Kalender 2006
Moderator: Moderators
- tartarus2004
- Posts: 479
- Joined: Sun Feb 01, 2004 8:44 pm
- Location: Limbabwe
- Contact:
- Greasy claw Ruud
- Posts: 620
- Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
- Location: de hel
- Contact:
- leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
- Contact:
wel minder koud hoop ik.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Deze doen we dus niet, sorry.MJM wrote:28-29 december - Delft (Nl) - FCC - tbc
Ik kondig geen evenementen meer aan die niet zeker zijn. Tegenover het feit dat het fijn kan zijn te weten dat we ergens mee bezig zijn staat dat het vervelend is weer eens te moeten vertellen dat het niet doorgaat. Het kan dus gebeuren dat we in de toekomst een paar weken voor een evenement de aankondiging zullen doen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
- leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
- Contact:
Het is elke keer balen als een event niet door kan gaan, echter weten we alle dat je je enorm inzet om DRG aan events te helpen en dat word zeker gewaardeerd.
Misschien is het toch wel een idee om nog minimaal 1 clubdag dit jaar te houden? Al is het alleen maar om het verenigingsgevoel wat te verstevigen?
Misschien is het toch wel een idee om nog minimaal 1 clubdag dit jaar te houden? Al is het alleen maar om het verenigingsgevoel wat te verstevigen?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
'tja misschien moeten we het hele event gebeuren maar eens op een compleet andere manier gaan bekijken.
In de meeste mechanische sporten wordt er aan de deelnemers gewoon een inschrijvingsgeld gevraagd om te mogen deelnemen.....
OK, de robotwereld is dit niet gewend omdat men van in het begin met de TV over voldoende budget beschikte maar ondertussen is het duidelijk dat het heeeeeel erg moeilijk is om iemand te vinden die er geld wil voor neerleggen.
Dus daarom moeten we er misschien eens over nadenken om het compleet anders aan te pakken !
Vergeet het idee dat er publiek moet aanwezig zijn, ga gewoon voor een (liefst overdekte) ruimte waar dan de arena kan geplaatst worden. Dan moeten er enkel huur en transport kosten gemaakt worden en die kunnen dan eventueel gezamelijk wel door de deelnemers en/of stichting gedragen worden?
Ik denk dan eerder iets in de zin van wat men in Duitsland met de MMM events doet. Je zou dit kunnen uitproberen met een soort van feather competitie (kleinere ruimte = minder duur , meer mogelijke deelnemers = kleinere kostenbijdragen).
Het moet toch wel mogelijk zijn om een tamelijk goedkope loods (liefst met toilet) voor een dag te huren en daar een behoorlijke featherarena in te plaatsen. Eten en drinken brengen de deelnemers zelf mee en mits een inschrijvingsgeld zijn de kosten voor de stichting zeer beperkt en hebben de roboteers toch een dag "vechtplezier".
Als ik zie wie en wat er op de DRG dag begin dit jaar al was (die locatie zou ook al meer dan geschikt zijn) dan zou dit mits een beetje uitgebreidere organizatie en een arena met simpele wand tot een goed ééndags feather event kunnen worden uitgebouwd.
Alleen blijft de vraag hoeveel de roboteers financieel willen bijdragen om aan zoiets te kunnen deelnemen.
In de meeste mechanische sporten wordt er aan de deelnemers gewoon een inschrijvingsgeld gevraagd om te mogen deelnemen.....
OK, de robotwereld is dit niet gewend omdat men van in het begin met de TV over voldoende budget beschikte maar ondertussen is het duidelijk dat het heeeeeel erg moeilijk is om iemand te vinden die er geld wil voor neerleggen.
Dus daarom moeten we er misschien eens over nadenken om het compleet anders aan te pakken !
Vergeet het idee dat er publiek moet aanwezig zijn, ga gewoon voor een (liefst overdekte) ruimte waar dan de arena kan geplaatst worden. Dan moeten er enkel huur en transport kosten gemaakt worden en die kunnen dan eventueel gezamelijk wel door de deelnemers en/of stichting gedragen worden?
Ik denk dan eerder iets in de zin van wat men in Duitsland met de MMM events doet. Je zou dit kunnen uitproberen met een soort van feather competitie (kleinere ruimte = minder duur , meer mogelijke deelnemers = kleinere kostenbijdragen).
Het moet toch wel mogelijk zijn om een tamelijk goedkope loods (liefst met toilet) voor een dag te huren en daar een behoorlijke featherarena in te plaatsen. Eten en drinken brengen de deelnemers zelf mee en mits een inschrijvingsgeld zijn de kosten voor de stichting zeer beperkt en hebben de roboteers toch een dag "vechtplezier".
Als ik zie wie en wat er op de DRG dag begin dit jaar al was (die locatie zou ook al meer dan geschikt zijn) dan zou dit mits een beetje uitgebreidere organizatie en een arena met simpele wand tot een goed ééndags feather event kunnen worden uitgebouwd.
Alleen blijft de vraag hoeveel de roboteers financieel willen bijdragen om aan zoiets te kunnen deelnemen.
Inschrijfgeld is per event geen probleem, echter denk ik dat met de komst van onze nieuwe arena bepaalde problemen zijn onstaan. Ten eerste neemt het veel ruimte in, ten tweede zijn de kosten voor het vervoer aanzienlijk groot. Daarnaast denk ik dat wij ons mischien teveel focussen op grote evenementen, of dit de uitkomst is weet ik niet.
Ik geloof best dat Marien en de andere leden hun best doen maar dit jaar is wel uitzonderlijk treurig en kan je bijna wel zeggen dat we geen bestaans recht hebben op deze manier.
Ik zelf heb hier geen oplossing voor, wel zou het handig zijn als wij een indicatie prijs hebben welke kosten er gemoeit zijn met het plaatsen van een arena. Mischien zullen we eerst dingen tegen 0/0 moeten plaasten, dus geen winstoogpunt.
Ik geloof best dat Marien en de andere leden hun best doen maar dit jaar is wel uitzonderlijk treurig en kan je bijna wel zeggen dat we geen bestaans recht hebben op deze manier.
Ik zelf heb hier geen oplossing voor, wel zou het handig zijn als wij een indicatie prijs hebben welke kosten er gemoeit zijn met het plaatsen van een arena. Mischien zullen we eerst dingen tegen 0/0 moeten plaasten, dus geen winstoogpunt.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 56 guests