Twente Summercampus 2004

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Mon Aug 02, 2004 10:29 pm

Babeth wrote:Kwestie van koele drank:
En dit brengt me meteen bij Ridouan. Kan een dove persoon veilig functioneren in de pits ? Heeft hij zin om nog eens terug te komen en misschien zelf te bouwen ? Als dat zo is dan zouden we toch misschien eens enkele veiligheidsregels moeten uitwerken rond personen met een handicap. Ik weet zelf hoe lastig het is als iemand met een robot wilt passeren en ik hem/haar niet hoor aankomen. En denk eens aan het volgende: stel dat iemand met een rolstoel wilt deelnemen, in de pits betekent dat een verplichte minimale ruimte tussen de rijen werktafels... Robot Wars moet toch toegankelijk kunnen zijn voor iedereen !

Sorry dat ik een beetje doordraaf maar het kwam gewoon net bij mij op.
Ik vind dat we het dan ook nog eens moeten hebben over het meenemen van dieren in de pits. Critter bleef steeds in de weg lopen wat erg lastig is als je je spullen en een robot op de werkbank wil plaatsen. Ik heb gevragen of je jouw spullen wat wou opschuiven, wat je ook netjes gedaan hebt. Mijn dank daarvoor, maar een drinkensbak 20cm opschuiven maakt het verschil niet.
Omdat critter steeds voor mijn voeten liep heb ik die maar in een hoekje gezet waarbij ik nog van iemand commentaar kreeg. Kweet niet meer van wie.
Die hond heeft geen enkel idee van wat gevaar is. Er kan makkelijk iets van een tafel afvallen of een zijwand van de arena omvallen bij montage/demontage.
Als kinderen onder de 6 jaar niet de pits inmogen, dan lijkt het mij eigenlijk logisch dat dieren dat ook niet mogen. Hoe lief ze ook zijn.

Iig ik ben blij dat ik de BBQ op de campus niet meegemaakt heb. 2 jaar geleden beviel mij het vlees niet goed, dus ik heb nu thuis maar met de familieBBQ meegedaan. Ik heb goed gegeten, maar de BBQ bij Marco was beter. Marco, mijn complimenten!!! Het was heerlijk.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Aug 02, 2004 11:11 pm

Greasy claw Ruud wrote:
Bugs wrote:Heeft iemand een papieren versie van de Twentsche Courant? Op internet staat in ieder geval een foto: http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC ... a-,00.html
Hahahahaahhahahaa. Degene die het minst gereden hebben staan nog in de krant ook. 8)
degene die het meest heeft gereden anders ook, trekt het weer een beetje recht he.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon Aug 02, 2004 11:12 pm

pepe wrote:Als jullie maken een andere evenement en willen mijn auto voor reclame, promotie voor DRW gewoon laat me weten.
We gaan 2 dagen naar Hasselt (België) voor demo's. Dat is tijdens een auto-tuning evenement. Ideaal voor je auto en robot dus..... Over 2 weken. Als je dan ook video/dvd met het tv programma hebt kunnen we dat laten zien.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Mon Aug 02, 2004 11:39 pm

WJ wrote:
Greasy claw Ruud wrote:
Bugs wrote:Heeft iemand een papieren versie van de Twentsche Courant? Op internet staat in ieder geval een foto: http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC ... a-,00.html
Hahahahaahhahahaa. Degene die het minst gereden hebben staan nog in de krant ook. 8)
degene die het meest heeft gereden anders ook, trekt het weer een beetje recht he.
Bedoel je binnen of buiten de arena? Een beetje poppen mishandelen, tssss. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Tue Aug 03, 2004 12:10 am

...Vooral die eerste pop zag er zielig uit, al waren die wheelies toch wel komisch :D...

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Aug 03, 2004 9:40 am

Kijk Splinter en RCC2 druk aan het vechten 8)
Image

Door deze knal was de min pool van RCC2 los geschoten :(
Image

Maar ze kregen het klepje voor de link niet open dus dan maar de bovenkant er af :?
Image
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Tue Aug 03, 2004 2:16 pm

Je opmerking klopt Kos en ik apprecieer het ten zeerste. Het was nogal krapjes daar en ik ben niet degene geweest die een opmerking zou gemaakt hebben over het verplaatsen van Critter, integendeel, de plek waar je haar had gelegd was goed en veel veiliger dan waar ik haar eerst had gezet.
Zelfs ik moet wel eens op eigen potentieel gevaarlijk gedrag gewezen worden. In ieder geval laat ik mijn hond nooit ofte nimmer loslopen op een evenement. Zou Leo misschien een maatregel willen uitschrijven qua veiligheid met huisdieren ? Ik ben namelijk bevooroordeeld.

Ik denk dat ik in het vervolg wel zou willen doorgaan met de zendercontrole (toch een belangrijk veiligheidspuntje :wink: ), zit ik lekker stationair en kan ik mijn wafke lekker veilig bij mij houden.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Aug 03, 2004 3:42 pm

Babeth wrote:Ik denk dat ik in het vervolg wel zou willen doorgaan met de zendercontrole (toch een belangrijk veiligheidspuntje :wink: ), zit ik lekker stationair en kan ik mijn wafke lekker veilig bij mij houden.
Goed, graag, heel fijn. Natuurlijk met assistentie wanneer het druk is.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Aug 03, 2004 5:07 pm

Ik heb veel mensen verteld over het forum, tevens is er een e-mail lijst samengesteld. Deze heb ik (nog niet) in mijn bezit. Ik mag officieel als begeleiding geen contact opnemen met deelnemers, maar dat kan iemand van het bestuur wel doen. Een infomail over DRG met sites kan denk ik geen kwaad.
Voor de rest het bouwen was erg geslaagd. Ook was het erg leuk dat op de laatste 2 dagen veel oude deelnemers waren die toch nog even langs kwamen. Als die nou over gehaald worden om te gaan bouwen, heb je denk ik de goede groep.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Aug 03, 2004 6:56 pm

Wat is trouwens kuntstof?

Klinkt erg onaangenaam. :)
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 54 guests