io-techniek workshop 24 oktober 2004

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

io-techniek workshop 24 oktober 2004

Post by MJM » Mon Oct 11, 2004 7:30 pm

De techniek workshop is een jaarlijks terugkerend evenement en wordt georganiseerd door de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft. Gedurende het weekend van vrijdag 22 tot en met zondag 24 oktober 2004 bouwen 16 teams een robot die een of meerdere taken moet kunnen uitvoeren. Daarbij passen de teams hun kennis van mechanica, elektronica, teamwork en creativiteit toe. Uiteindelijk wordt er op zondagavond vanaf 18.45u in spectaculaire wedstrijden beslist wie de beste robot heeft ontworpen en gebouwd.

Dit jaar vindt de techniek workshop plaats onder het motto van het 7e Lustrum van de faculteit IO "medewerkers en studenten werken samen". Daarom kunnen nu voor het eerst ook medewerkers deelnemen aan de workshop.

De spannende wedstrijden op zondag 24 oktober 2004 zijn open voor het publiek. Ze vinden plaats in de Centrale hal van de faculteit IO (Landbergstraat 15, te Delft). Het spektakel begint om 19.00u.
Zie ook: http://www.io.tudelft.nl/public/workshop/
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Tue Oct 12, 2004 10:57 am

Ik ben hier vorig jaar even wezen kijken en het was alles behalve een spektakel. De kleine fragiele bouwseltjes van de studenten werkten nauwelijks tot niet en fysiek contact was dan ook verboden tijdens de "spectaculaire wedstrijden" (er moesten balletjes over een plexiglazen wandje van ca. 30 cm worden gewerkt).

Voor de studenten zelf is zoiets wel leuk, maar als publiek verveelde ik me te pletter... ben dan ook niet heel lang gebleven.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Oct 24, 2004 8:14 am

Misschien ga ik toch even kijken vanavond.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun Oct 24, 2004 9:08 am

Ik was ook eerst van plan om te gaan kijken maar het toeval wil dat ik vandaag ga paintballen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sun Oct 24, 2004 10:59 am

Ik was het alweer bijna vergeten, maar ik kan wel. Ik zie wel wie ik er verder tegen kom :)

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun Oct 24, 2004 2:12 pm

Tja, wij hadden gisteren een bruiloft en vandaag (eindelijk) kraambezoek, dus...
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests