Robotwars de banden van bnn

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Robotwars de banden van bnn

Post by Jeroen » Sat Sep 13, 2003 2:16 pm

Hier zijn ze binnen 2 banden. Met een mooie brief van ingrid timmer
Ze zegt ook dat er volgende week een besluit genomen word over bnn robotwars. En dat we daar snel meer over horen

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sun Sep 14, 2003 9:06 pm

geloof ie t zellef?
Hoe dan?

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Sun Sep 14, 2003 9:14 pm

ja

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Mon Sep 15, 2003 9:47 am

mwah , nu nog een lekker biertje in de kantine van BNN en alles is weer hetzelfde als vorige keer , geloof je dat wel ?

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Mon Sep 15, 2003 7:20 pm

zou mooi zijn..

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Sep 16, 2003 6:12 pm

2 banden maar?
maar ik zal het wel gaan zien... vandaag het 'u was niet thuis' bericht van de PTT gehad.....
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Team Twister
Posts: 91
Joined: Sat Aug 02, 2003 12:43 am
Location: Bovenkarspel
Contact:

Post by Team Twister » Tue Sep 16, 2003 6:16 pm

klopt 2 banden in een mooie hoes. met een hele uitgebreide brief.

toch een aardig gebaar.

Over de beslsiing om door tegaan. Wie zit daar nu op te wachten?BNN is zo goed als wat van de buis en we hebben dit jaar gezien dat we ze niet echt nodig hebben voor Robot wars....

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Sep 16, 2003 6:19 pm

zou leuk zijn als ze de UK en WK serie kopen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Sep 16, 2003 8:55 pm

Team Twister wrote:Over de beslising om door tegaan. Wie zit daar nu op te wachten?BNN is zo goed als wat van de buis en we hebben dit jaar gezien dat we ze niet echt nodig hebben voor Robot wars....
Dankzij het initiatief van BNN, 2 jaar geleden, hebben een stuk of 50 teams de gelegenheid gehad ervaring op te doen in de arena. Vrijwel alle eerstejaars robots zouden in de Britse competitie van toen geen schijn van kans hebben gehad, waarschijnlijk niet eens gekwalificeerd zijn geweest. We hebben in de "2e divisie" kunnen leren en een aantal van ons hebben de stap naar de 1e divisie durven nemen, de een met meer succes dan de ander, maar zonder af te gaan. Dankzij BNN.
Ik hoop voor alle ervaren en beginnende (die zijn er ook nog) roboteers in Nederland en Belgie dat die mogelijkheid weer terugkomt.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Sep 16, 2003 11:33 pm

Ik denk dat je daar gelijk in hebt Marien. Het is voor BNN ook een behoorlijk risico om dit programma op de buis te brengen. Het steekt alleen als je ziet hoe ze sommige dingen behoorlijk afraffelen.

User avatar
Team Twister
Posts: 91
Joined: Sat Aug 02, 2003 12:43 am
Location: Bovenkarspel
Contact:

Post by Team Twister » Wed Sep 17, 2003 7:50 am

@ mjm,

Je hebt daar wel een punt. Maar de risico die BNN neemt valt wel mee. Ze waren bekend met de kijkcijfers in de UK en die waren niet slecht.

Inderdaad is het zo dat we wel een kijkje hebben kunnen nemen voordat we met de engelsen in aanraking kwamen. En dat is goed voor ons nivo.

Echter als BNN zich proffesioneler had opgesteld (lees meer duidelijkheid) dan haden de tweede uitzendingen nog beter verlopen met meer en beter robots...

team ODT
Posts: 312
Joined: Tue Sep 09, 2003 9:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by team ODT » Wed Sep 17, 2003 10:15 am

Niet echt bijdragend, maar wat ik dit jaar in de voorrondes heb gezien hadden een aantal eerste jaars Nederlandse robots volgens mij nog best wel een kleine kans gemaakt om in de series 5 mee te mogen doen. Niet dat ze ver waren gekomen natuurlijk.....

Maar eerlijk is eerlijk, door BNN zijn er een hoop roboteers begonnen omdat ze nu een goede opstap hadden om te beginnen. Ik hoop ook dat ze door gaan met de DRW maar hoe ze dat willen besluiten nu ze zich eerst druk moeten maken of ze uberhaupt door mogen.... ik ben heel benieuwd. Maar ik ben nog steeds heel blij met m'n banden. (hoesjes waren vorig jaar wel mooier......)

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Sep 17, 2003 8:34 pm

Team Twister wrote:Maar de risico die BNN neemt valt wel mee. Ze waren bekend met de kijkcijfers in de UK en die waren niet slecht.
Het Nl publiek is heel anders dan de Britten. Die houden veel meer van dit soort shows, op de juiste uitzendtijd...
Ik ben met je eens dat communicatie niet zo'n sterke kant van BNN is. Dat kost veel tijd en energie en mensen laten zich erdoor afschrikken.

Ik ben benieuwd wat er in de brief staat. De mijne ligt nog steeds op het postkantoor.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Wed Sep 17, 2003 10:33 pm

Iemand die zin heeft om de banden te DVD'en en mij een kopie te sturen?!
VHS is ook niet slecht hoor. Mail me maar voor de kosten.

Tja als pseudo duitsers krijg je geen Nederlandse banden :(
Euhm...

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Wed Sep 17, 2003 10:54 pm

Oh... als niet team eigenaar krijg ik toch ook een set banden van BNN. terwijl van DRW1 alleen de team eigenaren een set kregen dacht ik.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests