BRUTUS

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Locked
iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

BRUTUS

Post by iceman » Mon Feb 20, 2006 9:59 am

Afgelopen zaterdag niet al te veel te doen , caddy gepakt en naar Duinkerke-dover-brighton gereden , via duinkerke gaan is niet echt aan te raden , retourticket kost slechts 48 euro maar je moet wel een half uur langer varen en bootje vaart maar om de 2 a 3 uur uit . Reis duurde langer dan verwacht , was pas tegen 6 uur ´s-avonds daar . Te moe om direct terug te rijden en Jonno had nog een extra kamer vrij , dus lekker gegeten , pinten gepakt en naar bed gegaan , ´s-morgensvroeg weer naar huis vertrokken .
oke , dat was de samenvatting nu botje ; in navolging van Team ADHD´s succesrobots ( ahum....) wordt Tomahawk hierbij omgedoopt in Brutus . We hebben nu dus Hades ( HW flipper) , Brutus ( HW axe) en Caesar ( AW spinner) oftewel van alles iets !
Tomahawk schijnt een redelijke goede axe te zijn maar alles behalve betrouwbaar , ga dus alles demonteren en alles vooral netjes vast zetten . Ik heb bugs wat foto´s gestuurd . Kijk maar eens goed naar de bedrading , een bord spaghetti is er nix tegen .
Ik heb echter wel een vraag , wie kan mij ff een schema maken van een low pressure systeem . Dus je hebt je gasfles , die gaat naar een HP buffertank en dan ......?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Mon Feb 20, 2006 10:03 am

topic moved naar nieuwe robots ......
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests