Schouwburg Tilburg

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zenith
Site Admin
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:58 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zenith »

Impact ziet er kewl uit zo...eerste keer dat ik de nieuwe zie :)

Meer spinnerproof? ;)
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

flex schreef:Als is dat arenatje zo zie op de foto's was hij redelijk... als zijn er diverse robots die dwars door de wand zouden rijden. Hadden ze het geld dat die arena koste niet beter aan de DRG kunnen overmaken en dat wij de demo arena daar heen brachten? Hadden we ook de nodige reparaties vergoed gehad....
Maar hoe was de reaktie van het publiek en de organisatie?
Hmm flex geen enkele robot zou door de wand heen rijden. Mischien na 5 pogingen.
Naa de eerste reperatie van de arena was hij sterk genoeg.

Maare vergeet niet dat zoon arena weinig kost .gebouwd door studenten met matrialen van de hoge school (of was het nu roc? )

Ene we stonden daar op de derde verdieping. wees blij dat drg niet hoefde te komen.. te veel trappen!!

Reacte van het publiek was goed. En de organisatie ook.

Hmm Z ik denk niet veel meer spinner proof.
Maar goed. meer wapens en sneller als de eerste impact
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

wat was het? 18mm multiplex? AD / Gepack met een aanloopje en er zit een goed gat in de muur...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Als ik me niet vergis dan waren het 2 lagen van ongeveer 15mm multiplex. De platen hielden het uitstekend, alleen de balken erachter niet. Ook zaten er maar amper schroeven in. Over de lengte van 4m zaten er misschien 4 schroeven door de balkjes in de vloer geschroefd, dat was veels te weinig. Na een aantal kleine aanpassingen was de arena voldoende op sterkte, hoewel de balk die al gebroken was later op een 2e plek doorbrak.

En het is gebouwd door de afdeling bouwkunde van het ROC. 500 euro voor de demo arena vonden ze te duur. Deze arena is goedkoper en is gebouwd met de bedoeling om die 30 januari bij de open dag van de school te gebruiken. Maar ik neem aan dat ze nu wel geleerd hebben waar we mee bezig zijn.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

flex schreef:wat was het? 18mm multiplex? AD / Gepack met een aanloopje en er zit een goed gat in de muur...
2* 15/18 mm
ik ben er van overtuigd dat ad in 4 meter niet voldoende aan-loop kan nemen om een gat te maken. sterker nog storm lukt dat vast geneens.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

OK. Beter..
Multiplex is ook wel wat steviger dan die plywood platen van de demo arena...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...