Einde van hobby

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Post Reply
Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Einde van hobby

Post by Jim » Fri Dec 18, 2009 6:51 pm

Vanwege mijn beëindiging van deze hobby, wegens geen intresse meer, bied ik mijn onderdelen aan. Daarmee heb ik het over:

2 x Graupner Speed 900 motoren + Tantwielen en wieltjes ( als de wieltjes van Mischa mee mogen, aangezien ze ook in zijn robots zitten )
verkocht

1 x Ventilator motor van een Volkswagen ( dacht ik )
2,-

1 x Graupner X-412 zender + originele ontvanger + ontvanger van RC technics
40,- samen

1 x Een hoop servo's, waarvan sommige omgebouwd en sommige nog normaal ( ik denk dat het er zon 10 zijn )
verkocht

1 x Brushless Outrunner 1550KV 8 A + HiModel FLY 12A Brushless ESC + Ant wapen schijf ( van inventor )
10,- samen

1 x 12 V 2600mah NIMH Racing Pack, van Conrad
5,-

1 x Swallow advance acculader. Laad LiPo, Li-ion, NiCd, NiMh en lood accu's. Alle accu's heb ik er mee geladen behalve lood accu's. 12V input.
verkocht

Alles is nog nooit gebruikt in een gevecht, alleen mee getest.

Voor vragen kun je me een e-mail sturen naar dit adress: jim.vanderlinden@quicknet.nl

De spullen kunnen opgestuurd worden of worden meegenomen door Mischa naar een event.

Groet,

Jim
Last edited by Jim on Wed Jan 20, 2010 3:49 pm, edited 2 times in total.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Fri Dec 18, 2009 7:08 pm

Motoren en tandwieltjes bij deze verkocht. Kunnen deze naar mij verzonden worden? Wielen mag Mischa houden maar de tandwieltjes zie ik graag meekomen.

Stuur maar een PM met je bankrekening gegevens dan maak ik het geld z.s.m. over.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sat Dec 19, 2009 9:59 am

...De lader wekt mijn interesse, dus die is bij deze ook verkocht. Stuur me je bankgegevens en je hebt je geld eind van de week. Mischa kan die lader dan evt. meenemen op de 27e...

User avatar
wisefire
Posts: 228
Joined: Thu Aug 25, 2005 3:40 am
Location: Schagen

Post by wisefire » Sat Dec 19, 2009 9:06 pm

Hey jim, jammer dat je stopt, heb t met misch besproken.

Ik neem het wapen systeem excl motor over, komt in een nieuwe feather van mij te zitten, ook de wieltjes blijven bij mischa.

Daarnaast was ik ook wel geintresseerd in de servo zooi, ligt ook bij misch?

Gr, Ysbrand
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Sun Dec 20, 2009 6:12 pm

Heb het er met mischa over gehad, maar ik heb niet echt meer intresses voor deze hobby.

De servo's liggen nog bij mij maar die zal ik binnenkort langsbrengen. Dan hebben we het ook wel over dat wapen systeem.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Mon Dec 21, 2009 12:31 pm

Het wapensysteem heb ik gemaakt en min of meer aan Jim gegeven. Nu de robot niet verder meer wordt afgebouwd neem ik mijn 'gegeven spullen' terug (exclusief de motor natuurlijk) en wordt daarvan een nieuwe robot gebouwd.

Helaas ben ik de 27e niet aanwezig. Ik heb dan al een andere afspraak staan. We regelen het wel!
Hoe dan?

Flatliner
Posts: 159
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:38 am
Location: Germany
Contact:

Post by Flatliner » Thu Dec 31, 2009 2:22 pm

If these parts are still for sale, i´m interested:

1 x Brushless Outrunner 1550KV 8 A + HiModel FLY 12A Brushless ESC + Ant wapen schijf ( van inventor )
10,- samen

Cheers Dirk
www.wettkampfroboter.de

Jim
Posts: 374
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:01 pm
Location: Anna Paulowna

Post by Jim » Sat Jan 02, 2010 1:38 pm

Those parts are still for sale. Send me a PM with the adress and I will reply with my bankaccound number.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests