compleet onderstel te koop

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Post Reply
rookie
Posts: 1
Joined: Thu Feb 03, 2005 11:19 pm

compleet onderstel te koop

Post by rookie » Thu Feb 03, 2005 11:32 pm

Het gaat om een transport-karretje wat in ziekenhuizen wordt gebuikt voor het vervoer van bedden+de patient daarop. Apparaat is ongeveer 70 cm lang, 50 cm breed en 30 hoog. Gewicht ongeveer 25 KG. 2x 24V motoren met planeetwielen drijven via ketting de wielen aan. Op het onderstel zitten 4 accu's (2x serie en 2x parallel) en een daarop gebouwde acculader van MASTERVOLT type IVO 24/6. tevens snelheidsregelaar welke wordt bedient door de handgreep op afstand. In de handgreep zit waarschijnlijk draadbreuk, want die reageert niet meer. Foto's op verzoek aan te leveren, vraagprijs compleet: 250,- euro apparaat is te bezorgen, omgeving Friesland.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Fri Feb 04, 2005 6:46 am

Ik heb de indruk dat dit apparaat hier nog lang te koop gaat staan aan die prijs Rookie.

Een aantal van de vaste roboteers hebben zelf nog een voorraad rolstoelmotoren en soortgelijken liggen ,waar niemand nog naar om kijkt.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Fri Feb 04, 2005 10:05 am

...Voor 75 euro had ik eventueel interesse gehad en dan alleen omdat er een oplader bijzit. Voor minder kan ik elders die motoren halen...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri Feb 04, 2005 2:01 pm

Zet er een ontvanger op, gooi er een pantser omheen en kom naar onze clubdag. Ben je meteen roboteer.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 42 guests