DRG sinds 19 oktober 2001

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

DRG sinds 19 oktober 2001

Post by MJM » Sun Oct 12, 2008 11:16 pm

Stichting Dutch Robot Games is op 19 oktober 2001 opgericht.
De zevende verjaardag komt er dus aan.
Zomaar ter info :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Nov 18, 2008 4:20 pm

Weet er toevallig nog iemand wanneer de dutchrobotwars meeting in Utrecht ook al weer was?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Tue Nov 18, 2008 5:44 pm

25-27 nov 2005 - GameExpo/HCC dagen, Utrecht (Nl)
It is just a machine!!!

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Nov 18, 2008 6:19 pm

leo-rcc wrote:dutchrobotwars
Is dat niet langer geleden?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Nov 18, 2008 8:05 pm

Ik heb het niet over het event, maar de dutchrobotwars meeting in Utrecht in dat cafe (winkel van Sinkel geloof ik?)
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Nov 18, 2008 9:37 pm

Een van de meetings van voor de eerste BNN battle's
Die waren toch allemaal in Hilversum?
en dan was er nog een pand sloop dagje in wormerveer, blokker winkel oid. ik weet van geen meetings rond die tijd in utrecht.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Nov 18, 2008 10:03 pm

BNN was nog maar net in de picture volgens mij.

Mischa was er met een mini pullie met een houten afstandsbediening aan een stroomdraadje.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Tue Nov 18, 2008 10:10 pm

Toen had ik het frame van AK al bij. Het moet ergens rond 200 of 2001 zijn geweest, ik zal kijken of ik nog oude foto's kan vinden, of aan de hand daarvan nog een datum is te achterhalen.

Edit:

ik heb even gekene, maar niks gevonden, wat ik kan achterhalen is een foto van AK uit April 2001, waarop die even ver af was zoals ik die heb meegenomen bij BillE achter in de bus naar de winkel van sinkel.
Het zal toendertijd via de mentorn website of via dutchrobotwars zijn geregeld. Heeft er nog iemand contacten met Duval?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Nov 18, 2008 10:57 pm

Ik kan me overigens al jaren niet meer heugen hoe e.e.a. tot stand is gekomen. van de interesse zelf ook z'n bot te bouwen. en mischien ook online zoeken naar info dat ik er bij ben gekomen. maar ik weet er niks meer van.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Nov 18, 2008 11:01 pm

- DRW Meeting - Posted 1 March , 2001 by Duval
Ok het is rond min of meer.. De lokatie blijft de winkel van sinkel in Utrecht 13:00 uur, maar er was daar geen zaal beschikbaar, ook kon ik nergens anders een geschikte lokatie vinden, a.s. zaterdag en het korte termijn lijken allemaal tegen te werken. En uitstellen heeft ook weinig zin..dus we gaan door!

Het wordt dus alleen een meeting, het heeft dus helaas weinig zin om een robot of andere spullen mee te nemen, ik hoop dat de mensen foto's of iets dergelijks kunnen meebrengen, maar het lijk me zowiezo eens leuk om jullie allemaal te ontmoeten.

Dan is er nog het probleem hoe herkent men een drw'er?

Zodra ik aankomen bij de winkel van sinkel meld ik me ff bij de hoofd bar,, die zie je vanzelf er zijn er 2, zodat ze daar weten waar ik zit... als je mij/ons al niet meteen herkend dan kan je het daar vragen.

Tot zaterdag!!!
DRW meeting een succes - Posted 4 March , 2001 by Duval
De DRW meeting was een succes, er waren 11 teams aanwezig, in totaal 20 mensen. Na het veilig stellen van goede zitplaatsen en de nodige versnaperingen kwam de meeting goed los, bouwtekeningen en schema's gingen de tafel rond, verwondering en/of adviezen volgde elkaar op, vaak begeleid door de nodige robotpraat / verhalen uit eigen ervaring. Hierbij stal PullverizeR de show, met zijn werkende robot schaalmodellen !!! Verschillende asbakken moesten het ontgelden. De dag werd uiteindelijk afgesloten door 5 overgebleven leden in een Italiaans restaurant te Utrecht.
Gekopieerd van Dutchrobotwars.com :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Wed Nov 19, 2008 12:02 am

ok, dus het was 3 maart 2001.

Dan duurt het nog eventjes voor een 10 jarig jubileum.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Wed Nov 19, 2008 8:45 am

Hierbij stal PullverizeR de show, met zijn werkende robot schaalmodellen !!!
toen al he 8)
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Wed Nov 19, 2008 11:56 am

MJM wrote:
- DRW Meeting - Posted 1 March , 2001 by Duval
Ok het is rond min of meer.. De lokatie blijft de winkel van sinkel in Utrecht 13:00 uur, maar er was daar geen zaal beschikbaar, ook kon ik nergens anders een geschikte lokatie vinden, a.s. zaterdag en het korte termijn lijken allemaal tegen te werken. En uitstellen heeft ook weinig zin..dus we gaan door!

Het wordt dus alleen een meeting, het heeft dus helaas weinig zin om een robot of andere spullen mee te nemen, ik hoop dat de mensen foto's of iets dergelijks kunnen meebrengen, maar het lijk me zowiezo eens leuk om jullie allemaal te ontmoeten.

Dan is er nog het probleem hoe herkent men een drw'er?

Zodra ik aankomen bij de winkel van sinkel meld ik me ff bij de hoofd bar,, die zie je vanzelf er zijn er 2, zodat ze daar weten waar ik zit... als je mij/ons al niet meteen herkend dan kan je het daar vragen.

Tot zaterdag!!!
DRW meeting een succes - Posted 4 March , 2001 by Duval
De DRW meeting was een succes, er waren 11 teams aanwezig, in totaal 20 mensen. Na het veilig stellen van goede zitplaatsen en de nodige versnaperingen kwam de meeting goed los, bouwtekeningen en schema's gingen de tafel rond, verwondering en/of adviezen volgde elkaar op, vaak begeleid door de nodige robotpraat / verhalen uit eigen ervaring. Hierbij stal PullverizeR de show, met zijn werkende robot schaalmodellen !!! Verschillende asbakken moesten het ontgelden. De dag werd uiteindelijk afgesloten door 5 overgebleven leden in een Italiaans restaurant te Utrecht.
Gekopieerd van Dutchrobotwars.com :-)
3 Maart 2001 dus. Ok, we waren toen inderdaad al aan het bouwen.
Mischa wrote:
Hierbij stal PullverizeR de show, met zijn werkende robot schaalmodellen !!!

toen al he 8)
Stoefers heb je altijd. :P

Nee maar het was voor mij de eerste meeting van roboteers, en ik was inderdaad benieuwd wanneer dat ook al weer was, eventueel voor een soort reunie.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Wed Nov 19, 2008 12:06 pm

eerste bnn showdag daar in die tent bij de TU was leuk :)

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Wed Nov 19, 2008 12:17 pm

WJ wrote:eerste bnn showdag daar in die tent bij de TU was leuk :)
Was er daarvoor niet nog een dag in het BNN gebouw, waar we na de opnames ook de eerste aflevering al als sneak-preview hebben gezien?
Hoe dan?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests