Demo's, competities en waar willen we heen

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Wed Sep 22, 2004 2:24 pm

Och, het is leuk als side-show. Ik vind de Dalek van Ian Watts nog altijd de max, en zijn rijdende bureaustoel ook. Wie waren ook al weer die mannen die tijdens de Dutch Battles uit de stukken van hun kapotte robot een gemotoriseerde step maakten ? (Ik heb nog een foto met Alan Gribble die ermee reed.) Het moet toch grappig zijn om zulke spielereitjes aan het publiek te tonen ?

Maar ik ben van mening (en niet nederig) dat de gevechten het belangrijkste blijven. Het is leuker voor ons, een heuse uitdaging, en het trekt de mensen wel aan. Frank heeft gelijk wat de structuur van het evenement betreft, we hebben een whiteboard(je), we moeten het toch eens gebruiken voor iets anders dan mijn inspirationele teksten !
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Wed Sep 22, 2004 2:26 pm

Babeth wrote:Och, het is leuk als side-show. Ik vind de Dalek van Ian Watts nog altijd de max, en zijn rijdende bureaustoel ook. Wie waren ook al weer die mannen die tijdens de Dutch Battles uit de stukken van hun kapotte robot een gemotoriseerde step maakten ? (Ik heb nog een foto met Alan Gribble die ermee reed.)
Team Meshuggah
Het moet toch grappig zijn om zulke spielereitjes aan het publiek te tonen ?
Microkarts.

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Wed Sep 22, 2004 3:58 pm

Babeth wrote: Frank heeft gelijk wat de structuur van het evenement betreft, we hebben een whiteboard(je), we moeten het toch eens gebruiken voor iets anders dan mijn inspirationele teksten !
De Frank heeft af en toe ook gelijk maar dit keer was het wel de Geert die het geschreven had 8)

voor alle duidelijkheid:
friet = Frank
a-men = Jan
G-lap = Geert

Trouwens Babeth jij hebt mijn avatar toch al een keer "live" gezien .........

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Wed Sep 22, 2004 10:28 pm

Uit ervaring is al gebleken dat spelletjes en heavy's niet goed samen gaan. Er zijn al een aantal pogingen gedaan (zwolle,leeuwarden,ahoy), maar elke keer dat een poging gedaan wordt zijn er na max 30 seconden gewoon 2 robots aan het vechten. Uiteindelijk zijn de robots daar voor gebouwd, en dat is wat roboteers graag doen....

Er was in hasselt overgens gewoon een whiteboard aanwezig waarop de gevechten genoteerd stonden. Het probleem met whiteboard gevechten is dat dat alleen echt goed werkt als je heel veel robots hebt. Als je maar net genoeg robots hebt voor een event (zoals hasselt en genk b.v.), dan moet je aktief op zoek gaan naar robots die klaar zijn. Bij een event als rijswijk heb je dat probleem niet, en staat je whiteboard gewoon altijd vol.

Niels

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Thu Sep 23, 2004 1:40 pm

Sorry Frank je hebt gelijk.
Ja, uwen avatar heb ik al eens zien langsvliegen, en vooral jullie verhalen over wat er allemaal mis gaat met zo'n bootje zijn kostelijk.

Zenith, ik begrijp dat je meteen met microkarts komt aanzetten. Je kunt het altijd proberen. We moeten gewoon voor wat meer animatie zorgen.
'k Zal eens een fotoboekje van rampen met robotten (mèt begeleidend commentaar) samenstellen en ter inzage voor het publiek leggen, kan ook eens leuk zijn.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Thu Sep 23, 2004 2:13 pm

...Filmpjes van de rampen spreken boekdelen :D...

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Thu Sep 23, 2004 4:01 pm

zijn 2 rampen te downloaden op mijn site.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 50 guests