Te koop :HARD

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Friet
Posts: 183
Joined: Thu Aug 07, 2003 5:34 pm
Location: Belgium, beer country

Te koop :HARD

Post by Friet » Sun Nov 23, 2008 10:31 pm

Hi Allemaal,

Het moest er ooit eens van komen..we hebben met ons drieën besloten om enkel nog met de feathers verder te gaan...met als gevolg dat er een heavyweight robot, bijna kant en klaar in Geert zijn garage staat ...

Voor geïnteresseerden die HARD niet kennen, HARD is een heavyweight, full pressure flipper, kan ondersteboven rijden en is quasy onverwoestbaar...monococque RVS stelen chassis 4mm, met net nieuwe 3mm Hardox deksels erop. Heeft oa. meegedaan aan de BNN RR2, UK RW series 7, en ettelijke DRG evenementen.

Waarschijnlijk enkel de batterijen vervangen (gewone PBQ's, die WJ regelmatig besteld.) Er worden er een aantal meegeleverd, die wel moeten nagekeken worden.

Er zitten ook twee CO2 flessen bij.

VP = 1500,-€

Meer info kan je vragen via PM aan G-Lap, A-Men of mezelf Friet.

MVG

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Mon Nov 24, 2008 8:32 am

...weten jullie dat zeker? In 2009 staan er diverse events gepland/in wording met heavyweights. Iedere machine die er kan rijden is voor de DRG een pluspunt om het robotwars in leven te houden...

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Mon Nov 24, 2008 12:26 pm

Nog een off-topic reactie dan: zijn jullie op de hoogte van het feit dat we al een poosje een volwaardige Feather competitie draaien? want ik heb jullie daarbij helaas nog niet gezien.
Hoe dan?

Friet
Posts: 183
Joined: Thu Aug 07, 2003 5:34 pm
Location: Belgium, beer country

Post by Friet » Mon Nov 24, 2008 10:30 pm

Hi allen,

Wel, enkele redenen :

Om te beginnen : Rugklachten ..niet onbelangrijk..Geert mag echt niks meer tillen. En ikzelf begin ook met haken en ogen aan elkaar te hangen...Jan is zowat de enige met nog een behoorlijke rug..

Verder ook interesse vrees ik. Er zijn de laatste tijd zo weinig (lees : geen) heavy evenementen geweest (en ik bedoel in de benelux of zelfs duitland).

Interesse is er nog wel voor feathers... en om de vraag van Mischa te antwoorden : ja, we weten het..maar zijn telkens er spijtig genoeg niet toe gekomen.. Ikzelf ben oa aan het bouwen (dat is, een huis dus..), dus mijn aktiviteiten zijn eventjes ergens anders nodig vrees ik..

En Jan heeft een nieuwe job gekregen binnen HP ('he moved up the foodchain') en die eist voorlopig echt al zijn tijd op.. (Ja, je hebt die job echt wel zelf gewild ... :twisted:

Wat betreft Geert, dat ga je aan hem moeten vragen denk ik. feit is dat ieder van ons minstens zijn feather behoud, en er zelfs af en toe nog aan werkt...ik ben zelf nog aan het broeden over een wapen...als ik genoeg gespaard heb, zal ik maar eens bij Mario moeten langsgaan zeker 8)

Dus, jongens en meisjes...liever dan HARD te laten roesten in de garage ...

MVG

Frank

PS. Jan en Geert, mocht ik iets fout gezegd hebben....verbeter mij maar...
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Tue Nov 25, 2008 8:11 am

Frank, Geert, Jan.

Ik begrijp jullie situatie. En eigenlijk zit Team RCC met hetzelfde probleem, mijn rug is een gekend probleem - 2 keer zware klappen gehad op't werk- maar op zijn minst zoeken we voor technologische oplossingen. (elektrische takel om de heavies op tafel te zetten, steekkarretjes en dergelijke).

Normaal gezien, als alles had gegaan zoals we gewenst hadden, had Hard nu in de verzameling van Team RCC kunnen staan. Maar de aankoop van een nieuwe draaibank (nogmaals Dank U Leo) en het verkrijgen van een extra-gloednieuw gebouwde- heavy (Dank U Tony Fowler) genaamd BullFrog Breed maakt dat team RCC laag in fondsen en zwaar in heavies zit , we hebben er nu 4+1.

Ik stel voor dat jullie Hard op zowal Ebay als op het UK forum te koop zetten. Dat gaat beter werken dan hier vermoed ik.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Wed Nov 26, 2008 5:48 pm

Ik heb dit dan ook op het FRA forum gezet.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Kees
Posts: 69
Joined: Mon Sep 27, 2004 9:01 pm
Location: Wormerveer

Post by Kees » Fri Nov 28, 2008 11:23 am

Verkocht, ik ben de nieuwe eigenaar :D

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Nov 28, 2008 1:08 pm

Gefeliciteerd Kees. :D
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Fri Nov 28, 2008 6:40 pm

Heeft Kees eindelijk ook een bot met aktief wapen :)
Het mondje van Igor ff niet mee telend.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Fri Nov 28, 2008 7:21 pm

Gefeleciteerd Kees.
Ik vind het fijn dat onze robot in bekende/goede handen terechtkomt en binnen DRG blijft.
Buiten alles wat Frank reeds schreef komt er voor mij ook nog bij dat ik 150% met de RC bootjes bezig ben. Eén van mijn boot teammaats heeft een eigen boot ontworpen en daar vaar ik ondertussen ook mee en de afstelling daarvan neemt momenteel zowat alle hobbytijd in beslag. Tel daarbij nog alle weekends dat we op wedstrijden zitten (met ondermeer wedstrijden in Duitsland, Frankrijk en het Wk in Polen vorige zomer) bijgevolg blijft er helaas geen tijd meer over voor de robots....
De feather staat nog steeds op dezelfde plaats waar hij neergezet is na onze laatste uitstap naar MMM, en zal daar nog een tijdje zo staan vrees ik.
Afhankelijk van de tijd dat het water bevroren zal zijn deze winter zou het kunnen dat ik toch nog wat aan de robot ga werken...plannen genoeg, tijd helaas niet.
En de plaats die vrijkomt in mijn garage/werkplaats zal direkt ingenomen worden door boot onderdelen die nu zowat overal rondslingeren (dus Kees alvast ook bedankt uit naam van de rest van de familie :roll: )

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Sat Nov 29, 2008 10:07 pm

Gefeliciteerd Kees!
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Dec 01, 2008 11:06 am

Geachte HARD heren, jullie hebben als het goed is ook nog een restant van een robot van mij, wat zijn daar de plannen mee ?

Is namelijk heel snel een goede Heavy van te maken...
En met een vol Seizoen als 2009 in het vooruitzicht is elke Heavy er 1 !

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Mon Dec 01, 2008 7:43 pm

...Gefeliciteerd Kees, weer een machine waar ik me rug op kan breken namens jou :P. Dus hetgeen wat maximun bij jouw vandaan moet komen is nu opgelopen tot 1 feather, 3 heavies, 1 antje, 9m trussen, de demo arena, extra vloerplaten en nog meer meuk...

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Mon Dec 01, 2008 9:15 pm

+
een paar kisten
PC ramen
net&zeil
speakers&versterker
...
...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Tue Dec 02, 2008 8:11 am

je vergeet de verbandkist. :wink:
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 27 guests