24th November 2007 Roaming Robots Winter Tour FINAL – Maidst

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Nov 20, 2007 9:41 pm

Als ik zo op het forum kijk:
- Pepe met Perlito
- Edwin met Spike
- Marco, Tim en Rick met Hades en Little Rubbish
- WJ en Mirjam met Storm force
- Ruud en Ronald met Mesh
- en ik met Pizzabox en YES

Dus best een grote groep :)
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Wed Nov 21, 2007 8:50 am

Ik vertrek morgen donderdag met mijn vrouw en mijn vader dat hier met vakantie is.

User avatar
ruud_boeklagen
Posts: 409
Joined: Thu Feb 17, 2005 2:50 pm

Post by ruud_boeklagen » Wed Nov 21, 2007 9:01 am

Carlijn wrote:Welke B&B? Ik rij met Ruud en Ronald Boeklagen mee en blijven ook overnachten, maar we hebben volgens mij nog niet geboekt.
Is dat zoiets als vooruit denken?
Komt wel goed
[color=#666666]In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
[/color]

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Wed Nov 21, 2007 10:07 am

ruud_boeklagen wrote:
Carlijn wrote:Welke B&B? Ik rij met Ruud en Ronald Boeklagen mee en blijven ook overnachten, maar we hebben volgens mij nog niet geboekt.
Is dat zoiets als vooruit denken?
Meer in de trent van, het is gezelliger om met zijn alle in 1 hotel te zitten:

Image
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
ruud_boeklagen
Posts: 409
Joined: Thu Feb 17, 2005 2:50 pm

Post by ruud_boeklagen » Wed Nov 21, 2007 12:00 pm

ahja, ik snap 'm. Het was nog vroeg...
[color=#666666]In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
[/color]

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Thu Nov 22, 2007 6:21 pm

dan zien we elkaar wel in Engeland .....vast succes met de botjes en hopen dat mijn goede vriend Murphy dit weekend op vakantie is naar hawai ........ let´s Kick some English Ass this weekend !!!
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Nov 22, 2007 7:45 pm

Carlijn wrote:
ruud_boeklagen wrote:
Carlijn wrote:Welke B&B? Ik rij met Ruud en Ronald Boeklagen mee en blijven ook overnachten, maar we hebben volgens mij nog niet geboekt.
Is dat zoiets als vooruit denken?
Meer in de trent van, het is gezelliger om met zijn alle in 1 hotel te zitten:

Image
hahaha.. das toch wel een hele oude foto ;)
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Fri Nov 23, 2007 9:49 am

Marco, mocht je hem toch tegenkomen help ik je wel ff met hem afrekenen ;)

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun Nov 25, 2007 8:06 pm

Leuk evenment gehad allemaal?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Sun Nov 25, 2007 9:01 pm

Het was een leuk event.
Het was meteen al gezellig: Wij rijden de trein op en op dat moment zie ik Tim en Marco langs de auto lopen.

1ste show met YES gevochten (nieuwe robot, met de reductiekasten ontworpen door Rick). Basis was alleen te smal dus rolde soms nog wel door en landde dan net op de ene kant waar de wielen niet de grond raakte. Maar door gas te geven tipte ik net over en kon ik weer door rijden.
Gevecht wel uitgereden niet gewonnen.
Tevens ook met Pizzabox gereden, maar vrij snel in het gevecht ging er iets mis in 1 aandrijving. elke keer als ik gas gaf, reed ik een stukje rechtdoor en dan een tijdje alleen in cirkels. Maar blijkbaar vond het publiek het toch goed zat, want ik had het gevecht gewonnen :shock:

In de pauze bleek dat ik van 1 tandwiel in de reductie meer dan de helft van de tanden kwijt was, dus moet kijken of iemand dat kan maken en anders op zoek gaan naar een nieuwe reductie.

