Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Carlijn »

Zoals ook al in de agenda aangegeven is er in het weekend van 11/12 september weer een MMM.

Wie komen er en wie willen er blijven slapen?
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door maddox »

Team RRC gaat al zeker, en we gaan boeken bij Tryp Bochum-Wattenscheid.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door leo-rcc »

Beetje weinig inschrijvingen als ik het zo eens bekijk. Hopelijk word dat wel wat meer.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door MJM »

Ik moet eerst een paar robots gereed hebben, daarna schrijf ik me pas in. Het plan is er alleen zaterdag te zijn.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door MJM »

Ik / wij zijn ingeschreven. Wie komen er nog bij?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Carlijn »

Ik kom ook (alleen zaterdag), ff dit weekend kijken welke robots ik gereed krijg en dan inschrijven
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door maddox »

Team RCC gaat helaas niet compleet naar MMM X, Ilyama heeft teveel werk, dus we hebben 1 slaapplek met ontbijt over.

Helaas/gelukkig wil dat wel zeggen de kamer te delen met Leo.
Andere optie, en alleen indien en als kunnen Babs en de "andere dame" 1 kamer delen, dan snurk ik Leo wel wakker...
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door MJM »

GRA sluit de inschrijving hiervoor op 4 september.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Mischa »

Helaas vanaf deze kant wederom geen deelnemers.... Niets ernstigs, gewoon tijd te kort.
Hoe dan?
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door MJM »

Noem dat maar "niet ernstig"...
10 DRG robots zullen er wel zijn :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Babeth »

Zaterdag is mijn verjaardag en dan is er... taart !
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door leo-rcc »

Ik had al iets gepost in het blij dat het er uit moet topic.

MMM10 was een erg leuk evenement geworden met serieus leuke gevechten. Het is lang geleden dat ik zo'n plezier had in het vechten met robots.

Felicitaties gaan naar Dirk Antwerpen die met Adrenalin bij de featherweights won en met Enigma bij de raptor klasse, en naar Shaleen voor zijn overwinning in de Antweight klasse.

Ons team is 2e ge-eindigd met Kashei, erg verrassend, ik had niet verwacht zo ver te komen. Er waren ook geen noemenswaardige problemen, de accu's houden het goed en de tandwielen draaien prima. Wel lopen we de tandwielen na elk gevecht na om te zien of er geen borging los komt en zo ja draaien we die weer vast. Buiten dat is het een kwestie van laden en rijden. De motor word behoorlijk warm, maar hij houd het verder wel al stinkt hij wel een beetje.

Hannibalito 3 werd overall vijfde met 1 win, 1 tweede plaats, en 1 vierde en laatste plaats. Op zich spijtig want ook die robot deed niks fout. Ik had hem mee genomen naar Rick om daar de Scorpion XXL opnieuw te calibreren, en dat heeft al het verschil gemaakt, hij rijd nu weer als vanouds.

Katjusha was ook goed bezig, won zo'n beetje elk gevecht vrij gemakkelijk. Alleen in de finale met Giftzwerg van Dirk Antwerpen en Dredger van Shaleen, kwam ik tussen die 2 in te zitten en met draaiende schijf ondesteboven knalde Katjuscha zichzelf knetterhard de arena uit, waarbij een wiel en de lipo accu los van en uit de robot vloog. Katjuscha derde, Giftzwerg tweede, Dredger eerste. Ongeveer een uurtje na de finale reed Katjuscha weer waarbij ik het meeste werk had om de JST connector weer vast te zetten op een plek waar ik er ook echt bij kan om de lipo in te steken.

Carlijn en Marien waren druk in de weer, en ook zij konden redelijk meedraaien met de rest, al moest Gator van Marien en Sean het wel ontgelden tegen Enigma, waarbij ik denk dat Gator zelfs even het dak heeft geraakt na een klap van die spinner. Resultaat, 2 motoren om zeep.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door maddox »

Ik moet wel eerlijkheidshalve melden dat de 5de plaats van Hannibalito III mijn schuld is. In 1 van de gevechten moesten H III en Kashei tegen elkaar uit. Aangezien Leo maar met 1 machine tegelijk kan rijden, viel de taak van het besturen van de iets tragere H III aan mij. Helaas heb ik misschien 20 minuten RC bediende voertuigen ervaring. Dus na een flip en een tuimel, lag H III in de pit. Had Rick met H III gereden was de 2de plek een gedeelde geworden , of 2 en 3 naar gelang welk van de 2 machines de "beslissende partij" had gewonnen voor die plek.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Babeth »

Ik hoop de foto's morgen online te hebben, anders woensdagnamiddag (tja, werk...). Er zitten een paar heeeeele mooie bij, vonkenregens van 't-kan-nie-meer en rondvliegende stukskes robot. Ook een paar filmpjes gemaakt (primitief met 't kodakske), helaas niet de hele arena-oppervlakte kunnen bestrijken waardoor we bijvoorbeeld de Titanenworsteling aan het einde van het Duel Der Bijlen niet kunnen zien (Kashei won omdat de ander de put in tuimelde...).
Enkele gevechten waren zo hilarisch (vooral bij de ants) dat iedereen gewoon in een deuk lag. Er waren heerlijk ouderwetse MAMA!-momenten... en nog heerlijker ouderwetse schraap-de-stukskes-bij-elkaar momenten. :mrgreen:
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Mad Metal Machines 10 - 11/12.09.2010

Bericht door Carlijn »

Mijn foto's geupload op facebook, hopelijk werkt deze link:
http://www.facebook.com/pages/dutch-rob ... 7475255756
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl