3-5 mei 2007, WetenschapsEXPOsciences, Brussel (B)

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

3-5 mei 2007, WetenschapsEXPOsciences, Brussel (B)

Post by MJM » Wed Dec 13, 2006 9:34 pm

We zijn gevraagd om, net als de afgelopen 2 jaren, demonstraties te verzorgen tijdens WetenschapsEXPOsciences 07.
Tijdens dit evenement vinden de finales plaats van de wetenschapscompetities voor lagere- en middelbare scholieren. Tussen al de rustige presentaties hebben wij altijd een stand met veel actie en dus veel belangstelling. Elk jaar willen de kinderen ons nomineren voor "leukste stand van het evenement" en vorige jaar hebben we een demo gegeven voor het Waalse jeugdjournaal.
We hebben echter wel voldoende robots en roboteers nodig voor een leuke show. Wanneer die er zijn zorgen we voor de 5x2,5 of 2,5x2,5 demo-arena voor gevechten en demo's met Raptors, Feathers en Heavies. Ook een antarena kan geregeld worden.
DATA: 3, 4 en 5 mei 2007
OPENINGSUREN: Donderdag, van 12u tot 17u, Vrijdag, van 9u tot 17u, Zaterdag, van 10u tot 15u30 - nodig: robots (minimaal 8 ) en roboteers om elk uur demo's te geven (standbemanning 4 volwassenen)
OPBOUW STAND: Donderdag, van 9u tot 12u - nodig: arenatransport en -opbouw, standinrichting (ongeveer 8 volwassenen)
AFBRAAK STAND: Zaterdag, van 15u30 tot 16u15 - nodig: arenatransport en -afbouw (ongeveer 8 volwassenen)
Meld hieronder of je komt, wanneer en met welke robots (H, F, R, A(nt)...). Alleen bij voldoende mensen kunnen we dit doen. Voor 31 december meld ik de organisatie of we komen of niet.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Wed Dec 13, 2006 10:31 pm

Dit was uit me hoofd toch in een vakantie week? Zo ja kan ik erbij zijn. Ik heb dan de twee demobots bij (raptor cluster) En nog een raptor (mogelijk 2) met actief wapen bij. (flipper/bijl, of beide)

De afgelopen twee jaar ben ik ook bij dit event geweest en dat is me goed bevallen. Ook een mooie gelegenheid me franse taalvaardigheid een beetje op te krikken :wink: Volgende keer maar een frans-nederlands & nederlands-frans woordenboekje meenemen. Dat komt zeker van pas.

Ik neem aan dat de overnachting weer bij Mario en Babs plaats kan vinden? En zodoende ook het vervoer van slaapplaats-hallen.

Ikzelf kan met OV naar Brussel komen (ik neem aan dat het weer daar gehouden wordt, net als de afgelopen twee jaar). Wel zou er het een en ander bij iemand in de auto gezet worden want 3-4 robots + de gebruikelijke zooi (zender, accu's, laders enz enz) is teveel om mee te nemen in de trein.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Wed Dec 13, 2006 11:00 pm

transport moet nog ff bekeken worden. een 5x5 arena met enkele PC wanden gaat m'n wagen niet trekken. moet Leo weer voor langs komen vrees ik dan.
Of ik tegen die tijd zelf een raptor of feather klaar heb weet ik nog niet. Heb binnenkort wel een draaibankje thuis :) Hoelang daarna een freesbankje weet ik nog niet.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Wed Dec 13, 2006 11:33 pm

Als ik 100% zeker weet dat dit doorgaat, wil ik wel een paar daagjes vrij nemen en het een en ander aan elkaar lullen (is niet franstalig, toch, parce que je parle un petit peu francais, met de nadruk op petit) :wink:
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
Rooney
Posts: 610
Joined: Mon Feb 14, 2005 7:01 pm
Location: Groningen
Contact:

Post by Rooney » Thu Dec 14, 2006 12:01 am

Ik denk het wel, Ik zal er zijn dan mijn spinner feather meenemen heeel misschien Feather flipper
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Dec 14, 2006 1:52 am

ik zal er zijn.

Met minimaal:

1 heavy
2 feathers
1 raptor
1 ant

Op alle dagen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Thu Dec 14, 2006 7:30 am

Dan zitten we nu al op:

Ant: 1
Raptor: 3-4
Feather: 2-3
Heavy: 1

Kijk dat begint al ergens op te lijken :wink:
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Thu Dec 14, 2006 8:52 am

Tot nu toe altijd gezellig, dus ik kom ook.
Ik durf niet veel garantie te geven van aantal robots, iig Pizzabox, maar of er meer klaar zijn tegen die tijd weet ik niet.

Ant: 1
Raptor: 3-4
Feather: 3-4
Heavy: 1
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Thu Dec 14, 2006 12:59 pm

Natuurlijk ben ik er ook bij, of wat dacht je. En Mario wilt verlof nemen. We hopen Kashei tegen die tijd rijdend te hebben, dus 1 feather, en misschien 1 ant als Malenkaia wilt meewerken.

Er zijn vrij veel Franstalige deelnemertjes (hoewel ook heel wat Nederlandstalige hoor...) maar als er dit jaar genoeg mensen op de stand zijn om alles in de gaten te houden en te regelen, dan kan ik me voluit op de uitleg in het Frans storten en als tolk ter beschikking staan.

Zelfs met een beetje Frans krijg je al heel wat uitgelegd. De kinderen moeten maar gewoon wat meer geduld met je hebben, en we kunnen op voorhand een lijstje met de belangrijkste uitdrukkingen aanleggen. :wink:

Mensen kunnen bij ons slapen en eten, ruimte zat voor matrassen. Je moet wel tegen 3 katten kunnen die niets liever doen dan gezellig bij je in bed kruipen.
Van bij ons is het amper 10 minuutjes rijden naar het evenement. Vanop de Brusselse Ring ben je zo op het terrein. Er is ook openbaar vervoer: de trein tot in Brussel en van daaruit ofwel de metro ofwel de tram nemen en uitstappen op amper 200 meter van het gebouw.

Effe tellen:


Robotten:
Ant: 1-2
Raptor: 3-4
Feather: 4-5
Heavy: 1

Wie kan komen:
donderdag: Inventor, Leo RCC, Carlijn, Babeth, Mario,
vrijdag: Inventor, Leo RCC, Carlijn, Babeth, Mario,
zaterdag: Inventor, Leo RCC, Carlijn, Babeth, Mario,

Flex ? Ruud ? Rooney ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Cavecrusher
Posts: 1497
Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
Location: Tilburg

Post by Cavecrusher » Thu Dec 14, 2006 1:03 pm

ikke kan niet, misschien wil iemand BonX tijdelijk adopteren?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Dec 14, 2006 1:51 pm

komt wel goed, Bonx ook op de lijst.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Thu Dec 14, 2006 1:55 pm

Ik kan Bonx zo meenemen, kleine moeite voor mij
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Rooney
Posts: 610
Joined: Mon Feb 14, 2005 7:01 pm
Location: Groningen
Contact:

Post by Rooney » Thu Dec 14, 2006 4:13 pm

Dan kom ik ook logeren bij Mario en babeth? hele evenement
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Thu Dec 14, 2006 7:45 pm

Als het doorgaat ben ik van de partij, overnachten weet ik nog niet. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Thu Dec 14, 2006 10:30 pm

ik zie op het moment geen reden niet te komen. Zet mij ook maar vast op de lijst.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests