18/19 April 2009, Live event in Nederland, Walibi terrein !

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Locked
WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

18/19 April 2009, Live event in Nederland, Walibi terrein !

Post by WJ » Fri Nov 07, 2008 10:53 am

houd deze datum vrij waarde mensen, en zorg voor een stapel heavyweights !!!

Ik ben druk bezig mensen gemotiveerd te krijgen om hier een 40-tal robots te krijgen. Er zijn al engelsen zeer geinteresseerd, zou een mooie mogelijkheid zijn om nederland als robotland weer op de kaart te krijgen, na de laatste 3 gecancelde events...

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Fri Nov 07, 2008 11:06 pm

mooie target om Flextreme2 voor af te maken...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sun Nov 09, 2008 9:44 am

Precies !

en als meerdere mensen er nu zo over denken, kan nederland mischien weer eens een paar robots af hebben !

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sun Nov 09, 2008 10:18 am

...Hoeveel zekerheid kent dit evenement? Ik zit redelijk op zwart zaad maar wil wel gaan bouwen. Ik heb geen zin om me lichtelijk in de schulden te steken voor iets wat niet 90% zeker is...

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Re: 18/19 April 2009, Live event in Nederland, Walibi terrei

Post by Mischa » Sun Nov 09, 2008 8:46 pm

WJ wrote:na de laatste 3 gecancelde events...
wordt dit de vierde?
Hoe dan?

team ODT
Posts: 312
Joined: Tue Sep 09, 2003 9:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by team ODT » Sun Nov 09, 2008 11:33 pm

Nou.... laat ik dan maar wat positiever reageren. Naar alle waarschijnlijkheid staat übervolt (upgrade) dan wel klaar.
blog my spot or spot my blog
http://art-oddities.blogspot.com/

wat voor snelle auto bouw ik.....
http://1302rs.blogspot.com/

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Nov 10, 2008 10:50 pm

Gelukkig zijn de meeste uk-ers wel wat positiever.
Het is juist deze instelling waarom nederland practisch niets presteert op dit gebied.

Zoals iedereen zelf ziet, is niemand hiero echt gemotiveerd om zo'n evenement neer te zetten.

Zolang DRG niet officieel reageert, met zoiets als een prijs voor een arena ofzo, moet ik helaas ook wazig blijven over het totstandkomen van dit evenement.

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Tue Nov 11, 2008 1:07 am

Perolito is al lang klaar voor

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Tue Nov 11, 2008 9:27 am

Maar WJ, je presenteerd dit zo ineens uit het niets zonder verdere informatie. Ik had dan eerder verwacht dat er een min of meer officiele (onder voorbehoud) aankondiging van DRG zou zijn. Regel je dit nu op eigen houtje of wat? En met welke arena dan? En waar trek je 40 heavyweights vandaan? Zoveel hebben ze er in Engeland volgens mij al niet meer. Ik vind het nogal wazig als ik zo vrij mag zijn en wazigheid is de eerste stap naar afblazen.

Neemt niet weg dat als er een evenement is waar ik kan rijden (ook spinnen?) ik er bij zal zijn.

En wat betreft DRG, die timmeren momenteel hard aan de weg en het ziet er allemaal best gunstig uit. Over motivatie niets te klagen.
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Tue Nov 11, 2008 9:43 am

WJ, de DRG heeft meerdere opties open staan welke allemaal serieus bekeken moeten worden. Ik ben het met je eens dat jouw evenement een hele goede impuls kan geven voor de robotsport in Nederland, met name voor de heavies, en de mogelijkheid van evenementen in de toekomst is een serieus argument ten voordele van jouw evenement.

Echter, we zijn wel zwaar afhankelijk van de Engelsen als we dit evenement doorzetten, want zelfs als we nu onze kont in de kribbe gooien krijgen wij hooguit 12 robots binnen Nederland af als er niemand ziek is of op vakantie of om wat voor reden dan ook afwezig is.

De datum die je stelt, zitten er Roaming Robots of Robots Live evenementen in dat weekend of daar in de buurt?

Dat gesteld, als er een evenement komt in Flevoland voor 2 dagen met heavies en dat conflicteert niet met ander DRG zaken, zal ik er zeker zijn met alles wat we rollend hebben.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Nov 11, 2008 1:16 pm

Overigens is zo'n aankondiging als deze, door een roboteer, niet helemaal de juiste methode. Normaal neem je direct contact op met de DRG (Marien c.q. Kees) en draagt de contacten over, voor zover je zelf niet de contact persoon bent. Dan volgt er overleg en offertes e.d. alvoorens er een aankondiging komt.

Een ieder die contacten heeft om een event mee op te zetten wordt hartelijk ontvangen, lijkt mij.
Verder blijven we, en zeker ook het bestuur, vrijwilligers. En moet kan e.e.a. vaak niet tijdens kantooruren geregeld worden.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Nov 11, 2008 2:24 pm

Wat ik begreep is dat DRG al bezig was met onderhandelingen voor een ander event op deze datum. En door dit event (zonder ok van drg) al op fora te posten zet je hun voor het blok.

Ik begrijp dat de communicatie niet soepel heeft gelopen tussen jou en DRG en dat je het daarom zo aangepakt hebt. Maar het bestuur bestaat ook uit vrijwilligers, die het allemaal druk hebben. En zo'n event organiseren is al lastig, helemaal als we niet als 1 groep roboteers samenwerken. Ik denk ook dat dit de reden is dat de nederlandse roboteers zo pessimistisch reageren, zoals je op het fra-forum zegt.

Dit gezegt te hebben; als het evenement niet tegelijk is met een ander drg-event is zal ik er zeker bij zijn met mijn robots.
Ik vind het goed dat er weer wat voor de heavyweights georganiseerd gaat worden en ik denk ook dat je moet kijken om roboteers die (bijna) niet op het forum te komen ook zo vroeg mogelijk te waarschuwen. (Denk bv ook aan het duitse forum)
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Nov 14, 2008 7:05 pm

ik heb 2 maanden geleden al vragen gesteld aan DRG en info opgevraagd, etc. Als ik niets hoor, wat moet ik dan ?
Precies, actie ondernemen. Kijken of er mensen warm gemaakt kunnen worden.

En wat blijkt nu ? Toch weer flink wat engelsen die veel interesse hebben.
Als DRG zelf een evenement op deze datum had, hebben ze 2 maand de tijd gehad om dat mee te delen. Maar ik heb NIETS vernomen.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Nov 14, 2008 7:24 pm

oh, goed dat je het zegt Carlijn. Als ik dit 2 maand geleden had gehoord, hoefde ik niemand warm te maken.

moderator, gooi maar dicht.

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests