25 oktober 2009 - Leidschendam - FW, RW - FCC

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Flatliner
Posts: 159
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:38 am
Location: Germany
Contact:

Post by Flatliner » Sat Oct 24, 2009 9:16 pm

Ich habe heute den ganzen Tag an Adrenalin gearbeitet, ich bin dabei !
www.wettkampfroboter.de

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sat Oct 24, 2009 9:42 pm

Schön!!!
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Sun Oct 25, 2009 8:59 pm

Het was een erg leuk event! Alles is voorspoedig gelopen en er zijn naar mijn mening drie zeer mooie sessies gehouden. Er was zeer veel publiek en veel interesse naar de robots zelf. Enkel jammer dat de arena zo hoog stond, waardoor veel kinderen niet goed mee konden kijken.

Toppie, voor herhaling vatbaar!
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
wisefire
Posts: 228
Joined: Thu Aug 25, 2005 3:40 am
Location: Schagen

Post by wisefire » Mon Oct 26, 2009 2:07 am

ik heb uitzonderlijk genoten, kreeg bijna het originele robotwars(in engeland) gevoel terug, drommen met mensen zowel bij de pits als bij de arena. en ook bij de mechaknights, heel veel interesse zowel voor de feitelijke techniek als voor de "cool 't heeft 'n wapen"factor.

ook hebben we onze nieuwe aanwinst MessMaker van Jelle mogen verwelkomen zoals alleen mede-robots/roboteers dat kunnen, MET SCHADE!!!! MUHAHAHAH.. ahem..

het weer viel alles mee, zon gehad, geen regen.. we zaten gelukkig wel onder een dakje, dus een beetje regen had niet eens erg geweest.

de arena heeft nog nooit zo zuiver gestaan, een uitermate vlakke vloer, gecombineerd met het feit dat de vloer als eerste werd gelegd, resulteerde in een arena die zeer prettig reed, ondanks de toch iet wat gehavende vloer.

Als roboteer had je goed zicht op het slagveld, als publiek iets minder.. dit doet me echter denken aan de derde regel van het spel brockian ultra cricket van de hitchhikers guide to the galaxy
Rule Three:

Put your team and the opposing team in a large field and build a high wall round them.

The reason for this is that, though the game is a major spectator sport, the frustration experienced by the audience at not actually being able to see what's going on leads them to imagine that it's a lot more exciting than it actually is. A crowd that has just watched a rather humdrum game experiences far less life-affirmation than a crowd that believes it has just missed the most dramatic event in sporting history.
ik denk dus dat het publiek ook met grote teugen heeft genoten. ze gingen zelfs wachten op de tribune totdat de volgende wedstrijden weer kwamen.

ook heeft mijn muziek nog even gedraaid, en heb zelfs nog een klein live optreden gegeven, en heeft de announcement voor het eerst gespeeld. volgende keer kijken hoe ik het geluid van mijn laptop op kan krikken in vergelijking met de microfoon.

daarna arena weer ingeladen, lekker gegeten en lang gezeten, heel gezellig.

wij, mischa dennis en ik, zijn toen nog flex en kees achterna gegaan, om de polycarb platen uit te laden.

en nu maar snel me nest in, deze hobby is geweldig, maar je wordt er wel moe van :P
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Oct 26, 2009 7:41 pm

De foto's die mijn vader heeft gemaakt staan nu bij Bugs. Het formaat is klein gehouden, als iemand een groter formaat wil van een bepaalde foto laat het mij dan weten dan mail of post ik die wel op een van mijn websites voor download.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Oct 26, 2009 8:34 pm

http://www.bugs.nl/media/album/index.ph ... wtbGVvLw==

Met dank aan Bugs voor het snel verwerken.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon Oct 26, 2009 9:47 pm

Ik vind dat we dat gisteren met ons allen goed gedaan hebben. Het was gezellig, de robots waren goed en betrouwbaar, de gevechten (en dus de show) spectaculair. Leuk dat we er een nieuwe roboteer en 2 nieuwe robots bij hebben.

Het opzetten en afbreken van de arena ging niet slecht maar het is veel werk en zeer vermoeiend. Maar als 'ie eenmaal staat is hij stevig en veilig. Zelfs als er robots tegen het dak geschoten worden.

Niels was de hele dag arena-marshal, volgens mij probleemloos, en met Kos jury, wat soms wel erg zwaar was :-)

Dirk, gratuliere mit wieder ein erster platz.

Ik hoop dat iedereen alle schade voor, of in, Leeuwarden kan herstellen. Dan kunnen we er 8 november weer tegenaan.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Jan 19, 2010 10:28 pm

Filmpje van toeschouwer:
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] and 52 guests