gevraagd Scorpion Mini

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

jhonny
Posts: 11
Joined: Wed Mar 15, 2006 10:47 pm

gevraagd Scorpion Mini

Post by jhonny » Sat Mar 18, 2006 9:41 pm

hey

ik heb een vraagje wie heeft een Scorpion Mini of zo iets.
http://www.robotpower.com/images/Mini-017-sm.jpg
voor een leuk prijsje :D (ik ben een beginner).
als je vragen hebt aan mij vraag maar
gr jhonny

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sat Mar 18, 2006 10:13 pm

Wat wil je er mee gaan doen? Dit is meer een Soz speed controller, en eigenlijk voor niks anders bruikbaar.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

jhonny
Posts: 11
Joined: Wed Mar 15, 2006 10:47 pm

Post by jhonny » Sat Mar 18, 2006 10:45 pm

voor het eerst ff een simpele robot maken.
en als mij het goed bevalt dan later betere kopen.
dus ik zoek een een ibc of een Sidewinder.
waar ik 3 motoren mee aan kan sturen.
en waar ik de volts van de motor kan instellen.

GR jhonny

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Sun Mar 19, 2006 5:09 am

De Mini Scorpion is effectief een zeer kleine speedo. 2.5Ampere continue, en 6 ampere piek.
Net iets te groot om met veel gemak in een antweight gebouwd te kunnen worden , en te klein voor elke andere gewichtsklasse die we meer gebruiken.

Nu, als je een simpele robot wil bouwen op een beperkt budget, dan kan je toch beter naar de Raptoren of de Featherweights kijken.

Voor een raptor kan je snel uit de voeten met "lokaal" verkocht RC spul, want daar is die klasse voor bedoeld. 2de hands materiaal is te vinden op de bekendere veilingssites en modelbouwfora.

Een feather kan je al starten met een plak MDF plaat en 2 goedkope gamma accuboormachines.