Arena Commissie

Voor overleg binnen en tussen DRG commissies

Moderator: Moderators

User avatar
Carlijn
Posts: 1526
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby Carlijn » Sun Sep 14, 2014 8:29 pm

Ik ben het met mario eens, mengen lijkt mij het leukste (en misschien ook wel nuttig ivm de waarschuwingen).
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
flex
Posts: 2648
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby flex » Sun Sep 14, 2014 10:00 pm

Mengen van bots en warnings lijkt mij ook het best.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

If there is only one God, then God is a schitsofranic. Who else would the Devil be?
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."

User avatar
Jeroen
Posts: 2775
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Arena Commissie

Postby Jeroen » Mon Nov 24, 2014 5:20 pm

Is dat ontwerp al klaar ? :P

Waar staan we eigenlijk vraag ik me af? Zijn er nog punten waar we niet uitkomen? Of is het een kwestie van tijd?
What goes up must come down...

kos
Posts: 1905
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm
Location: Helvoirt
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby kos » Tue Nov 25, 2014 12:49 pm

Afgelopen zomer hebben we de meeste problemen al opgelost.

Het ontwerp zit in mijn hoofd, maar staat nog niet in CAD. Daar de tijd voor vinden is een groot probleem.
Tot nu toe heb ik alleen de Solidedge tutorials kunnen doorwerken.
Voor de kerstvakantie heb ik wel een paar extra dagen vrij genomen, om hier aan te kunnen werken.

Het is te kort dag om voor Antwerpen de nieuwe arena af te hebben.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
maddox
Posts: 3351
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby maddox » Tue Nov 25, 2014 4:06 pm

De tijd nodig tussen het afwerken dan het ontwerp en het gebruiken van de arena wordt alleen bepaald door de hoeveelheid geld die besteed kan worden.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 2857
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Arena Commissie

Postby MJM » Tue Nov 25, 2014 10:01 pm

Jeroen wrote:Is dat ontwerp al klaar ?

Ik dacht dat je de banner bedoelde tot ik Kos' reactie zag :-)
Zoals hij zei, hebben we veel besproken en opgelost. Het modeleren en productiegereed maken kost veel tijd. Ondertussen ben ik in WAD aan het modeleren om de laatste dingetjes op te lossen, maar dat duurt nog even.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2775
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Arena Commissie

Postby Jeroen » Wed Nov 26, 2014 12:54 am

maddox wrote:De tijd nodig tussen het afwerken dan het ontwerp en het gebruiken van de arena wordt alleen bepaald door de hoeveelheid geld die besteed kan worden.

Tot op heden is geld niet het probleem geweest :P
What goes up must come down...

User avatar
Jeroen
Posts: 2775
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Arena Commissie

Postby Jeroen » Fri Dec 26, 2014 10:47 pm

Image
What goes up must come down...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 2857
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Arena Commissie

Postby MJM » Fri Dec 26, 2014 10:49 pm

?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
maddox
Posts: 3351
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby maddox » Sat Dec 27, 2014 1:30 am

Jeroen bedoeld, zonder de ontwerpen komen we geen stap verder.

En ik ga er nog een schepje bovenop gooien.

Ergens is er een moment je de ingenieurs moet neerschieten en het verdomde ding eens bouwen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 2857
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Arena Commissie

Postby MJM » Sat Dec 27, 2014 1:52 am

ga je gang. met bouwen natuurlijk :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
maddox
Posts: 3351
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby maddox » Sat Dec 27, 2014 2:37 am

MJM wrote:ga je gang. met bouwen natuurlijk :-)


Ik bouw de gebruikers van die arena.

Met wat geluk rolt er mogen nog eentje naar buiten.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 2857
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Arena Commissie

Postby MJM » Sat Dec 27, 2014 10:44 am

tja, je kunt tijd maar eenmaal gebruiken
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 2857
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Arena Commissie

Postby MJM » Sat Dec 27, 2014 11:05 am

Iedereen die goede ideeën heeft om een arena te bouwen, moet daar echt direct aan beginnen. Beter meerdere arena's, dan onnodig lang wachten.

Wij zijn met een arena ontwerp goed op weg. Of die arena ook werkelijk gebouwd en gebruikt kan worden, hangt af van verschillende zaken.
Wij stoppen er nu geld, tijd en veel energie in.
Het zou goed zijn als iedereen onze inspanningen waardeert.

We kunnen als DRG meer bereiken als we elkaar aanmoedigen en ondersteunen.

groet, Annita
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
kalme nelis
Posts: 1406
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Arena Commissie

Postby kalme nelis » Sat Dec 27, 2014 12:21 pm

Uiteraard wordt het gewaardeerd.

Maar een update (bijvoorbeeld een afbeelding van het ontwerp tot op heden) zou geen kwaad kunnen.
Anders dan meedenken en assisteren tijdens de bouw vrees ik weinig te kunnen betekenen.


Return to “DRG Commissies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests