Gezocht: 2e hands, 4 kanaals zender+ontvanger (liefts 40MHz)

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Sep 29, 2006 8:48 am

WJ verwoord wat ik ook al een tijdje als een trend zie ontwikkelen. Men wil wel een robot bouwen maar heeft geen 20 euro te spenderen.

Newsflash, een robot bouwen kost geld.

Het zijn niet meteen 1000'en euros die over de balk moeten, maar rëeel gezien kost een robot je minimaal 200 euro. Als je dat geld niet hebt, zoek sponsors. Kan je die niet vinden, koop dan robot arena 2 voor de pc en ga dat spelen.

Zie dat geld niet als verloren. Heb je eenmaal je eerste aanschaf gedaan, kan je die onderdelen altijd weer voor je volgende robot gebruiken, of voor een ander radiografisch project eventueel. Of je verkoopt het weer.

Ik liet je op het engelse forum ook al weten dat er bij Quartel die Jamara aanwezig was, met de prijs erbij. Britse roboteers vonden dat zo goedkoop dat ook zij ze nu uit nederland importeren. Dat geeft toch al aan hoe goedkoop deze set is.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

yoeri
Posts: 7
Joined: Mon Jun 26, 2006 6:40 pm

Post by yoeri » Fri Sep 29, 2006 2:53 pm

ok :)

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Sep 29, 2006 3:51 pm

Daarom ook dat sommige mensen aan ruilhandel doen. Op die manier heeft Mario jonge roboteers al aan onderdelen geholpen, en werden onze zolder en kelder opgeruimd. :mrgreen:

Als je rondvraagt op dit forum, en je vragen redelijk zijn, dan kun je vast wel goeie dingen vinden of een handeltje regelen. Maar wees creatief en ga eens rondkijken bij de schroothandel voor metaal en plaatselijke neringdoenders voor sponsoring, hou een ludieke actie tijdens een familiefeestje om geld in te zamelen, probeer op school te verkrijgen dat je het als schoolproject kunt doen (als ik me niet vergis heeft Jeroen zo TAN, zijn heavyweight, gebouwd gehad). Het moet niet altijd om geld draaien, er is vast wel een nonkel (voor Nederlanders: een oom) die nog iets in zijn garage heeft rondslingeren.

Beschouw het als een goede oefening in volwassen zijn. Geloof me, als je de laatste week van de maand geen geld meer over hebt om eten te kopen dan leer je wel iets te regelen. Ik kon gratis een heel weekend op life rollenspel gaan of een hele avond gratis zuipen. Wie geen geld heeft leert zich behelpen. (Stond ik wel dat hele weekend life rollenspel lang als herbergierster achter de toog en hielp ik na dat avondje zuipen alles opruimen... er is altijd een prijs.)
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests