Live-evenement Genk 11 & 12 oktober

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Mon Oct 13, 2003 8:03 pm

kos wrote:IK MIS EEN PIT IN DE ARENA!!!!!!! :cry: :twisted:
ik niet, nu had ik tenminste nog 31 punten weten te halen zonder wapen en met heel veel mazzel :wink:

Ik ben nog vergeten Marco persoonlijk te bedanken, want ik ben van mening dat hij toch wel erg veel moeite voor dit event heeft gedaan en dat was te merken! Goed gedaan jochie! :wink:
Hoe dan?

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Mon Oct 13, 2003 8:27 pm

tjsa alles is al zon beetje gezegd geloof ik ! ik wil hierbij de hele DRG-Crew bedanken, tevens de Limburghallen voor het ter berschikking stellen van de ruimte. De dames van de koffie en gebakkraam, de toiletten :D zeer schoon en netjes !! de dames en heren van de Lunch afdeling.

Daarnaast wil ik in het bijzonder bedanken: Marco, Marco zijn vrouw (voor het brengen van het levenswater), BokkieWokkie (Dre) en Werner, voor het knusse afwassen op zaterdagavond :wink:

Al met al super gezellig.. de accomodatie was meer dan perfect geregeld !
Babs voor het verkopen van ons merchandise, Mario bedankt voor het pudinggebakje op de zondagmorgen :D

and last but not least: Ruud for saving me from the mic :) its not my kind of job ! hahahahaah.. en iedereen van team PulverizeR

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Mon Oct 13, 2003 8:28 pm

Jammer dat ik niet heb kunnen komen :(. Was zo te horen super geweest :d.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Mon Oct 13, 2003 9:07 pm

Mensen mag ik jullie allemaal hartelijk danken voor het geslaagde weekend, het doet goed te lezen dat jullie je vermaakt hebbben.

Op naar de volgende dan maar :arrow:


Stefan, ik zal zien dat alles wat het werkende deel van Team KASAP heeft gecreerd en nog op hun camera's staat online komt. Ik zal ook meteen de duitsers tippen over de ruimte, die vroegen er al naar tijdens het event !
Euhm...

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Mon Oct 13, 2003 9:12 pm

Klein vraagje;wie heeft eigenlijk de competitie,The battle of Genk,gewonnen?Was eigenlijk wel benieuwd.Was vergeten te bedanken voor de lunch op zaterdag en nog maar een keer,Marco bedankt(ook voor het rijden naar de stal) 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
j00kje
Posts: 595
Joined: Mon Jul 28, 2003 9:26 pm
Location: nu weer ergens anders
Contact:

Post by j00kje » Mon Oct 13, 2003 9:13 pm

ja, tof event. Leuke gevechten enzo.. Zelfs mijn moeder was stiekem wel een beetje onder de indruk.. Ze vond alleen die rode flipper veel te gevaarlijk. Geen idee welke ze bedoelde :roll: :wink:
Alleen veel te veel crew en te weinig werk. Ik ga maar weer een botje bouwen, heb ik weer wat te doen volgende keer.
Zorgen moet je niet maken.
Zorgen moet je doen.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Mon Oct 13, 2003 9:24 pm

Greasy claw Ruud wrote:Klein vraagje;wie heeft eigenlijk de competitie,The battle of Genk,gewonnen?Was eigenlijk wel benieuwd.Was vergeten te bedanken voor de lunch op zaterdag en nog maar een keer,Marco bedankt(ook voor het rijden naar de stal) 8)
Heeft de PCP dat nog niet medegedeeld aan jouw?

Het was Big Nipper, maar niet zonder pijn :) Wacht de films af (er zijn er heel wat) en geniet
Euhm...

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Mon Oct 13, 2003 9:38 pm

Bugs wrote:...
Hebben jullie ook gezien dat de jongens van ITA er waren? Heel tof!
Jammer dat Holger het hele weekend aan het sleutelen geweest is om vervolgens 1 minuut na het laatste gevecht klaar te zijn. :(
....
o, nu auch wieder im Lande.
Erst mal ein paar Worte zu Twilight's "Abschneiden". Unsere Maschine war, wie kaum anders zu erwarten, exakt mit dem Gongschlag zum Veranstaltungsende (So 18:00 Uhr) einsatzbereit. Da dann leider weder eine Arena noch Gegner zur Verfügung standen, mussten wir kurzerhand einen Autobahnrastplatz hinter Aachen zum Testen missbrauchen.
Jo, er fährt. Und das, soweit man das auf Asphalt sagen kann, wie der Teufel. Getriebe hält auch bei heftigen Lastwechseln, Regler auch *puuh*.
Flipper? Flippt. Wie heftig das in letzter Konsequenz geht ist noch nicht zu sagen, weil wir noch eine kleine Leckage im System hatten und erst einer der beiden Puffertanks angeschlossen war. In jedem Fall macht's recht knackig "bumms", die Wiederauftrichtung tut auch hochst effektiv.


Korte vertaling:
Het ding is aan de autobaan getest op een pakeerplaats en het werkt.
Alle elektronika heeft de test doorstaan, aandrijving en flipper ook. Zelfs het schremc gedeelte werkt met het nodige kabaal
Euhm...

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Mon Oct 13, 2003 9:50 pm

eerste plaats: big nipper
best technical design: big nipper
best support: WJ
Ant champ: kees

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Mon Oct 13, 2003 10:11 pm

Ik zal morgen wel even de resultaten van alle gevechten, en de einduitslag posten.

In het kort:

1 Big nipper
2 Gravity
3 Tsunami

Niels
Hammerhead

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Oct 13, 2003 10:24 pm

zet er dan ook aub even bij hoeveel gevechten elke robot heeft gehad, dan heb je een wat beter beeld ervan.

Börge
Moderator
Posts: 668
Joined: Thu Jul 31, 2003 3:05 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Börge » Tue Oct 14, 2003 6:36 am

Ik heb een aantal foto's online gezet: http://www.vangudehoo.nl/Genk/

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Oct 14, 2003 11:39 am

Ik heb begrepen dat Kees en Ellen zo'n 1000 foto's hadden gemaakt van het evenement. en hij zou ze op zijn webstek zetten binnenkort...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Tue Oct 14, 2003 12:20 pm

even een paar leuke voorbeeldjes :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

:)

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Oct 14, 2003 12:41 pm

Netjes WJ; flippen en fotograferen tegelijkertijd!

Voor CO2 gebruikers:
In 1 van de flessen zat zo veel vervuiling dat die o.a. Mario's pomp heeft beschadigd. Omdat het zeer mogelijk is dat de rotzooi ook in de gasflessen is gekomen is het wijs je hele CO2 systeem schoon te maken. Pakkingen en ventielen zullen je dankbaar zijn.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests