Mogelijk permanente UK arena !

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Ben je geïnteresseerd ?

Ja !
14
78%
Nou nee, eigenlijk niet...
1
6%
Het kan me niet schelen.
3
17%
 
Total votes: 18

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Mogelijk permanente UK arena !

Post by Babeth » Tue Nov 25, 2003 4:08 pm

Dit bericht komt van Roaming Robots:
Guys,

I have been offered a chance to embark on a new exciting venture, but require feedback from the community before any further progress is made.

Although out of the way, we have on offer an old nightclub in Mapplethorpe, in the main drag in a prime position, of which is a perfect building for the development of a true class 1 permanent arena. (Yes permanent)

The proposal:

Fully enclosed makrolon covered sides and roof arena, with plenty of hazards, raised driving control pod, with tiered seating of approx 300 / 400 in the surrounding viewing area.

Opportunity for those wanting friendly fights / testing sessions all year round, when ever not in use by other things.

A possibility of large events, bringing in the tourists from the surrounding areas.
And for the robots attending, a two day event, with travel expenses covered, and a visit to the bar underneath on the Saturday night.

This is very much dependant on roboteers interest and feedback, however has the potential to be very successful.

Ideas, thoughts, and suggestions most welcome, to make this a better proposition for all.


Jonno - Roaming Robots
Shane Swan - Team Kais
Mablethorpe is niet ver van Nottingham.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Tue Nov 25, 2003 4:38 pm

Erg leuk, maar wat kunnen wij ermee als het in de UK is? Want geldt die reiskostenvergoeding ook voor buitenlandse deelnemers?

Voor de rest natuurlijk geniaal voor de engelse roboteers.

WMC
Posts: 91
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:13 pm

Post by WMC » Tue Nov 25, 2003 5:15 pm

Zie docprocs mening.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Tue Nov 25, 2003 5:57 pm

Ik denk dat het zeker een leuke optie is. Vooraal met de grote hoeveelheid spinners. Het is alleen een beetje duur om er naar toe te gaan :(
Niet dat dit ons tegen houd :)

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Tue Nov 25, 2003 6:32 pm

Zie WMC's mening.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Tue Nov 25, 2003 6:47 pm

Tja, aangezien we in Nederland(of België) nog geen arena hebben op het formaat van de Roaming robots arena of beter(wat wel het idee is.. een Klasse 1 arena. dus beter dan de Mentorn arena), en de economie niet zo denderend loopt dat firma's er een paar 1000 eu willen tegenaan gooien om ons verder te helpen is dit idee het beste dat we tot nu toe hebben. Zeker voor de Spinnerboy's onder ons die anders bijna nergens veilig aan de bak komen.

Ook, de mensen die hieraan werken vragen dat ze de steun krijgen van de "Roboteers Community".
Vandaar dat Babs het hier gepost heeft.
Maar tot nu toe kan ik concluderen dat de Nederlandse zuinigheid hard toeslaat.(niet dat er geld gevraagt word...)
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Tue Nov 25, 2003 6:51 pm

maar wat bedoelen ze PRECIES met steun : geld , hulp tijdens evenementen , aanwezig zijn als roboteer met robot , ...............?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Tue Nov 25, 2003 6:54 pm

Wat gevraagt word is eigenlijk voor dit moment ideen om het rendabel te krijgen.
Ook donaties worden in dank aanvaard.

Hulp tijdens events is nooit weg, en robots. Ik vrees dat je er snel bij moet zijn wil je erbij kunnen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Wed Nov 26, 2003 11:39 am

Zoals er in de posting staat lees ik het als dat zij een geschenk uit de hemel voorstellen en vragen of iemand dat leuk lijkt. Ja tuurlijk, iedereen wil dit toch? Er is niemand die dit niet wat lijkt.

Maar goed, dan nog blijft het dat dit in de UK is. Wat voor hulp kunnen wij bieden? Geld, simpel, maar wat krijg je er voor terug? Ideen, OK, waar sturen we ze naar toe?

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Wed Nov 26, 2003 12:48 pm

Ze willen ook weten hoeveel mensen er potentieel gebruik van zouden willen maken. Als er maar 4 man en een paardekop op af komt dan is het een zinloze investering.

Als je soms denkt dat het ver weg is, voor een deel van de Engelse roboteers zijn live events behoorlijk ver en prijzig... we kennen mensen die meer dan 600 km moeten rijden om mee te gaan doen. Ze zijn het gewoon gewend om lange afstanden af te leggen en veel benzine te slurpen. Wij nu ook.

Je kunt je ideeën en suggesties altijd kwijt aan Jonno van Roming Robots ( roamingrobots@yahoo.co.uk ) of aan mij (dan stuur ik ze netjes door).
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Wed Nov 26, 2003 2:45 pm

Babeth wrote:Of aan mij (dan stuur ik ze netjes door).
...met meteen een kritische spelling check? :lol: ...

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Wed Nov 26, 2003 4:47 pm

Babeth wrote:Ze willen ook weten hoeveel mensen er potentieel gebruik van zouden willen maken. Als er maar 4 man en een paardekop op af komt dan is het een zinloze investering.
Babs, als je hiermee Mario, jou, Carlijn en stefan bedoeld, dan neem ik die paardekop toch serieus op als belediging. :evil:

Bovendien is het paardehoofd.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Wed Nov 26, 2003 5:29 pm

Babs doelde niet op de hardcore UK gangers, maar op de grote groep.
Als er maar een handvol roboteers voor te vinden is om een permanente arena in een achterafstadje in de UK te plaatsen, dan is het niet de moeite om er in te investeren.

Er zijn ook UK roboteers die een permanente arena toejuichen,maar de "afgelegen" ligging nu al becritizeren, betreuren en gewoon ongepast vinden.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Nov 26, 2003 7:52 pm

Babeth wrote:Als je soms denkt dat het ver weg is, voor een deel van de Engelse roboteers zijn live events behoorlijk ver en prijzig... we kennen mensen die meer dan 600 km moeten rijden om mee te gaan doen. Ze zijn het gewoon gewend om lange afstanden af te leggen en veel benzine te slurpen. Wij nu ook.
Hmmz 600 kilometer.. das ( bij een dure wagen ) 60 liter diesel.
60 Maal .7 cent is. uh.. 42 euro aan diezel.
Ok in het feit van wj mischien 165 euro aan benziene..
Maare van hier naar de uk ?
Sorry . Als iedereen die daar heen wil de transport kosten/overtocht kosten 1 jaar spaart( stel dat je 3 keer gaat) hebben we voldoende om een eigen arena te bouwen.

Sorry babs, het idee is geweldig.. Maar te ver weg om 10 keer per jaar te bezoeken.
WIJ hebben er weinig aan.,

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Nov 26, 2003 11:55 pm

Jeroen wrote:Als iedereen die daar heen wil de transport kosten/overtocht kosten 1 jaar spaart( stel dat je 3 keer gaat) hebben we voldoende om een eigen arena te bouwen.
Mijn idee, ongeveer.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 59 guests