(11-)12 sept: demo/clubdag Ahoy R'dam

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Mon Sep 06, 2004 7:56 pm

Is een gewone hijsstrop ook goed? zoja, dan kan ik wel wat regelen. Harpsluitingen hebben we misschien ook nog wel een paar liggen. kettingen is geen probleem
Technically speaking, Whiskey is a solution.

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Mon Sep 06, 2004 11:08 pm

Even tussendoor, ik heb begrepen dat er geen geluid aanwezig zal zijn tenzij we zelf iets meenemen.

Kees heeft wel een versterker (2x250Watt - 8ohm of 2x380Watt - 4ohm)
maar geen boxen.

Beetje jammer dat er dan geen commentaar en samples zijn, dus ik gooi het maar even in de groep: kan er iemand nog wat vette speakers regelen?

User avatar
marc
Posts: 209
Joined: Wed Oct 22, 2003 8:56 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by marc » Tue Sep 07, 2004 8:17 am

j0ris wrote:Even tussendoor, ik heb begrepen dat er geen geluid aanwezig zal zijn tenzij we zelf iets meenemen.

Kees heeft wel een versterker (2x250Watt - 8ohm of 2x380Watt - 4ohm)
maar geen boxen.

Beetje jammer dat er dan geen commentaar en samples zijn, dus ik gooi het maar even in de groep: kan er iemand nog wat vette speakers regelen?
http://www.gamma.com/elements/p2gn36.jpg
Boombox set - 19,95 - Gamma
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Sep 07, 2004 9:45 am

Ik denk niet dat die groot genoeg zijn :(
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

CyberRat
Posts: 23
Joined: Sun Aug 31, 2003 9:58 am
Contact:

Post by CyberRat » Tue Sep 07, 2004 11:22 am

j0ris wrote:Even tussendoor, ik heb begrepen dat er geen geluid aanwezig zal zijn tenzij we zelf iets meenemen.

Kees heeft wel een versterker (2x250Watt - 8ohm of 2x380Watt - 4ohm)
maar geen boxen.

Beetje jammer dat er dan geen commentaar en samples zijn, dus ik gooi het maar even in de groep: kan er iemand nog wat vette speakers regelen?
Hi

Ik heb eventueel wel een set boxen van 2x 180 watt en een bijpassende versterker.

Rat
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Sep 07, 2004 1:49 pm

Mogelijke spellen:
RoPull
Twee robots door (sleep)kabel verbonden in het midden van de arena. Na het startsignaal trekken beide zo hard mogelijk. De robot die het eerst in zijn eigen hoek is wint de trek. Best of three voor winst in het spel. Afvalcompetitie.
RoBall
1 tegen 1 of 2 tegen 2. Leg een bal, geheel, in de hoek van de tegenstander. Score na 5 minuten bepaalt de winnaar. Wie de bal de arena uitwerkt krijgt een punt tegen.
RoBy
1 tegen 1 of 2 tegen 2. Leg een dobbelsteen, geheel, in de hoek van de tegenstander. Het aantal ogen van de dobbelsteen bepaald het aantal gescoorde punten. Score na 5 minuten bepaalt de winnaar. Wie de dobbelsteen de arena uitwerkt krijgt 6 punten tegen.
RoKey
1 tegen 1 of 2 tegen 2. Leg een puck/autoband, geheel, in de hoek van de tegenstander. Score na 5 minuten bepaalt de winnaar. Wie de puck de arena uitwerkt krijgt een punt tegen.
Wie bedenkt er een Rolympiade?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Sep 07, 2004 3:30 pm

Ik denk dat tan helemaal geen moeite heeft met RoBall, RoBy en RoKey. Jammergenoeg rijd hij niet :cry:
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Sep 07, 2004 7:19 pm

Even vooruit lopen op zaken.. wie zijn er allemaal beschikbaar om vrijdag te helpen de arena en toebehoren op te bouwen?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Tue Sep 07, 2004 7:32 pm

Ik niet helaas. Nu vakantie vragen is onmogelijk. We zijn met 3, met 1 reservist uit de andere ploeg gehaald, om 9 machinelijnen draaiende te houden, waarvan 2 probleemkindjes zijn.

Ik ben al heel benieuwd hoe ze gaan reageren voor 1 oktober, want ik wil dan 2 uurtjes recup vragen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Sep 07, 2004 7:40 pm

Ik zou wel kunnne, aleen vervoer wordt een probleem. (kan ik meteen de sozweights arena mee nemen)
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Sep 07, 2004 8:32 pm

flex wrote:Even vooruit lopen op zaken.. wie zijn er allemaal beschikbaar om vrijdag te helpen de arena en toebehoren op te bouwen?
Behalve Bugs (als het nodig is) heeft nog niemand zich daarvoor aangemeld.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Tue Sep 07, 2004 8:37 pm

nope , nog braaf visjes aan het verkopen op vrijdagmiddag.......
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Sep 07, 2004 10:46 pm

MJM wrote:Behalve Bugs (als het nodig is) heeft nog niemand zich daarvoor aangemeld.
Doh! Ohnouja.. die paar uur studievertraging vallen in het niet tot de schade die het nieuwe biermerk momenteel aanricht.
(We zijn van Amstel overgestapt op jupiler :) )

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Tue Sep 07, 2004 10:54 pm

CyberRat wrote:Ik heb eventueel wel een set boxen van 2x 180 watt en een bijpassende versterker.
OK, zou je die dan misschien aan Leo kunnen meegeven? Bij voorbaat dank!

CyberRat
Posts: 23
Joined: Sun Aug 31, 2003 9:58 am
Contact:

Post by CyberRat » Tue Sep 07, 2004 11:24 pm

j0ris wrote:
CyberRat wrote:Ik heb eventueel wel een set boxen van 2x 180 watt en een bijpassende versterker.
OK, zou je die dan misschien aan Leo kunnen meegeven? Bij voorbaat dank!
Ik begreep van Leo dat de Lan party pal naast ons is en dat 2x 180 watt te licht kan zijn?

Ennuh mee geven aan Leo? is het ook goed als ik hem zelf mee breng?
Ben hard bezig RCC2 weer rij klaar te maken, wil ik er uiteraard zelf mee rijden ook.. en Leo heeft al genoeg gereden dit jaar :)
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] and 32 guests