Robot: DX11

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

User avatar
maddox
Posts: 3329
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Robot: DX11

Postby maddox » Fri Jun 30, 2017 2:16 am

Het is niet echt moeilijk , met het systeem zoals in Kashei.
We hebben de hekele punten erin gevonden, en errond gewerkt om de basis te blijven gebruiken.

Een nieuw ontworpen systeem op deze basis kan kompakter, lichter en gebruiksvriendelijker.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Frank
Posts: 84
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: DX11

Postby Frank » Fri Jun 30, 2017 5:55 pm

Ja maar als je met tandwielen naar 50-1 wil gaan wordt het ook niet compact

User avatar
Jeroen
Posts: 2717
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Robot: DX11

Postby Jeroen » Fri Jun 30, 2017 6:16 pm

Inspiratie van Big nipper:












Dit tilt zonder problemen 110 kilo op.
What goes up must come down...

User avatar
Frank
Posts: 84
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: DX11

Postby Frank » Mon Jul 03, 2017 7:31 pm

Dit ziet er goed uit,
Met een computer en een freesbank kun je een hoop maken

User avatar
maddox
Posts: 3329
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Robot: DX11

Postby maddox » Mon Jul 03, 2017 11:27 pm

Zeker wel.
Maar in Kashei zijn het alleen lasergesneden platen die computergestuurd zijn gemaakt, al de rest is op mijn machines gedaan. (stalen tandwielen zijn aangekocht)
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.


Return to “Nieuwe Robots”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests