FRA worldchampionships afgeblazen !

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sat Aug 28, 2004 12:44 am

De voorspelling voor het WK is nu ook uitgekomen.

Splinter is zwaar gehavend uit de strijd gekomen. De eerste dag ontmoette Splinter de nieuwe Dominator, wat een pittig beestje is geworden. Deze had al flink op Splinter in gebeukt, en na 2 minuten gaf ik me gewonnen. Ik reed nog wel, maar ik moest nog de rest van de week week, en door zijn Titanium pantser kwam ik toch niet. Maar de laatste dag, dan zou het dan toch definifief gaan gebeuren.

In plaats van Megabyte, zijn het can-opener en TerrorHz geworden die het karwei hebben geklaard. We hadden al afgesproken dat het een gevecht "to the death" zou worden, en ik heb ten volle van het gevecht genoten.

Mooi moment 1: Geoff Smith van Team Scorpion die vlak voor ik Splinter voor de laatste keer in de arena zet vraagt aan me: "Are you absolutely sure about this?"

Mooi moment 2: Splinter in de aanval komt achter TerrorHz in de juiste aanvalshoek en met een lucky shot sla ik de gastoevoer van zijn bijl dicht. Het enige gas dat hij nog heeft is dat wat nog in zijn buffertank zit. Da's nog best wel veel trouwens, maar het zorgde er wel voor dat elke klap minder werd.

Mooi moment 3: Can opener bijt voor de 2e keer toe en tijdens het openen trekt deze de complete rechterzijde van Splinter open. De makrolon plaat zit nog aan de punt vast.

Mooi moment 4: Can opener zit muurvast in Splinter en kan alleen nog maar duwen en trekken. Daarbij fikt deze 1 van zijn Boshes uit. Het gevecht word definitief stil gelegd.

Na een aantal minuten ben ik verbaasd dat Splinter nog steeds kan rijden. 1 wiel loopt weliswaar aan, maar dat is omdat de bovenplaat sjokking klem tegen de band aandrukt. Alle hoeklijn aan de bovenkant en zijkanten zijn zo krom als een hoepel.

De CO2 fles, de reduceeer, de motoren en speedcontrollers zijn nog in orde, en als ik ze er nog uit kan krijgen zullen de accu's ook nog wel werken, maar dat was het dan wel. Foto's heeft Carlijn en Bugs als het goed is binnenkort wel on-line staan.

Al met al ook al was het zijn laatste, zeker weten was het ook meteen een van de leukste gevechten die ik met Splinter heb gehad. Was het 1 op 1 geweest met TerrorHz was het niet eens zeker of deze wel gewonnen zou hebben, zowel Splinter als ik waren goed op dreef. Mooi laatste gevecht, op naar de volgende Splinter. Coming soon to an arena near you.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sat Aug 28, 2004 9:14 am

fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssss !!!!!!
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sat Aug 28, 2004 9:29 am

Ik heb het opgenomen op film. ik zal zo eens kijken hoe groot het is en dan stuur ik het door naar bugs om op de site te zetten.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sat Aug 28, 2004 9:44 am

allez , vertel eens iets aan het thuisfront , was er een competitie en zo ja wie heeft er gewonnen of vertel eens iets zoals Leo , wij hebben hier een week moeten afkicken
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Sat Aug 28, 2004 10:31 am

alléé omdat je het zo vriendelijk vraagt: 8)
Mijn zoon heeft 8 vissen gevangen, die van Frank heeft er ook 8 gevangen. Wij hebben gaan kartingen en gevoetbald en ook met de FRA mensen naar een heel goed oosters restaurant geweest.
De omgeving was leuk, het weer viel al bij al nogal mee.
De PCP kliek had weer een heel leuke nieuwe act, iets Village People achtig met bijhorende gratis CD :twisted:
De Mario is met zijn deukendoos in panne gevallen.
En tussendoor hebben wij ook nog een keer of 6 gevochten. Waarvan één keer een gevecht met splinter en puliverizer. Voor de rest tegen een paar Engelsen. Enfin, een heel leuk gevecht/demo evenement, met elke dag wel een paar andere engelse robots. Maar geen competitie, alleen op de donderdag heeft men min of meer getracht een soortement van competitie te houden maar dat was zo los dat eigenlijk niemand er echt rekening mee hield, alleen de zogenaamde finale was leuk omdat men van beide teams de bestuurders/zonen in een tent gezet hadden met hun gezicht van de arena weg en de vaders dan moesten roepen hoe ze moesten rijden....... om maar aan te geven dat het eigenlijk gewoon om de lol ging :lol:
Er was ook een lijst van de geplande gevechten voor het WK, en die zal vroeg of laat wel op het internet tevoorschijn komen. Maar dat zijn toch maar vijgen na pasen.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sat Aug 28, 2004 10:34 am

thanx , da´s alvast iets . En Niels , nog een oplossing gevonden voor speedo´s ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Sat Aug 28, 2004 11:32 am

Mijn nieuwe speedos hebben het zonder problemen volgehouden...

HH3 blijkt het best goed te doen als push bot, nu moet ik alleen nog leren rijden.... Als het wapen het doet wordt het een heel gevaarlijke robot.

