 13, 2004 12:18 am

Een beetje laat, maar ik wil het jullie toch niet onthouden.

Image

Börge
Moderator
Posts: 668
Joined: Thu Jul 31, 2003 3:05 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Börge » Fri Feb 13, 2004 12:36 am

Er staan toch altijd wel foutjes in zulke artikelen, Robot Wars is dus echt niet in Groot-Britannië ontstaan . :D

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Fri Feb 13, 2004 9:14 am

ik vind het beter als robotwars in GB is ontstaan dan in amerika :twisted: dus laat ze dat maar denken

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Feb 13, 2004 2:25 pm

In ieder geval zeer positieve publiciteit ! Dit knipsel moet zeker in de persmap van het DRG pronken.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
marc
Posts: 209
Joined: Wed Oct 22, 2003 8:56 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by marc » Fri Feb 13, 2004 2:29 pm

Hopelijk dit jaar nog een keer Robot Games als 'grote publiekstrekker' dan.
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Mon Feb 16, 2004 12:45 pm

Dat wordt volgend jaar, Euromodelbouw is een twee jaarlijks event. Maar geen nood, Marco maakt zich sterk voor 1 of 2 live events in Belgie dit jaar.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests