Wil kopen

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

darksight1994
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:12 pm
Locatie: Limburg

Wil kopen

Bericht door darksight1994 »

Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
...
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Welke gewichtsklasse? Welk prijskaartje mag eraan hangen? Hoeveel mag het wegen?

In feathers
Je kan gaan van €20 voor 2 ruitenheffers en houten schijfjes als wielen, tot €800 + voor een aandrijving zoals die van Kos's Firestarter.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
darksight1994
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:12 pm
Locatie: Limburg

Bericht door darksight1994 »

ben nog aan het twijfelen over de prijs maar ik wil rond de 100-200 eruo ervoor gaan uitgeven. en het word een fetherweight 12kg.
Als iemand dit kan doen rond venlo zouw echt geweldig zijn maar als het uit iets anders meot komen vind ik ook goed.(en doe er wel een bijdrage voor het werk erbij).
...
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Re: Wil kopen

Bericht door leo-rcc »

darksight1994 schreef:Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
Ambitieus plan, maar dat ga je niet redden binnen de 13.6 kg.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Re: Wil kopen

Bericht door inventor »

leo-rcc schreef:
darksight1994 schreef:Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
Ambitieus plan, maar dat ga je niet redden binnen de 13.6 kg.
Zeker niet binnen een 100-200 euro.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gebruikersavatar
Michel
Berichten: 79
Lid geworden op: za nov 29, 2008 11:07 am
Locatie: Nieuwkoop

Bericht door Michel »

Basis plaat is te doen rond de 150 euro. Cirkelzaag + Hydrolyca wat je al zij, gaat je niet lukken met deze gewichtsklassen. Dan zou je voor heavy weight moeten gaan, maar dit kost ook veel meer geld.
stef
Berichten: 1058
Lid geworden op: zo dec 04, 2005 2:09 pm
Locatie: aalsmeer, nederland
Contacteer:

Bericht door stef »

meschien dat het wel lukt binnen de 13.6 maar dan word het geen hydraulische klauw maar mechanise (of hoe je het ook moet schijven)

stef
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

De klauw moet dan een spindel worden. Hydrauliek is niet nodig als het alleen om vasthouden gaat.

Aandrijvingen zoals ik ze gebruik kunnen in een goedkopere versie een paar tientjes kosten. Accu en speedo zit er dan nog niet bij. Ook de zender en ontvanger niet.
Hoe dan?
darksight1994
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:12 pm
Locatie: Limburg

Bericht door darksight1994 »

dan laat ik de zaag gewoon weg..de klauwen moeten dan genoeg kracht krijgen.


heb net ff op een ander forum gekeken, daar las ik dat er ook robots voor gewoon onder de 100 euro kan kopen(onderdelen) dus ikdoe dat wel vinden mijn ouders ook beter.
...