Ik heb een leuk gevecht gehad tegen terrorhertz samen met pulverizer, waarbij pulveriser uiteindelijk won!!. HH3 en pulveriser hadden aan het eind alleen wat kleine deukjes, THz een kromme bijlarm :). Ik kwam ook zonder problemen onder THz, maar helaas ook makkelijk onder de arenavloer...

Niels

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sat Aug 28, 2004 11:39 am

je flipper werkte nog niet neem ik aan ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sat Aug 28, 2004 12:02 pm

Dat was teveel werk. Niels wilde zich niet in het zweet werken voor een event waar hij waarschijnlijk z'n flipper toch niet mocht gebruiken...

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Sat Aug 28, 2004 12:39 pm

Hey, mijn deukendoos had alleen maar een gebroken gaskabeltje. Wel op het meest rottige moment iedereen kan voorstellen.En dan nog erger.

We arriveren in Dover 21u locale tijd, en daar de kerels van Hard G-Lap en Friet (Geert en Frank, met nageslacht-dus geen darwin awards voor hen)dezelfde ferry hadden als wij sjokten die met hun zwaar bepakte Vectra achter ons aan.
In Dover zelf heb je een paar rotondes voor je op de A20/M20 autosnelweg oprijd. Nu waren er wegenwerken tussen Dover en Folkestone. 1 rijvak open, en geen pechstrook.

50 meter na die laatste rotonde, in het midden van het verkeer komende uit 2 carferries, zonder pechstrook of andere rijbanen, "plink" 1 gaspedaal die niets meer doet.
Dus ik wijk uit naar links- rechts lukte niet, wegens wegenwerken- om zo kort mogelijk tegen de vangrail te staan.
Babs belde onmiddelijk een noodnummer-wat Börge zich herinnerde- en kwam bij de politie uit. Die gingen een takeldienst sturen. En we moesten het voertuig verlaten.Dat ging dus niet. vrachtwagens die tegen 60-70 km per uur voorbij komen, op 10 cm van de rechterspiegel, en mijn deur die 8 cm openkon tot tegen de vangrail.Met daar direct achter een sloot.

Na een klein uurtje luwde de verkeersstroom, en kwamen de kerels van de wegenwerken eens kijken. En hebben ons dan naar een veilige plaats gesleept. "Samphire Hoe" genaamd, waar na enkele seconden al een veiligheidbeambte kwam kijken. Het is blijkbaar een onderdeel van de eurotunnel. Een inrit voor een picknicplaats, en doorgang naar de technische zijde van de tunnel. Alleen beschikbaar tijdens kantooruren.In alle geval, Babs had net de politie weer aan de lijn om het uit te leggen dat we versleept waren, en met wat hulp van de politie door de telefoon, deed die kerel niet moeilijk meer.

Na 15 minuutjes komt er een takelwagen langs. We bekijken de opties, en wegslepen is de enige realistische, daar zulke lange kabels niet in hun gamma van pechverhelping zitten.(klein busje, maar de motor van achter)
Kerel is zo vriendelijk van eerst een B&B te zoeken(zelfde straat als waar we de eerste robot gerelateerde trip zaten-dus Z weet ongeveer waar).
Dus Babs en Börge daar geïnstaleerd doe ik het busje naar de garage, en spreek af daar te zijn rond 9 uur.
Samen met Börge daarnaartoe gewandeld dinsdag ochtend.
Garage stond vol met wagens die hersteld moesten worden.Dus ik vraag aan de verantwoordelijke wanneer wij uit de nood geholpen konden worden. Ergens in de middag was het antwoord.Maar de vermelding dat er veel bier staat warm te worden dan hielp die schatting terug te brengen naar "nu". Resultaat, dinsdag 11 uur waren we onderweg naar Billing Aquadrome.

Totale extra kostenplaatje.

£141 trekkost- dit omdat de politie de takeldienst belde- anders hadden we het uitgevlakt met £75.
Bed and Breakfast £60 (en het was het waard)
£10 herstellingskost- en 9 jupilers om de hersteltermijn terug te brengen van ergens in de middag tot "nu"- 9u 's ochtends.
12 andere Jupies zijn verdeeld onder de wegenwerkers en de sleper van dienst.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sat Aug 28, 2004 1:08 pm

Filmpje Splinter tegen kan-opener en terrorhurtz.

http://www.bugs.nl/media/source/rw/nort ... 04/nl-kos/
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sat Aug 28, 2004 1:18 pm

Daar gaat je bandbreedte Stefan :)

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sat Aug 28, 2004 1:36 pm

De bandbreedte is breed genoeg hoor :)
Het wedstrijdschema zal ik zo weer weg halen, te krijgen op aanvraag.
Het is nl. de bedoeling dat ze die voor de 'Fan Fic' sectie van het FRA forum gaan gebruiken, ze willen het nog als een verassing houden.
Last edited by Bugs on Sat Aug 28, 2004 1:40 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Sat Aug 28, 2004 1:37 pm

Dubbeldubbelpostpost!
Last edited by Zenith on Sat Aug 28, 2004 1:43 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sat Aug 28, 2004 1:42 pm

Go a head punk, make my day!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests