Feather, Raptor en Ant Competitie 29 juni 2008

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Thu Jun 26, 2008 10:07 pm

Mooi, dan neem ik toch nog stukken robot mee.

Leo; je weet wat ik bedoel... dus is het toch goed?
It is just a machine!!!

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Jun 26, 2008 11:02 pm

Zeker, ik doelde ook meer op die heftige coole naam van het apparaat waar een hele marketing afdeling op heeft zitten broeden.

"Wat doet het?"

"Het zuigt tin weg"

"Eureka! Ik heb het!"
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Thu Jun 26, 2008 11:37 pm

Natuurlijk nemen we de Mecha Knights mee.
Ik heb alleen nog geen (ijshockey)puck gevonden.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Benjamin
Posts: 294
Joined: Thu May 24, 2007 8:15 pm

Post by Benjamin » Fri Jun 27, 2008 1:47 am

Ik heb wel ijshockeypucks liggen die ik niet gebruik :) volgens mij zit er alleen we een gat in het midden :roll:

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Jun 27, 2008 8:06 am

Ik heb ook twee stukjes HDPE buis als "voetbal" liggen voor de Mecha Knights
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Fri Jun 27, 2008 9:04 am

Ik heb een complete werkplaats vol zooi, alles komt goed! (ik ben alleen snipverkouden, ik hoop niet dat dat doorzet....)
Hoe dan?

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Fri Jun 27, 2008 4:16 pm

Mischa als het kan en bati-bati mee wekt wilt ik graag zondag komen als jij natuurlijk nog een plek voor mij hebt.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Fri Jun 27, 2008 6:05 pm

Carlijn wrote:Ik heb ook twee stukjes HDPE buis als "voetbal" liggen voor de Mecha Knights
Ik heb nog een voetbal, die we als voetbal kunnen gebruiken. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Fri Jun 27, 2008 6:55 pm

pepe wrote:Mischa als het kan en bati-bati mee wekt wilt ik graag zondag komen als jij natuurlijk nog een plek voor mij hebt.
Ik reken zelfs op je! En als je enigsins bijtijds hier kan zijn kunnen we nog wel eventjes aan je robot werken ook.
Hoe dan?

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Sun Jun 29, 2008 11:18 pm

't was een geslaagd weekend.
Een beetje moeizame start voor onze Hannibalito's, maar weerom heeft Hannibalito I zich als de meest betrouwbare van de 2 laten blijken.

PulveR en Bati Bati zijn als featherweight spinners te duchten tegenstanders , en hun maidentrips in de arena waren zeker geen Titanic scenario's. De happen uit het HDPE pantser van Hannibalito I bewezen dat , en vergde zelfs veldchirurgie om te voorkomen dat het een doorkijkbloesje werd.

Dirk Antwerp had een hele vloot robots bij. De Full Pressure Flipper Conflict en en de gekrompen BonX cloon Enigma zijn gekende raptors bij hen die de MMM events in Duitsland al bijgewoon hadden, en de featherweight Hellfire was weerom zichzelf, betrouwbaar, koppig en in de meeste gevallen effectief. Maar wat mij de grootste ogen deed opgooien was Dirks nieuwe Raptor AlpTraum- Nachtmerrie-. Een ontwerp wat geen kat als werkbaar zou bekijken na zoveel mislukte pogingen van anderen uit het verleden bleek een gevaarlijk monstertje te zijn dat zelfs tegen de 2 Feathers Yes en Skidmark een goeie beurt maakte.

In alle geval, ik feliciteer Dirk, met zijn zege met zijn Feather veteraan Hellfire op dit geslaagd DRG clubdag event met een full combat competition.
Dat er nog vele van deze clubdagen en zelfs weekends mogen volgen.

Ook dank aan Mischa voor het onbaatzuchtig ter beschikking stellen van zijn werkplaats, ontspanningsruimte en materiaal.

Het DRG en de drijvende krachten erachter, om weerom de arena en de peperdure polycarbonaat wandplaten te leveren.

En voor alle aanwezigen. Proficiat.
Voor de afwezigen, jullie hebben een kort maar krachtig event gemist.
Last edited by maddox on Thu Jul 03, 2008 6:44 am, edited 1 time in total.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Flatliner
Posts: 159
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:38 am
Location: Germany
Contact:

Post by Flatliner » Mon Jun 30, 2008 9:33 am

Erstmal möchte ich mich bei allen bedanken die den Clubtag möglich gemacht haben, von der Organisation bis hin zu den Teilnehmern. Hat mich sehr gefreut daß ich dabei sein durfte. Es war sehr gesellig, bei Problemen gab es sofort Hilfe und das ein oder andere mal durfte ich auch helfen.
Ja, Hellfire ist wirklich ein Veteran und sollte schon längst verschrottet werden. Vielleicht ist es ja jetzt soweit? Die Spinner PulveR und BatiBati haben viele Spuren hinterlassen und ich habe noch nie soviele Teile verloren :D
Etwas überrascht war ich darüber für wieviel Aufsehen Nachtmerrie gesorgt hat, es ist doch nur ein quick&dirty buildup. Das erinnerte mich an die Anfänge von Hellfire, da habe ich in Utrecht auch immer die Räder verloren.
Enigma hat bei dem guten Grip in der Arena endlich mal wheelies machen können, aber dafür anschließend die Zähne am Motorritzel verloren :D

Die Show war auch super, angefangen von Carlijn´s riesigem Hammer, über einen etwas zu starken Hanibalito3, Sägen, Autoreifen und Spinnern.

Vielen Dank für den schönen Tag, ich werde versuchen beim nächsten Mal wieder dabei zu sein.

Dirk

PS.: Baut mehr Raptoren :P
www.wettkampfroboter.de

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Mon Jun 30, 2008 4:37 pm

...Inderdaad een zeer leuke dag geweest. Skidmarks heeft bewezen dat een autoband veel kan verdragen en op een vergeten draadje na heb ik geen reparaties voor me kiezen gehad. Jammer dat Pulver in zijn laatste match zijn moter doorfikte anders had ik graag tegen hem gereden om de band te testen op een bijtelspinner.

In ieder geval, waar zijn de foto's?...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Jun 30, 2008 6:07 pm

De ongeveer 300 foto's komen er morgen ofzo aan. Vandaag heb ik geen tijd gehad. Er zijn er een paar mooie tussen, maar de meeste zijn wazig wegens niet genoeg licht gehad (langere sluitertijd maakt dan van de bewegende robotten spookjes...).
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Wed Jul 02, 2008 2:40 pm

Tadaaa... hier
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Wed Jul 02, 2008 4:45 pm

Het staat alleen onder wormerveer_2008-06-29 en niet Anna_Paulowna_2008_-06-29
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests