Zijn er al data bekend van Live-events in 2004?

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sat Jan 10, 2004 11:00 pm

moest je die niet inleveren

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Sun Jan 11, 2004 12:02 am

Ik ben zo snel als t licht 8)
hehe, voor hij het door had had ik hem alweer meegenomen...
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Mon Jan 12, 2004 10:56 am

CreepDth wrote:zekers stefan heerste ! niks mis mee hij bracht ons naar de heersendste kroeg van ENSKE !!
En welke was dat dan? Zeker de Vestingbar. Als je dat al de heersendste kroeg vindt.... 't Is niet eens in Enske zelf!

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Mon Jan 12, 2004 12:26 pm

Het is Steven en niet Stefan ;). En als begeleider/coordinator is hij niet echt geschikt in mijn ogen. Heb 2 jaar met hem samen gewerkt en hij heeft behoorlijk stomme dingen gedaan. Het is dat de begeleiders van afgelopen kamp alles op alles gezet hebben om het kamp te organiseren, anders was het niet door gegaan.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Tue Jan 20, 2004 8:55 pm

docproc wrote:
CreepDth wrote:zekers stefan heerste ! niks mis mee hij bracht ons naar de heersendste kroeg van ENSKE !!
En welke was dat dan? Zeker de Vestingbar. Als je dat al de heersendste kroeg vindt.... 't Is niet eens in Enske zelf!
yeps das correct.. kijk en wij zijn tenslotte ook makkelijk gezelligheid maak je tenslotte zelf iets wat te vaak bij mensen ontbreekt :)
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Tue Jan 20, 2004 8:56 pm

Carlijn wrote:Het is Steven en niet Stefan ;). En als begeleider/coordinator is hij niet echt geschikt in mijn ogen. Heb 2 jaar met hem samen gewerkt en hij heeft behoorlijk stomme dingen gedaan. Het is dat de begeleiders van afgelopen kamp alles op alles gezet hebben om het kamp te organiseren, anders was het niet door gegaan.
Ook zal best maar hij is voor ons goed geweest hij zette die gasten aan het werk om drinken voor ons te halen, zorgde dat er goed eten was.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Feb 04, 2004 8:06 pm

Oproep.
Wie heeft een werkende heavyweigth en kan en wil daar dinsdag 2 maart 2004 van 10:00 tot 14:00 in Arnhem een demonstratie mee geven?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Wed Feb 04, 2004 10:11 pm

wat houd het in, waar is het voor, hoe belangrijk is het, etc?

Ik ben best bereid om een dag voor zoiets vrij te nemen, maar dan moet het dat wel echt waard zijn namelijk. Klinkt misschien hard, maar ik heb ook verplichtingen zoals je zult begrijpen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Feb 04, 2004 11:25 pm

Het gaat om het opluisteren van de heropening van een gebouw:
Op dinsdag 2 maart a.s. opent de School voor Techniek, onder deel van het ROC Rijn IJssel opnieuw haar deuren voor de cursisten na een grondige renovatie van het gebouw.
Omdat het erg kort dag is en er in Tilburg ook niet zo veel robots waren willen we eerst weten of er mensen en robots (en een arena) beschikbaar zijn, voor we erop in gaan.
We zullen in ieder geval proberen onkostenvergoeding te regelen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Thu Feb 05, 2004 7:15 am

12 en 13 Juni, groot D&W treffen in Essen, onder de auspiciën van de German Roboteers Assocation. Duitsland dus.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Feb 05, 2004 8:25 pm

wel superbruut gewoon alleen is Arrow Classic Rock dan ook dus ik zit stevig te twijfelen.. en ik denk meer van ons :) maargoed ik zal er nog eens een paar nachtjes over slapen.. braadworst met zuurkool en bier heerst natuurlijk wel :D
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Thu Feb 05, 2004 9:10 pm

Waarschijnlijk kan ik niet mee komen naar dat event in duitsland. Ik zit dan nog met mijn stage en ik kan dan gewoon moeilijk 2 zaterdagen achter elkaar thuis niet werken. Het weekend daarna zit ik dan in Newark.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Thu Feb 05, 2004 10:08 pm

Ik wil best gaan, maar dan moet ik met iemand mee kunnen als KOS niet gaat :)

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Thu Feb 05, 2004 10:26 pm

CreepDth wrote:wel superbruut gewoon alleen is Arrow Classic Rock dan ook dus ik zit stevig te twijfelen.. en ik denk meer van ons :) maargoed ik zal er nog eens een paar nachtjes over slapen.. braadworst met zuurkool en bier heerst natuurlijk wel :D
HE, al ga je alleen voor het event en neem je de rest als extra's, zo moeilijk kan die keus niet zijn.
Euhm...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests