hydraulisch hefplateau

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

hydraulisch hefplateau

Bericht door Carlijn »

De van Cranenbroeck folder viel bij ons vandaag in de brievenbus. Gewoon een bouwmarkt, maar over het algemeen een stuk goedkoper omdat die in de middel of nowhere zit.
Ze hebben een hydraulische hefplateau aanbieding voor 119 euro. (Die dingen die ze ook in UK hebben)
Het is makkelijk tijdens evementen op de heavyweights te vervoeren (en de ruggen van bouwers te onlasten). Misschien een idee om er een paar vanuit DRG te kopen voor het in en uitladen van de robots? Maar ik kan me ook indenken dat mensen die zelf wil hebben, vandaar dat ik het ff meld.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Re: hydraulisch hefplateau

Bericht door leo-rcc »

Carlijn schreef:De van Cranenbroeck folder viel bij ons vandaag in de brievenbus. Gewoon een bouwmarkt, maar over het algemeen een stuk goedkoper omdat die in de middel of nowhere zit.
Waar is the middle of nowhere ergens? Ben zeer geinteresseerd.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

je kan zo ie zo even kijken op www.vancranenbroek.nl maar adressen zijn: Opslagbeek in Belgie, Brunssum, Budel, Dongen, Reusel en Schijndel.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

In schijndel en Reusel ben ik laatst nog bij cranenbroek geweest. Leuke winkel met veel producten. Maar ze zijn goedkoop, omdat het hoofdzakelijk chinees spul is wat ze daar verkopen. Je moet er geen wonderen van verwachten. Ik heb er een digitale schuifmaat gehaald voor 11,95. Daar zit zoveel speling op dat ik er hier niks mee kan doen.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
iiyama87
Berichten: 649
Lid geworden op: wo sep 15, 2004 2:40 pm
Locatie: Bij bergen op zoom
Contacteer:

Bericht door iiyama87 »

Grappig, ik zag die advertentie ook in het krantje dat de bus inviel. Vond het ook wel mooi ding maar kon maar tot 40 a 50 cm hoog, niet al te hoog dus.
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Hier is het hefvermogen tot 72 cm, dus wel goed. Afmetingen van het blad is 45 * 70. Helaas staat het hefvermogen er niet bij, maar ik neem aan dat met hydrauliek genoeg is.

@ kos, met 11,95 is dat toch ook wel te verwachten :?
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
Prowler
Berichten: 40
Lid geworden op: za feb 21, 2004 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Prowler »

Carlijn schreef:@ kos, met 11,95 is dat toch ook wel te verwachten :?
ja ik wou zeggen, dat ken nooit veel soeps zijn :twisted:
[url=http://home.hccnet.nl/paa.gortz/antweightz.htm][b]=> antweightz.tk <=[/b][/url]

[url=http://members.lycos.nl/little_devil_007/prowler2.MPG][b]Prowler Duwt Borden =P[/b][/url]
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik heb die gekocht om de mogelijkheid te bestuderen om zo'n schuifmaat als lineaire sensor te gebruiken. Ik wist van te voren dat het niet veel zou zijn, maar het was zelfs nog minder dan ik verwacht had.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Hoeveel, want ik heb wel intresse :)
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.