Kalender 2006

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
tartarus2004
Posts: 479
Joined: Sun Feb 01, 2004 8:44 pm
Location: Limbabwe
Contact:

Post by tartarus2004 » Wed Aug 16, 2006 7:12 am

De financiële kwestie loopt via de mail.

Nieuwe ronde, nieuwe vraag:
28-29 december, is dat de vervanger van de november-event die in de enquete stond?
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Aug 16, 2006 9:32 pm

tartarus2004 wrote:28-29 december, is dat de vervanger van de november-event die in de enquete stond?
Ja
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Thu Aug 17, 2006 8:45 pm

MJM wrote:28-29 december
Gaaf, een soort van zwolle 2001 8)
Hoe dan?

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Thu Aug 17, 2006 10:31 pm

Mischa wrote:
MJM wrote:28-29 december
Gaaf, een soort van zwolle 2001 8)
WHOEHAHAHAHA
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Aug 18, 2006 12:04 am

wel minder koud hoop ik.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Aug 18, 2006 9:14 am

Ik leg mijn fleece plaid alvast klaar. En het verwarmertje. <huiver>
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Aug 22, 2006 12:29 pm

Zo te zien gaat MMM5 niet plaats vinden in oktober, de kartbaan is niet meer beschikbaar. Ze zijn op zoek naar een nieuwe locatie, maar daar zetten ze geen haast achter.

(als ik het allemaal goed begrepen heb)
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Aug 29, 2006 11:17 pm

MJM wrote:28-29 december - Delft (Nl) - FCC - tbc
Deze doen we dus niet, sorry.
Ik kondig geen evenementen meer aan die niet zeker zijn. Tegenover het feit dat het fijn kan zijn te weten dat we ergens mee bezig zijn staat dat het vervelend is weer eens te moeten vertellen dat het niet doorgaat. Het kan dus gebeuren dat we in de toekomst een paar weken voor een evenement de aankondiging zullen doen. :-(
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Wed Aug 30, 2006 7:58 am

Als ik het goed begrijp is er dus momenteel geen enkel event meer gepland op het vasteland voor dit jaar ? :cry:
(Tenzij men voor MMM een andere lokatie kan vinden).

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Wed Aug 30, 2006 8:17 am

Het is elke keer balen als een event niet door kan gaan, echter weten we alle dat je je enorm inzet om DRG aan events te helpen en dat word zeker gewaardeerd.

Misschien is het toch wel een idee om nog minimaal 1 clubdag dit jaar te houden? Al is het alleen maar om het verenigingsgevoel wat te verstevigen?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Wed Aug 30, 2006 11:10 am

Toch eens denken over de PCP DVD BBQ?
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Wed Aug 30, 2006 12:52 pm

of de BYRR.

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Wed Aug 30, 2006 2:56 pm

'tja misschien moeten we het hele event gebeuren maar eens op een compleet andere manier gaan bekijken.
In de meeste mechanische sporten wordt er aan de deelnemers gewoon een inschrijvingsgeld gevraagd om te mogen deelnemen.....
OK, de robotwereld is dit niet gewend omdat men van in het begin met de TV over voldoende budget beschikte maar ondertussen is het duidelijk dat het heeeeeel erg moeilijk is om iemand te vinden die er geld wil voor neerleggen.
Dus daarom moeten we er misschien eens over nadenken om het compleet anders aan te pakken !
Vergeet het idee dat er publiek moet aanwezig zijn, ga gewoon voor een (liefst overdekte) ruimte waar dan de arena kan geplaatst worden. Dan moeten er enkel huur en transport kosten gemaakt worden en die kunnen dan eventueel gezamelijk wel door de deelnemers en/of stichting gedragen worden?
Ik denk dan eerder iets in de zin van wat men in Duitsland met de MMM events doet. Je zou dit kunnen uitproberen met een soort van feather competitie (kleinere ruimte = minder duur , meer mogelijke deelnemers = kleinere kostenbijdragen).
Het moet toch wel mogelijk zijn om een tamelijk goedkope loods (liefst met toilet) voor een dag te huren en daar een behoorlijke featherarena in te plaatsen. Eten en drinken brengen de deelnemers zelf mee en mits een inschrijvingsgeld zijn de kosten voor de stichting zeer beperkt en hebben de roboteers toch een dag "vechtplezier".
Als ik zie wie en wat er op de DRG dag begin dit jaar al was (die locatie zou ook al meer dan geschikt zijn) dan zou dit mits een beetje uitgebreidere organizatie en een arena met simpele wand tot een goed ééndags feather event kunnen worden uitgebouwd.
Alleen blijft de vraag hoeveel de roboteers financieel willen bijdragen om aan zoiets te kunnen deelnemen.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Wed Aug 30, 2006 3:54 pm

Inschrijfgeld is per event geen probleem, echter denk ik dat met de komst van onze nieuwe arena bepaalde problemen zijn onstaan. Ten eerste neemt het veel ruimte in, ten tweede zijn de kosten voor het vervoer aanzienlijk groot. Daarnaast denk ik dat wij ons mischien teveel focussen op grote evenementen, of dit de uitkomst is weet ik niet.

Ik geloof best dat Marien en de andere leden hun best doen maar dit jaar is wel uitzonderlijk treurig en kan je bijna wel zeggen dat we geen bestaans recht hebben op deze manier.

Ik zelf heb hier geen oplossing voor, wel zou het handig zijn als wij een indicatie prijs hebben welke kosten er gemoeit zijn met het plaatsen van een arena. Mischien zullen we eerst dingen tegen 0/0 moeten plaasten, dus geen winstoogpunt.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
iiyama87
Posts: 649
Joined: Wed Sep 15, 2004 2:40 pm
Location: Bij bergen op zoom
Contact:

Post by iiyama87 » Wed Aug 30, 2006 4:15 pm

Klein bedrag bijleggen vind ik geen probleem, en het idee van 1 of 2 clubdagen zie ik ook wel zitten.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 56 guests