Schouwburg Tilburg

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Schouwburg Tilburg

Post by kos » Wed Nov 19, 2003 8:51 pm

Ik zoek werkende robots, het liefts heavyweights om op vrijdagavond 12 december een aantal demo's te geven tijdens een happening in de Schouwburg Tilburg. Andere gewichtsklassen zijn ook welkom, maar de voorkeur gaat uit naar heavy's. Wil degene die interesse heeft en wil/kan komen, mij dat even laten weten doormiddel van hier te posten of een mailtje te sturen? Alvast bedankt.

kos_ak45@hotmail.com

Dit moet ik voor volgende week vrijdag weten, om te laten bepalen of er wel of geen arena'tje komt zoals bij de opendag op het ROC afgelopen januari. Anders geen gevechten :(

Hieronder het mailtje dat aan mij gericht was.
Ha jeroen,
De manifestatie waar het over gaat heette eerst: Tilburg treffend, maar die naam komt te vervallen. Er is alleen nog geen andere.
vrijdag 12 december, vanaf 19.30 uur. Schouwburg tilburg.
De hele schouwburg hebben we in gebruik.
Initiatiefnemer: gemeente tilburg.
Doel: synergie tussen de verschillende sectoren in tilburg (onderwijs, sociale kant, ondernemers, cultuur, overheid) bevorderen door ze met elkaar kennis te laten maken.
De sector onderwijs gaat van start, op 12 december. Volgende jaren komen de andere sectoren aan de beurt, maar nu gaat het onderwijs zich dus presenteren aan de andere sectoren. Presenteren met opvallende, verrassende initiatieven die op de diverse scholen te vinden zijn. Bij voorkeur gericht op samenwerking met andere sectoren of scholen.
Omdat de sector onderwijs van start gaat is de iniitatiefnemer wethouder voor onderwijs Hugo Bakx (PvdA). Hij heeft voor overleg uitgenodigd: DRP, ROC MB, SOM, Jozefmavo, Universiteit van Tilburg, Conservatorium, ik geloof vooral op persoonlijke titel, dus hij heeft mensen gevraagd die hij kende. Voor het roc heeft hij Peter van Ierland gevraagd, die heeft mij gestuurd.

Het programma is globaal:
ontvangst vanaf 19.30 uur, circuleren door het gebouw onder het genot van hapjes en drankjes tot 21.00 uur, daarna is er in de grote zaal een centraal gebeuren (toespraak, prijsuitreiking), daarna feesten.

Het gaat dus om die anderhalf tot twee uur tussen 19.30 uur en 21.00 uur, dan circuleren de genodigden door het hele gebouw waar op verschillende plekken (eilanden) bezienswaardigheden te bezichtigen zijn. Al neerwerkend neemt men daar kennis van, knoopt een praatje aan, neemt een slok, gaat weer eens ergens anders kijken.
Als we in die tijd bijvoorbeeld 3 'gevechten' van een paar minuten kunnen laten zien in de arena, met aankondiging in het gebouw: haast u naar de arena want over enkele minuten gaat robot (?) de verschikkelijke man van staal zijn tegenstander (?) te lijf. En in de tussentijd kleinere voorstellingen, en leaflets uitdelen met toelichting.
Omdat jij bent doorgestroomd van mbo naar hbo pas je mooi in de doelstelling van de avond, vind ik.En het is spectaculair
genoeg om flink wat aandacht te trekken. Als Hogeschool brabant zich ook wil manfesteren rondom de arena gaan we daar zeker aan werken, dat moet te doen zijn. En op monitoren banden laten zien van eerdere gevechten - mooi!

Maar je begrijpt, als we dit aankondigen dan moeten we wel leveren, we moeten echt zeker weten dat we een robotgevecht kunnen laten zien, die avond.

Als je andere mensen laat komen (tegenstanders) dan kunnen we wel praten over een onkostenvergoeding e.d., maar in bescheiden mate.
Oke?

Groeten,
gerard sanberg
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Wed Nov 19, 2003 10:05 pm

Ik kan er zijn met Pizzabox. Mensen die er willen komen, maar niet zo laat naar huis willen rijden, kunnen bij mij op de kamer blijven slapen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Nov 19, 2003 11:16 pm

ja ik wil!

Tijd om impact te testen.
Nog tegenstanders?
( ik zal de bijl op halve kracht laten draaien anders durft niemand)

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Nov 19, 2003 11:37 pm

Heb wel zin. Even Scrap poetsen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Nov 19, 2003 11:48 pm

MJM wrote:Heb wel zin. Even Scrap poetsen.
Ik vroeg om tegenstanders. Geen robots die van blik gemaakt zijn. Daar mep ik te snel doorheen..

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Nov 19, 2003 11:51 pm

Begin dan te slaan zodra Scrap in de arena gezet wordt, anders ben je altijd te laat.
Zo KOS, nu kom ik zeker!
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Nov 19, 2003 11:53 pm

nee.. kijk met een krome flipper arm kan je niet flippen..
Sterker nog met een bijl door je elekrta al helemaal niet

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Nov 19, 2003 11:57 pm

Bij mijn elektro kom je niet, ik rij dus altijd rondjes om je robot en onder je te trage bijl door.

@KOS: komt er een PC-wand om de stukken van Impact tegen te houden?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Nov 19, 2003 11:58 pm

Jeroen wrote:( ik zal de bijl op halve kracht laten draaien anders durft niemand)
Anders valt ie uit elkaar zeker?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Wed Nov 19, 2003 11:59 pm

rondjes rijden terwijl je vast zit tussen mijn 2 klauwen dacht het niet,,
btw vergeet niet dat ik ook een snele machine heb,,

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Thu Nov 20, 2003 12:01 am

@MJM :D

Nee er komt geen pc wand voor brokstukken, dus we zullen wel de veiligheid goed in de gaten moeten houden. Ik weet niet hoe krachtig jeroen zijn bijl is, maar op halve kracht lijkt mij een goed idee, desnoods 1/3 kracht ofzo? Ik ben nu ook aan het uitvogelen hoe ik TAN op lagere druk kan laten werken.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
blackbeast
Posts: 64
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:59 am
Contact:

Post by blackbeast » Thu Nov 20, 2003 6:15 am

Lijkt me een mooie gelegenheid om BB2 weer eens van stal te halen.
Wij doen mee.

Tom

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Thu Nov 20, 2003 8:25 am

TAN op lagere druk ? Waarom ? Doet toch geen schade.
Scrap zal wel weer vast komen te zitten op de zijwand, Impact zal wel weer niet verschijnen omdat Jeroen moet werken, TAN zal wel weer uitvallen, Brutus zijn accu's zullen er waarschijnlijk wel weer uitvallen, Alien Destructor zal wel weer een paar lekke banden krijgen...

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Thu Nov 20, 2003 10:13 am

... en WJ's auto zal wel weer in beslag genomen worden dus die komt ook niet :P

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Thu Nov 20, 2003 3:19 pm

en wj komt niet , want die heeft geen robot meer !!!
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 47 guests