Gravity 4, 4.5 & 5
Moderator: Moderators
- Cavecrusher
- Posts: 1497
- Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
- Location: Tilburg
- leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
- Contact:
Tim, chapeau.
Geweldig stukje techniek wat je hebt gemaakt. Heb je nog uitgevonden waarom hij stopte met werken in schagen of was het toch alleen vocht?
Geweldig stukje techniek wat je hebt gemaakt. Heb je nog uitgevonden waarom hij stopte met werken in schagen of was het toch alleen vocht?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
- Cavecrusher
- Posts: 1497
- Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
- Location: Tilburg
een van de draden naar de 'speedo' was losgeschoten, maar werd er nog wel tegenaan gedrukt door de krimpkousje, dus soms deed hij het wel en anders niet, hij is nu weer goed vast gesoldeert.
Maar rijden als het geregent heeft, is toch niet zo slim, alle accu's waren beneden peil ontladen , dus de failsafes schoten steeds aan, en hij ging steeds langzamer rijden
Zenith: Vortex kan me gestolen worden, net zoals de FP CO2 flippers, ik ben juist bang voor de simpele wedge --> geen wielen meer op de grond, daarom de skirt.
Maar rijden als het geregent heeft, is toch niet zo slim, alle accu's waren beneden peil ontladen , dus de failsafes schoten steeds aan, en hij ging steeds langzamer rijden
Zenith: Vortex kan me gestolen worden, net zoals de FP CO2 flippers, ik ben juist bang voor de simpele wedge --> geen wielen meer op de grond, daarom de skirt.
- Emiel van Lent
- Posts: 6
- Joined: Fri Jun 04, 2004 6:16 pm
- Location: N52 20.16, E05 36.14
- Contact:
- Emiel van Lent
- Posts: 6
- Joined: Fri Jun 04, 2004 6:16 pm
- Location: N52 20.16, E05 36.14
- Contact:
Ja zo eigenwijs als studenten zijn.......onze bosch motoren zitten hier direct op de wielen bevestigt (wel met een flexibele tand koppeling) Ondertussen is de bouwfase in volle gang en hebben we ook alweer een aantal testen gedaan.
De test met de "directe" overbrenging verliep niet heel erg slecht, alleen hadden we toch wat meer koeling nodig omdat de motoren natuurlijk nooit op hun optimale toerental komen. Gelukkig hebben onze elektrotechniek collega's heel veel dingen weten weg te filteren. Ondertussen toch over op een andere overbrenging (en andere motoren).
10 min rijden met daarna 20 min koelen werkt toch niet echt. Maar wel een leuk leerproject. En met onze oude overbrenging reden we wel 140 km/h alleen hadden we daar geen plek voor
Meerdere foto's volgen spoedig.
Regards,
Emiel v. Lent
De test met de "directe" overbrenging verliep niet heel erg slecht, alleen hadden we toch wat meer koeling nodig omdat de motoren natuurlijk nooit op hun optimale toerental komen. Gelukkig hebben onze elektrotechniek collega's heel veel dingen weten weg te filteren. Ondertussen toch over op een andere overbrenging (en andere motoren).
10 min rijden met daarna 20 min koelen werkt toch niet echt. Maar wel een leuk leerproject. En met onze oude overbrenging reden we wel 140 km/h alleen hadden we daar geen plek voor
Meerdere foto's volgen spoedig.
Regards,
Emiel v. Lent
Je krijgt geen 2e kans voor de 1e indruk!
- leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
- Contact:
Waarom breng je niet een planetaire reductie erin, dat geeft al veel meer pushing power, en je robot word wat meer gespaard.
Verder ziet het er leuk uit hoor.
Verder ziet het er leuk uit hoor.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 46 guests