FRA worldchampionships afgeblazen !

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
tartarus2004
Posts: 479
Joined: Sun Feb 01, 2004 8:44 pm
Location: Limbabwe
Contact:

Post by tartarus2004 » Thu Aug 19, 2004 7:01 pm

balen zeg! Ik zou inderdaad ook niet er heen gaan, maar geloof mij... ik ken het gevoel!!!! :(
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Aug 19, 2004 8:28 pm

g-lap wrote:wij gaan ook !
eerlijk gezegd ziet het er daar qua accomodatie erg leuk uit .....
alleen spijtig dat er nu geen disks mogen gebruikt worden.
En Remco, hij is hééééél erg goed, misschien zou je je talenten ook eens kunnen gebruiken in meer positieve zin, zoals met DRG t-shirts of iets dergelijks :shock: . Maar blijf vooral zulke leuke dingen maken ook al is het niet echt terecht, ik had ook zo een heel veel beetje hetzelfde gevoel en praktisch gezien is het gewoon handiger en sneller om er ff "FRA" te zetten dan "phantom events" hé :twisted:
Maar gaan jullie nou ook mee of niet ?
Misschien is het een idee om er een soort onofficieel ( zonder disks is het niet echt ) kampioenschap tussen DRG'ers van te maken?
Sorry G-Lap maar ik was het niet :) mischa is the name !
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Thu Aug 19, 2004 8:31 pm

tijd voor de pre-winter full contact backyard robot rumble.
wie is er voor ?

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Thu Aug 19, 2004 8:33 pm

Helemaal mee eens, maar al mogen er geen discs gebruikt worden (wat echt doodzonde is, gezien de snelheid van ons beestje :twisted: ), wij zijn sowieso van de partij om het geheel een beetje te decoreren. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Aug 19, 2004 8:33 pm

WJ wrote:tijd voor de pre-winter full contact backyard robot rumble.
wie is er voor ?
tjsa tis een idee :) maar Wj kom jij nou ook we moeten wel weer pilsen uiteraard en heersen daar !
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Thu Aug 19, 2004 8:34 pm

sorry, kom niet.
zoals leo al zegt... full contact. anders had ik mijn robot wel weer van hout kunnen maken.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Aug 19, 2004 8:36 pm

WJ wrote:sorry, kom niet.
zoals leo al zegt... full contact. anders had ik mijn robot wel weer van hout kunnen maken.
jammer WJ maarja begrijpelijk.. wij hebben de tickets al dus gaan er maar van genieten.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Thu Aug 19, 2004 9:51 pm

En de kosten van het cancelen van je tickets? Of kan dat niet eens bij die roei verenigingen (ferries)?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Thu Aug 19, 2004 10:07 pm

Sorry G-Lap maar ik was het niet mischa is the name !
Oeps :oops:
Ik ben het blijkbaar zo gewend dat die leuke grafische toestanden van Remco komen dat ik het gewoon over het hoofd had gezien dat het van Mischa was, maar het komt toch uit dezelfde hoek

tja en wat full contact betreft dat had denk ik iedereen wel liever gehad, maar zoals het er nu naar uitziet zal dit zowat de laatste kans zijn om min of meer echt te vechten dit jaar. En vermits we de tickets toch al hebben ( geen refund voor speciale acties op de ferries) en we ondertussen zowat alle vrije tijd gedurende het laatste half jaar aan de robot hebben gespendeerd willen we er toch nog "iets" meer mee doen dan alleen maar demo rijden. Heb ondertussen ook vernomen dat de vrouw moet werken in het weekend van 11/12 sept dus naar Ahoy zal ik in iedergeval ook niet kunnen komen.......
Dus gaan we proberen om er volgende week toch nog iets van te maken.
PS mijn zoon gaat zijn vislijn meenemen in het ergste geval gaan we gewoon een weekje vissen 8)

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Thu Aug 19, 2004 10:43 pm

Op zich is vissen ook geen slecht plan. :D Zal ook kijken of ik mijn oude spulletjes van zolder kan halen. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Aug 19, 2004 10:43 pm

g-lap wrote:
Sorry G-Lap maar ik was het niet mischa is the name !
Oeps :oops:
Ik ben het blijkbaar zo gewend dat die leuke grafische toestanden van Remco komen dat ik het gewoon over het hoofd had gezien dat het van Mischa was, maar het komt toch uit dezelfde hoek

tja en wat full contact betreft dat had denk ik iedereen wel liever gehad, maar zoals het er nu naar uitziet zal dit zowat de laatste kans zijn om min of meer echt te vechten dit jaar. En vermits we de tickets toch al hebben ( geen refund voor speciale acties op de ferries) en we ondertussen zowat alle vrije tijd gedurende het laatste half jaar aan de robot hebben gespendeerd willen we er toch nog "iets" meer mee doen dan alleen maar demo rijden. Heb ondertussen ook vernomen dat de vrouw moet werken in het weekend van 11/12 sept dus naar Ahoy zal ik in iedergeval ook niet kunnen komen.......
Dus gaan we proberen om er volgende week toch nog iets van te maken.
PS mijn zoon gaat zijn vislijn meenemen in het ergste geval gaan we gewoon een weekje vissen 8)
gaaf doen wij mee met kratje bier :) daarna visjes opeten :D
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Thu Aug 19, 2004 11:00 pm

ik blijf ook thuis. weekje engeland is wel grappig.. maar ik ga toch echt alleen voor een echt event.. sorry jongens anders word het te duur voor niets..
nu is het maar 80 euro de man verlies.. ( reis )
en tja..


:'(

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Thu Aug 19, 2004 11:26 pm

seem hier.

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Fri Aug 20, 2004 9:30 am

jammer, heel erg jammer... :cry:

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Fri Aug 20, 2004 9:35 am

godverd..................................................,ben net thuis van vakantie en wordt al door Andre opgebeld dat het niet door gaat : SHIT !!!
Ik weet nog niet wat ik ga doen , waarchijnlijk ga ik niet , het is inderdaad het full-contact wat het ´m leuk maakt ipv altijd dat duw-en trekwerk . Toch vertrouw ik de uitleg van FRA niet helemaal , maar ja , we zien wel .
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests