Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!
Moderator: Moderators
-
Mischa
- Posts: 1514
- Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
- Location: Noord Holland
Post
by Mischa » Thu Jun 14, 2007 12:15 pm
Ballonnen? Ik zie liever de bootjes kapot gaan
Hoe dan?
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Thu Jun 14, 2007 3:13 pm
ik ook
maar dan is het ook gelijk wel weer wat te duur
kwa bootjes die dan ook zinken
-
Glenn
- Posts: 424
- Joined: Sun Jan 21, 2007 12:44 pm
- Location: Assen, Holland
Post
by Glenn » Thu Jun 14, 2007 7:25 pm
dan is een flammenwerper handig
(\__/)
(O.o )
(> < )
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Fri Jun 15, 2007 1:54 pm
zeker als ze zoon plastic buitenkant hebben
smelt smelt ( stink stink)
-
stef
- Posts: 1058
- Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
- Location: aalsmeer, nederland
-
Contact:
Post
by stef » Fri Jun 15, 2007 3:10 pm
je hebt van die boten die gemaakt zijn om naar oli platvormen te varen daar zit gewoon een sprinkel instalatie op de boven kant zodat er water over de boot blijft stromen dus vlamerwerper is dan niet zo heel efectief meer.
stef
-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Fri Jun 15, 2007 3:13 pm
met de juiste brandstof blijven de vlammen op het water drijven. dan ligt je tegenstander in een vlammenzee.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
stef
- Posts: 1058
- Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
- Location: aalsmeer, nederland
-
Contact:
Post
by stef » Fri Jun 15, 2007 3:21 pm
tja dat is waar.
het lijkt mij wel leuk om zoon versie bij de robot klassen te voegen boten. ik zou er zekker eentje maken.
stef
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:21 pm
dan maak je gewoon een onderzeer met een zaag
-
Alexander
- Posts: 1068
- Joined: Tue Aug 23, 2005 9:46 pm
- Location: Delft
Post
by Alexander » Fri Jun 15, 2007 3:28 pm
een platte onderzeer.. een onderzeese zaagtafel, hij komt gewoon omhoog en vangt alels water boven drijft zo boven op de zaag (tegendraaiende zagen, en punten om te zorgen dat de tegenstander goed blijft liggen.. daarna weer wegduiken zodat de tegenstander zinkt
[sig?]
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:31 pm
en dan de overwinning vieren
-
stef
- Posts: 1058
- Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
- Location: aalsmeer, nederland
-
Contact:
Post
by stef » Fri Jun 15, 2007 3:47 pm
maar dat zou dan niet mogen alleen boten geen duikboten.
stef
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:50 pm
blijft een leuk gezicht zoon zaag uit het water
-
stef
- Posts: 1058
- Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
- Location: aalsmeer, nederland
-
Contact:
Post
by stef » Fri Jun 15, 2007 3:52 pm
maar niet als jou bootje daar door het water vaart
-
Jim
- Posts: 374
- Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
- Location: Anna Paulowna
Post
by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:56 pm
dat is dan weer wel zo
-
Alexander
- Posts: 1068
- Joined: Tue Aug 23, 2005 9:46 pm
- Location: Delft
Post
by Alexander » Fri Jun 15, 2007 4:31 pm
och.. daar zijn allerlei oplossingen voor
een ronde ponton gevuld met schuim (dus onzinkbaar door zagen bijv) met een draaiende kopele met zaag erop en voight propellors erop zodat je rondom kan manouvreren..
probeer daar amar es bij in de buurt te komen
nog een idee, sensoren rondom zodat het wapen automatisch zelf verdedigd
(gewoon iets van tastsproeten of sonar/laser of wat dan ook)
[sig?]
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 38 guests