2de show werden er 2 featherweight competities gevochten en 1 featherweight melee. Aangezien ik volgende week niet naar Nottingham wou gaan, mocht ik niet meedoen aan de competitie, dus met YES mee gedaan aan de melee. Nog wel wat schroeven in de onderplaat laten uitsteken zodat hij niet zo gemakkelijk om kon "vallen". Daar werkte goed, totdat hij toch omvalde en door de schroeven niet zo meer terug kwam. Wel de hele tijd blijven rijden en aan het einde werd het publiek gevraagd wie de winnaar was en dat bleek YES te zijn :)

Het blijft toch apart, bijna 800 kaarten verkocht en publiek staat te dringen voor handtekeningen van iemand uit de pit. Er wordt dan ook wel een hele show van gemaakt, met veel licht, geluid en vuurwerk.

Zondag met Ronald en Ruud naar Leeds Castle geweest, was erg mooi, iets wat je totaal niet in Nederland vind. Nog bedankt voor het meerijden :D

Mijn leukste moment van het weekend; Ik schrijf op een poster Pizzabox en YES. jongetje loopt terug naar zijn ouders en zegt helemaal verbaasd: "Dat is de robot die net heeft gewonnen!"

En nu mag de rest vertellen hoe het bij hun is gegaan :wink:
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Sun Nov 25, 2007 9:38 pm

Het was zeker een leuke dag.

Het eerste gevecht 3 Nederlandse robots.

Mesch, Spike en Perolito.

Perolito rijde goed tot ik heb de flipper gebruikt na een paar keer ging weer de kettingen los van de tandwielen, ik heb wel mesch uit de arena gegooid, maar de flipper was niet erg goed, ik had een fles geleend en deze paste niet goed in mij fles houder en de fles was bijna op zijn kop een duurde iets langer om de buffer tank te vullen.

Tweede gevecht tegen 2 engelse robots, vanaf het beging was duidelijk te zien dat waren 2 tegen 1, maar maak me niet uit.
Gewoon door gaan, ik had het probleem van de kettingen opgelost en rijde goed, maar ik had nog de gelende fles en mijn flipper was niet hoe ik wou, maar deed zijn werkt wel, helaas heb ik niet goed een robot kunnen pakken en uit de arena kunnen gooien, op 1 moment ik had al het gevecht gewone, beide robots waren op zijn kop en geen van beide komt op zijn wielen terechtkomen, dus ik heb een beetje geholpen want ik vond het niet leuk om zo snel klaar te zijn, ik komt niet na Engeland iedere dag, ....... wel beter niet doen tussen het gevecht de link de verbind de 2 accu's ging los..... helaas game over voor perolito.

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Sun Nov 25, 2007 9:39 pm


User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Sun Nov 25, 2007 10:49 pm

Ik heb ook een leuke dag gehad.
Eerste gevecht idd met enkel NL heavies. Dit gevecht goed uit kunnen rijden met Spike.
In het tweede WB gevecht reed ik tijdens een duw-wedstrijdje net een stukje de verkeerde kant op: de pitt in. :roll:
Ik vond het leuk dat Spike weer betrouwbaar gevechten uit rijdt en ik weer 1,5 wedstijd ervaring bij heb.
En het was gezellig met een grotere DRG delegatie.
It is just a machine!!!

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Mon Nov 26, 2007 11:04 am

pepe wrote:
Selfright-en gaat erg goed zeg!

Willen jullie s.v.p. foto's en filmpjes uploaden zodat ik ze kan toevoegen aan de verzameling?

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Nov 26, 2007 11:05 am

leuk evenementje, was precies wat ik nodig had om de "vibe" weer te krijgen :)
2 Whiteboard gevechten gereden met Storm Force, een ton op wielen met een bijltje en een flippertje. De besturing was tankstyle, op relais, en links en rechts en voor en achter zat er omgekeerd op :) Toch enigszins onder controle gekregen, en gewonnen ;)
Volgende evenementje zal ik toch ECHT met de nieuwe Gravity verschijnen...
ohja, en dit weekend 1900 km gereden ;)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests