Team: JBI (Just Build It)
Moderator: Moderators
Re: Robot: DX11
Wist niet dat het wapensystemen al 10 jaar mee gaat
Dan is het dus betrouwbaar genoeg
Is het zelf te maken of moet het via autocad uitgewerkt worden en gesneden ?
Dan is het dus betrouwbaar genoeg
Is het zelf te maken of moet het via autocad uitgewerkt worden en gesneden ?
Re: Robot: DX11
Het wapensysteem in Kashei heeft al een paar aanpassingen gekregen in de loop der jaren.
Orgineel zat er een Speed 900 in , maar nu een NTM5060 gekoppeld aan een TZ85 met SimonK software.
De tandwielen zijn van aluminium Mod 1 naar stalen mod 2 gegaan, en die hebben het nog steeds moeilijk.
Orgineel zat er een Speed 900 in , maar nu een NTM5060 gekoppeld aan een TZ85 met SimonK software.
De tandwielen zijn van aluminium Mod 1 naar stalen mod 2 gegaan, en die hebben het nog steeds moeilijk.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Re: Robot: DX11
Ik zou verwachten dat een ketting of riem toegevoegd aan het systeem het een stuk vriendelijker maakt voor de tandwielen?
What goes up must come down...
Re: Robot: DX11
Maar dat maakt het syteem nog groter dan het al is.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Re: Robot: DX11
en het systeem met 3 kettingen langs elkaar op 2 assen ? ( als je weet wat ik bedoel ) Zal vanavond even een foto opzoeken
What goes up must come down...
Re: Robot: DX11
Ben benieuwd naar de foto
Re: Robot: DX11
Altijd een leuk systeem gevonden. Al zie ik wel dat het in deze setup maar 1:8,3 is. Geen idee wat kashei is nu. Edit : 1 op 30 zie ik
What goes up must come down...
Re: Robot: DX11
Maar het idee is goed, ja zo kan het ook
Re: Robot: DX11
Voor een lifter/knijper zou ik eerder mikken op 50-1, als je met een 5 of 6S 350-400KV outrunner werkt.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Re: Robot: DX11
Oke ga ik me daar even in verdiepen
Re: Robot: DX11
met zulke hoge reductie is het al snel een worm vertraging wat efficiënt is. Al zou ik dat zeker in combi met een riem moeten om de worm enigszins te beschermen.
What goes up must come down...
Re: Robot: DX11
Een wormreductie is nooit efficiënt. Als je een efficiënte reductie wil, is het de planetair.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Re: Robot: DX11
Big nipper doet het er goed mee. Ik denk dat ruimte efficientie wel erg hoog ismaddox schreef:Een wormreductie is nooit efficiënt. Als je een efficiënte reductie wil, is het de planetair.
What goes up must come down...
Re: Robot: DX11
Hmm al met al toch niet zo makkelijk als ik dacht
Re: Robot: DX11
Je zou altijd met je originele plan kunnen beginnen, en upgraden.
What goes up must come down...