Henning's Speedo Projecten

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Thu Jun 14, 2007 12:15 pm

Ballonnen? Ik zie liever de bootjes kapot gaan :twisted:
Hoe dan?

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Thu Jun 14, 2007 3:13 pm

ik ook :D

maar dan is het ook gelijk wel weer wat te duur :roll:

kwa bootjes die dan ook zinken :D

User avatar
Glenn
Posts: 424
Joined: Sun Jan 21, 2007 12:44 pm
Location: Assen, Holland

Post by Glenn » Thu Jun 14, 2007 7:25 pm

dan is een flammenwerper handig :twisted: :roll:
(\__/)
(O.o )
(> < )

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Fri Jun 15, 2007 1:54 pm

zeker als ze zoon plastic buitenkant hebben :D

smelt smelt ( stink stink) :D

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Fri Jun 15, 2007 3:10 pm

je hebt van die boten die gemaakt zijn om naar oli platvormen te varen daar zit gewoon een sprinkel instalatie op de boven kant zodat er water over de boot blijft stromen dus vlamerwerper is dan niet zo heel efectief meer.


stef

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Jun 15, 2007 3:13 pm

met de juiste brandstof blijven de vlammen op het water drijven. dan ligt je tegenstander in een vlammenzee.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Fri Jun 15, 2007 3:21 pm

tja dat is waar.

het lijkt mij wel leuk om zoon versie bij de robot klassen te voegen boten. ik zou er zekker eentje maken.

stef

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:21 pm

dan maak je gewoon een onderzeer met een zaag :D

Alexander
Posts: 1068
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:46 pm
Location: Delft

Post by Alexander » Fri Jun 15, 2007 3:28 pm

een platte onderzeer.. een onderzeese zaagtafel, hij komt gewoon omhoog en vangt alels water boven drijft zo boven op de zaag (tegendraaiende zagen, en punten om te zorgen dat de tegenstander goed blijft liggen.. daarna weer wegduiken zodat de tegenstander zinkt :P
[sig?]

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:31 pm

en dan de overwinning vieren :D

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Fri Jun 15, 2007 3:47 pm

maar dat zou dan niet mogen alleen boten geen duikboten.

stef

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:50 pm

blijft een leuk gezicht zoon zaag uit het water :D

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Fri Jun 15, 2007 3:52 pm

maar niet als jou bootje daar door het water vaart

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Fri Jun 15, 2007 3:56 pm

dat is dan weer wel zo

Alexander
Posts: 1068
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:46 pm
Location: Delft

Post by Alexander » Fri Jun 15, 2007 4:31 pm

och.. daar zijn allerlei oplossingen voor :P
een ronde ponton gevuld met schuim (dus onzinkbaar door zagen bijv) met een draaiende kopele met zaag erop en voight propellors erop zodat je rondom kan manouvreren.. :D probeer daar amar es bij in de buurt te komen ;)

nog een idee, sensoren rondom zodat het wapen automatisch zelf verdedigd :P (gewoon iets van tastsproeten of sonar/laser of wat dan ook)
[sig?]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests