kleine elektromotortjes die te koop waren (thompson small)

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Post Reply
raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

kleine elektromotortjes die te koop waren (thompson small)

Post by raceeend » Wed Aug 13, 2003 4:09 pm

ik weet niet meer wie het ook al weer was bij wie ik ze besteld had (stond op oude forum), die kleine motortjes van 5 dollar (thompson small's, geloof ik. niet 100% zeker). maar ik vroeg me af hoever ze zijn.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Wed Aug 13, 2003 7:52 pm

...dat was bij mij, maar ik zelf toch over op rc motertjes die ik in alkmaar ga kopen, wel wat duurder maar ook wat sterker en sneller. De link ben ik nu ook kwijt dus die kan ik niet meer geven. Het spijt me als ik jullie nu voor een blok zet...

...wellicht dat een ander het over kan nemen, Tom (WMC) heeft de link van de desbetreffende site...

WMC
Posts: 91
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:13 pm

Post by WMC » Wed Aug 13, 2003 8:54 pm

http://www.robotcombat.com/marketplace_motorsmisc.html

De small Johnson motor. Ik ben niet van plan het over te nemen jammergenoeg, misschien dat iemand anders dat wil doen?

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Wed Aug 13, 2003 10:23 pm

Komt mooi uit, ik hoefde ze niet meer, maar omdat ik ze al besteld had ga ik er niet mee kappen.
Nu Kalm ermee stopt krijg ik ze niet zonder iemand teleur te stelle 8)
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Wed Aug 13, 2003 11:36 pm

ik wil best die bestelling doen. maar dan moet ik wel weten wie er allemaal motoren enzo willen. dus als je je boodschappenlijstje hier achterlaat of ff mailt naar behe.raceeend@zonnet.nl

de transport kosten die verdeel ik afhankelijk van het gewicht van de artikelen aangezien dit de kosten bepaald.

als er niet genoeg zijn die iets willen om de kosten redelijk te krijgen dan gaat het niet door.

Of iemand moet een zaak weten die vergelijkbare motoren levert maar die gewoon in nederland zit. iets duurder enzo mag wel maar niet al te veel zwaardere motoren.

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Thu Aug 14, 2003 10:54 am

Die small johnson motoren lijken wel heel erg op gewone mabuchi 540 motoren of gewone boormachinemotoren, dus is het een beetje zinloos om ze dan van amerika te laten verschepen (kan je beter iets zoals ev-warrior motoren kopen, die lijken wel een beetje op bosch motoren van kracht, alleen zijn die 4 maal goedkoper :))

Börge
Moderator
Posts: 668
Joined: Thu Jul 31, 2003 3:05 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Börge » Thu Aug 14, 2003 10:58 am

Het zijn ook boormachinemotoren alleen probeer ze hier maar eens voor $3,50 per stuk te krijgen.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests