28 April Antwerp convention 2013

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door MJM »

Wil iedereen zich uiterlijk maandag inschrijven. Ik heb voldoende tijd nodig om de toernooischema's en naamplaatjes in orde te maken.

@Jeroen: Welke planning en standindeling zijn er? Kan ik er nog iets aan doen?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Kees
Berichten: 69
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 9:01 pm
Locatie: Wormerveer

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Kees »

Mischa, ik ga een busje huren.
Er is nog wel wat ruimte over.
Dus je kan wat spullen bij mij langsbrengen.
We gaan zaterdagmiddag naar antwerpen.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door flex »

Hoelaat kunnen we zaterdag terecht voor het opbouwen?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Jeroen »

Esther schreef:Is er in Antwerpen ook de mogelijkheid robots te testen in de arena?
Kunnen jullie je ook inschrijven via www.robotgames.nl ? Dan stuur ik de deelnemers info.

@ iedereen, zaterdag opbouwen vannaf 13.00, ik moet dit nog bevestigd krijgen vanuit de organicatie maar ik ga er vanuit dat dit geen probleem is.

Daarnaast, gezien mijn te drukke schema haal ik zowel gravity als Xbot uit de lijst, ik zie het niet gebeuren dat ik deze week nog iets rijdends krijg,sowiezo was het de bedoeling dat gravity vervangen werd door TMHWK... Maargoed, Kees en of team RCC kunnen jullie een heavy meenemen voor wat demo doeleinden voor de gevechten? TAN is er sowiezo bij.
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Mischa »

Ik ben er vanaf zaterdag bij. Ik heb een slaapplaats bij Mario en Babeth, waarvoor alvast dank!

@ Marien, we kunnen dan eventueel samen naar de wedstrijdschema's kijken. Ik verwacht PresseR en PusheR mee te hebben, maar geen idee of ze de competitie halen. Ik zit bomvol deze week dus ik vrees dat ik de zooi onbekeken meebreng en ter plaatse moet zien wat er nog werkt. Amok van Y komt ook en ik breng Black ook nog mee. De laatste twee verwacht ik competatief te zijn. Deze info voor je naamplaatjes.

@Niels, wij hebben nog contact over laden van mijn spullen en de tijd dat ik je zaterdag tref. (sms over het snijwerk nog gekregen?)

Tot dan!
Hoe dan?
Gebruikersavatar
wisefire
Berichten: 228
Lid geworden op: do aug 25, 2005 3:40 am
Locatie: Schagen

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door wisefire »

ik had het al geroepen dat ik kwam misch. maar dank dat je het nog ff meldt. Daarbij is het wel handig om aan te geven dat amok al een lange roestige tijd in een boom hangt, daarom neem ik Havoc mee.

Mario, had je nog gekeken of het allemaal kon? ander moet ik namelijk overnachtingsplaatsen gaan regelen. desnoods neem ik n tentje mee. weet niet of je een tuin hebt waar die in kan staan.
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door maddox »

wisefire schreef:ik had het al geroepen dat ik kwam misch. maar dank dat je het nog ff meldt. Daarbij is het wel handig om aan te geven dat amok al een lange roestige tijd in een boom hangt, daarom neem ik Havoc mee.

Mario, had je nog gekeken of het allemaal kon? ander moet ik namelijk overnachtingsplaatsen gaan regelen. desnoods neem ik n tentje mee. weet niet of je een tuin hebt waar die in kan staan.
Als jullie matras en slaapzak meenemen, stapelen we jullie wel.
Ruimte is het punt niet, als je weet dat we eens met een dozijn in Leo's woonkamer hebben geslapen.

Ik hoop dat er geen vegetariërs bijzijn, Babs gaat Bacon Explosions samenbreien.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Esther
Berichten: 81
Lid geworden op: di nov 27, 2012 1:25 pm

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Esther »

Jeroen schreef:
Esther schreef:Is er in Antwerpen ook de mogelijkheid robots te testen in de arena?
Kunnen jullie je ook inschrijven via http://www.robotgames.nl ? Dan stuur ik de deelnemers info.
Done :)
We don't stop playing because we grow old,
we grow old because we stop playing

- George Bernard Shaw -
Kees
Berichten: 69
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 9:01 pm
Locatie: Wormerveer

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Kees »

Ik neem AD en Radbot ook mee
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door MJM »

Ik begin een aardig overzicht te krijgen, maar @Flex: heb jij als Flexvalves een robot (406) ingeschreven, of is dit "verkeerd" in de lijst verschenen?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door flex »

Je wilde toch ook dat we ons opgaven tbv deelnemer info? Had ook geen bot's opgegeven. en bij de opmerkingen e.e.a. vermeld. Vandaar.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Carlijn »

Helaas is het niet gelukt om de robots gereed te krijgen en dan ga ik toch liever naar onze familiedag. Iets staat wel gereed, die mag opgehaald worden dat iemand anders ermee kan rijden. We moeten dan wel even kijken dat ik hem uiterlijk maandag retour krijg, aangezien ik wel naar Bochum wil gaan en dan dinsdag heb om evt schade te herstellen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Jeroen »

Carlijn, ik wil iets wel ophalen en terug brengen.
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door Jeroen »

Trouwens @ iedereen die wil komt opbouwen, ik heb vandaag het verzoek gekregen om om 11 uur te starten. De zaal moet uiterlijk om 16.00 gesloten worden zaterdag.
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: 28 April Antwerp convention 2013

Bericht door maddox »

Ik haal dat niet. Krijg geen vrij op vrijdag.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.