14-15 aug 2004: demo Hasselt

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Zoals het er nu uit ziet, gaat Pizzabox niet rijden. Of de electronizers moeten verassend snel komen, of ik moet van iemand speedcontrollers kunnen lenen ;)
Ik moet tot 18.30 uur werken, dan nog avondeten en Bugs ophalen, dus hoop rond 19.00 uur te kunnen vertrekken en ik rij er ongeveer een uur over.
Is dit event eigenlijk binnen of buiten? Want de weersvoorspellingen zijn niet echt zonnig :wink:
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Carlijn schreef:Is dit event eigenlijk binnen of buiten?
Wij ziten binnen. Neem jij aub ook je DRG sponsorrobot mee.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Ok, het word tijd dat ik eens antwoord.

De vulslang , geen probleem.
Mijn pomp is omgebouwd naar druktestsysteem.Dus geen CO2 pomp momenteel.(er zijn nog een paar mensen die hun systemen nog moeten testen)
Welke grote CO2 fles komt er mee?

TAN, ik heb momenteel een hoop stukken voor TAN in de wagen. De nieuwe wielen.Hoe sneller die bij KOS kunnen zijn hoe beter. Dus aangezien de plannen voor morgen(donderdag) niet doorgaan, kan het zijn dat ik,of Babs naar Haaren rijden.(geen plaats in huis voor die 3 wielen).In dat geval kunnen we TAN in zijn gehele meenemen.

Ik ga proberen vrijdag een halve nacht vrij te nemen.Dan kan ik wat slapen voor we naar Hasselt rijden.Zo niet(en die kans is groot) ben ik weer zombie.

Die lift Marien. We zijn gek genoeg om die 250km extra wel te doen als er geen andere optie is.

BBQ. In het ergste geval improviseren we erop los , daar waar we zijn. Effe een supermarkt overvallen met een man of 4 kan altijd nietwaar. Kunnen we beter op het weer inspelen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

maddox schreef:Welke grote CO2 fles komt er mee?
30 kg, nagenoeg vol.
maddox schreef:In dat geval kunnen we TAN in zijn gehele meenemen.
Ik heb net afgesproken TAN vrijdagavond op te halen en naar Hasselt te brengen. Laat het me a.u.b. weten wanneer dat niet nodig is.
maddox schreef:Die lift Marien.
Ik rijd met Jeroen vL mee terug.
maddox schreef:BBQ. In het ergste geval improviseren we erop los , daar waar we zijn. Effe een supermarkt overvallen met een man of 4 kan altijd nietwaar. Kunnen we beter op het weer inspelen.
Ik denk dat dat een goede oplossing is. Op het terrein zijn echter zoveel eetgelegenheden gepland dat niemand van de honger hoeft om te komen. Het zal wel laat worden op zaterdag, dus dan moeten we even goed plannen wie wanneer eet, en waar. Misschien 2 maal een rit naar dichtsbijzijnde Chinees/Italiaan/Griek/Baraque de frites?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Marien, tegen welk uur denk je in Hasselt te zijn ?
Ik heb één afspraak op vrijdag namiddag en kan dus daarna komen helpen met vanalles en nog wat ( met een beetje meeval komt Willem-Jan ook nog mee). Als alles volgens plan verloopt zou het wapen kunnen klaar zijn tegen dan en dan kan ik zo laat blijven als nodig.....
Ik zal ook nog mijn CO2 vulslang meebrengen.

Babeth als je flyers moest maken en je kan er voor zorgen dat het ontwerp tegen donderdag avond klaar is dan zorg ik wel voor kopies tegen vrijdagavond.
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Gents,

Ik kan na kantoor afkomen om te helpen. als er nog een PC gezocht wordt, daar kan ik ook wel voor zorgen. (heb nog ergens een oud beestje liggen)

Kan er zijn zo rond +/- 19u30 (vanuit brussel...)

Cheers,

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Gents,

Ik kan na kantoor afkomen om te helpen. als er nog een PC gezocht wordt, daar kan ik ook wel voor zorgen. (heb nog ergens een oud beestje liggen)

Kan er zijn zo rond +/- 19u30 (vanuit brussel...)

Cheers,

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Het schema ligt nog niet helemaal vast maar ik verwacht rond 18:00 uur daar te zijn. Elke hulp is welkom. De arena verwacht ik pas tegen 20:00 uur.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Het ontwerp voor de folders is af g-lap, en naar het emailadres van je werk verstuurd (hoop dat dit niet erg is, had geen andere en de pm doet geen attachements...).
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Bedankt Babeth,
Ik zal er voor zorgen dat ik ze morgenavond meebreng.
En ook een paar flyers van het WK (die bij in dat infopakket zitten.)
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Bericht door Greasy claw Ruud »

Misschien een domme vraag, maar hoelaat vinden de eerste wedstrijden plaats? Moet dat natuurlijk wel weten. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

oftewel, hoe laat moeten we er zaterdag zijn?
Laatst gewijzigd door Mischa op do aug 12, 2004 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe dan?
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

MJM schreef:Zaterdag zullen we van 9:00 tot 22:00 en zondag van 9:00 tot 18:00 elk heel uur 2 demogevechten verzorgen (bij elkaar dus 20 demo's = 40 gevechten) daarvoor zijn nog meer robots nodig. Tussendoor zou ik graag Experience-robots ter beschikking hebben. Ik wil de arena al vrijdag opzetten, dus die moet daar dan heen gebracht worden. Dan kan er ook al gekampeerd worden.
staat nog steeds?
Hoe dan?
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Hey,

Ik kan komen met White Devil want ik kan met Leo mee rijden!!
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Mischa schreef:staat nog steeds?
Ja. Ik wil het hele weekeinde een paar uur vooruit gepland zien zodat iedereen weet wanneer hij/zij aan de beurt is. En we allemaal ook af en toe iets anders kunen doen. Ondanks dat zal het best druk en vermoeiend worden.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.